precies. fuckbuddiesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef het.ismij het volgende:
fotows?
OT: Ik heb er geen problemen mee puur voor de lust.
Onze vriendschap is gebasseerd op 6 jaar lang leve de lol en veel leuke dingen met elkaar doen. Dus nee, hij heeft geen idee dat ik wat voor hem voel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef IHVK het volgende:
Is jullie vriendschap gebaseerd op het feit dat jij hem leuk vindt?
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Kuikentje het volgende:
Ik heb wel seks gehad met mijn beste vriendin zonder verliefd te zijn en dat heeft de relatie niet verandert. Ik zou het niet doen als hij wel verliefd op jou is, dat kan voor erg gecompliceerde situaties zorgen.
Ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Onze vriendschap is gebasseerd op 6 jaar lang leve de lol en veel leuke dingen met elkaar doen. Dus nee, hij heeft geen idee dat ik wat voor hem voel.
Hebben we die open deur ook weer gehad. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef het.ismij het volgende:
fotows?
Graag gedaan, ik dacht, zijn we daar gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hebben we die open deur ook weer gehad. Bedankt.
quote:OT: friends with benefits
Ja, nu nog hem duidelijk maken dat ik m wilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Maar als je het allebei kunt handlen: waarom niet?
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Ja, nu nog hem duidelijk maken dat ik m wil
Tsja, dan zou ik er maar is goed over nadenken als ik jou was.quote:edit: m'n nickname spreekt boekdelen in dit topic denk ikjaloersig typetje
Kortzichtigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet jarenlang beste vriend en lang leve de lol met een vrouw zonder seks te willen. Ergo, ga je gang, hij zit er al jaren op te wachten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
Ja maar gewoon zeggen: IK WIL JE
staat weer zo ordinair.
Kortzichtig, man, potato, poteeto.quote:
Lichaamstaal is honderd keer directer, zonder ordinair over te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
staat weer zo ordinair.
how does my butt show in these pants?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
subtiel, =>afspreken=> filmpje kjiken = gelegenheid => actie ondernemen.![]()
Al hoewel je eerst wel cker moet weten of hij dat eigenlijk wil.Anders is dalijk ook je vriendschap naar de klote.
Snij het non chalant aan?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
how does my butt show in these pants?
Meer alsin wat hij van sex als pure lust vindt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
how does my butt show in these pants?
Dan zit ik toch met hetzelfde probleem: hoe kom ik erachter dat hij dat wilt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Nosh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie vriendschap naar een relatie omhoog brengen geen idee is?
Lang leve de lol is het toch? Keer flink zuipen tot je allebei aardig teut bent, dan per ongeluk flink misgrijpen bij je biertje en je halve glas over je heen gooien, vervolgens stuntelig en net doen alsof je dronken bent je shirt uit trekken (want je hebt toch nog een beha aan, en jullie zijn beste vrienden, dus moet best kunnen) en zo de avond doorbrengen. Niet vergeten regelmatig rond te hobbelen of als je met hem praat voorover te bukken. Je merkt het vanzelf wanneer hij meer dan toevallige blikken werpt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
staat weer zo ordinair.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Lang leve de lol is het toch? Keer flink zuipen tot je allebei aardig teut bent, dan per ongeluk flink misgrijpen bij je biertje en je halve glas over je heen gooien, vervolgens stuntelig en net doen alsof je dronken bent je shirt uit trekken (want je hebt toch nog een beha aan, en jullie zijn beste vrienden, dus moet best kunnen) en zo de avond doorbrengen. Niet vergeten regelmatig rond te hobbelen of als je met hem praat voorover te bukken. Je merkt het vanzelf wanneer hij meer dan toevallige blikken werpt.
Hoe mooier het weer hoe voorspoediger dit gaat verlopenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Bart_NL het volgende:
@Jealousy: gaat dit alles binnenkort gebeuren? Ben benieuwd hoe dit afloopt eigenlijk.
jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef RecomServ het volgende:
even voor de beeldvorming hoor.. wie wil nu wie en wie is nou wat?
ik begrijp dat Jealousy een vrouw is....toch? (geen zin om profielen te tjekke).
Nee, je hebt gelijk. Op een openbaar forum even verklaren dat je je beste vriend suf wilt neuken zonder er verder iets bij te voelen is natuurlijk heel 'classy'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
staat weer zo ordinair.
Vrouwen die zeggen dat ze alleen maar seks willen, willen 9 van de 10 keer toch liever een relatie. En als je dan toch neukt, zonder dat het ergens op uit gaat lopen, raak je sowieso teleurgesteld. Seks en vriendschap gaat gewoon niet goed samen. Er zijn zeldzame gevallen waarin het wel goed kan gaan, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef Jealousy het volgende:
Jealousy = vrouw
Wil beste vriend = man
Wilt in elk geval seks maar relatie zou ook goed zijn denk ik zo
Ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik snap het niet.. dan zeg je dan ben je al jaren beste "vrienden"
zeg je een keer: "Ik wil je" en dat is dan opeens ordinair
Als je elkaar al zolang "kent" zou dat ook geen probleem meer moeten zijn..
Je hoeft geen eerste indruk meer te maken.. je kan alles aan elkaar kwijt toch?
* het.ismij is en heeft uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen dat ze alleen maar seks willen, willen 9 van de 10 keer toch liever een relatie. En als je dan toch neukt, zonder dat het ergens op uit gaat lopen, raak je sowieso teleurgesteld. Seks en vriendschap gaat gewoon niet goed samen. Er zijn zeldzame gevallen waarin het wel goed kan gaan, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Hoe is dat gegaan dan? En hoe is dat nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij is en heeft uitzondering.
Waarom denk je dat ik me profiel niet heb ingevuldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Op een openbaar forum even verklaren dat je je beste vriend suf wilt neuken zonder er verder iets bij te voelen is natuurlijk heel 'classy'
Gegaan: goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe is dat gegaan dan? En hoe is dat nu?.
Neuken jullie nu nog?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:08 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gegaan: goed
nu: goed.
Vrienden: ja, beste maatjes
Hoe tot stand gekomen? Lust.
Er zjin tussendoor ook relaties geweest, na relatie weer verder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuken jullie nu nog?
Ik heb verschillende scharrels gehad en altijd kwam er van één van beide kanten meer bij kijken dan enkel lust, wat later de vriendschap totaal verklootte. Overigens heb ik één keer een one-night-stand gehad die me niks meer of niks minder zei dan alleen maar lust, dus het kán wel, maar misschien ligt dat ook aan de relatieve anonimiteit van de bedpartner met wie je de lust deelt.
Hm.. dan is de insteek dus ook niet "zomaar seks om het te proberen" want jij valt namelijk wel op hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Jealousy het volgende:
Zou je seks kunnen hebben met een goede vriendin / vriend waar je je totaal niet tot aangetrokken voelt? Maar gewoon om te proberen? waarom wel / niet en en bij wijze van WEL zou je dan niet bang zijn wat hij/zij van je gaat verwachten?
Ik zit in een situatie dat ik seks wil met m'n beste vriend; ik val wel op hem, heb geen idee of ie op mij valt dus ga nu even uit van het negatieve scenarioMannen, wat zouden jullie doen!
Idd. Hoe gek het ook klinkt moet je bij dit hartochtelijke gebeuren voornamelijk je hoofd gebruiken. Het is een verstandhouding aan welke de 2 mensen zicht moeten houden. Anders is het uit balans en geeft het ellende. Verwar bepaalde gevoelens niet voor verliefd, het kan ook gewoon lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Het is een kwestie van discipline en moedwillig emotioneel afstand houden en voornamelijk die afstand bewaren. het is een link spelletje waar heel veel mis kan gaan op heel veel vlakken en je hebt er maar over de helft controle (jezelf nl), dus zorg dat je jouw helft goed onder controle hebt en dat de wisselwerking tussen beiden ook klopt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen voorstander van dit soort dingen, ik zie dit vaker gebeuren en achteraf hoor je altijd.. ik wou dat het nooit gebeurd was, want dan waren we nog vrienden gebleven (ze kregen iets, en het ging weer uit)
ik zou iig van mn beste vriend afblijven ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Jealousy het volgende:
Ik zit in een situatie dat ik seks wil met m'n beste vriend; ik val wel op hem, heb geen idee of ie op mij valt dus ga nu even uit van het negatieve scenarioMannen, wat zouden jullie doen!
of elke weekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Natalie het volgende:
Don't do it.
Je zet je vriendschap op het spel. Ben je bereid die te riskeren voor een nachtje rollebollen?
beetje erg generaliserend he ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Natalie het volgende:
Don't do it.
Je zet je vriendschap op het spel. Ben je bereid die te riskeren voor een nachtje rollebollen?
Dat is geen generalisatie, dat is realisme.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef soppig het volgende:
[..]
beetje erg generaliserend he ..
"je zet je vriendschap op het spel" ... ja dat is waar. Kan fout gaan, maar ook goed.
Ere zitten 2 kanten aanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is geen generalisatie, dat is realisme.
Iets op het spel zetten betekent niet dat het doom-scenario een feit is. Het enige wat het zegt is dat het risico erop bestaat. Zeker bestaat.
De TS weet niet hoe de vriend in kwestie over haar denkt en wat voor effect dit gaat hebben. Ben ik dan heel abuis als ik haar waarschuw voor de risico's?
Ik hoop voor haar dat het goed gaat, als ze besluit het door te zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:38 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ere zitten 2 kanten aan
het kan goed gaan het kan fout gaan.
you never know.
EN trouwens als beste vriend zijnde na zoveel jaar. Kan je zoon misstap best vergeten.
En ik denk cker als man zijnde.
uit eigen ervaring dan.
Ga in dat geval zo te werk alsof je een leuke man hebt ontmoet, flirt met hem, gedraag je een beetje uitdagend. Luister naar wat hij te vertellen heeft en lach veel naar hem. Verras hem met iets leuks, lekker eten, leuk filmpje, gezellig sfeertje thuis. Dan hoef je niets meer te vragen toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef Jealousy het volgende:
Jealousy = vrouw
Wil beste vriend = man
Wilt in elk geval seks maar relatie zou ook goed zijn denk ik zo
Volgens mij zit er nog een verschil tussen "iets" krijgen en gewoon de koffer induiken. Als dat "iets" oprecht is, dan zie ik daar het probleem niet van. Ik ben nog steeds een voorstander van 'better to have loved and lost, than to have never loved at all". Ik ben een vriend kwijtgeraakt door een tijd lang "iets" te hebben, en ik heb het er achteraf nog steeds voor over.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef BereNDD het volgende:
Hm.. dan is de insteek dus ook niet "zomaar seks om het te proberen" want jij valt namelijk wel op hem.
Ik ben helemaal geen voorstander van dit soort dingen, ik zie dit vaker gebeuren en achteraf hoor je altijd.. ik wou dat het nooit gebeurd was, want dan waren we nog vrienden gebleven (ze kregen iets, en het ging weer uit)
Maak voor jezelf de afweging.. wil ik de kans lopen dat ik hem uiteindelijk als beste vriend ga verliezen omdat ik geil was en het uiteindelijk maar bij 1 keer bleef.
persoonlijke voorkeur.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:25 schreef innovative het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog een verschil tussen "iets" krijgen en gewoon de koffer induiken. Als dat "iets" oprecht is, dan zie ik daar het probleem niet van. Ik ben nog steeds een voorstander van 'better to have loved and lost, than to have never loved at all". Ik ben een vriend kwijtgeraakt door een tijd lang "iets" te hebben, en ik heb het er achteraf nog steeds voor over.
Gewoon neuken doe ik niet, nooit niet. Vrienden of niet, daar begin ik niet aan, ik vind mezelf in dat opzicht gewoon te veel waard. Ik weet dat ik seks kan hebben uit liefde en hoe bijzonder dat kan zijn, en alles wat minder is, is niet voldoende voor mij.
Oke.Dan snap k um.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:26 schreef releaze het volgende:
ik bedoel eerder met vriendschap op het spel zetten dat als het blijkt dat we allebei wel meer dan vrienden gevoelens hebben, ik de gok van de relatie zou wagen (want ik weet immers dat als de relatie niet werkt je vaak je vriendschap kwijt bent). Op die manierAls mijn vriend mij zou eisen dat ik niet meer mijn gewone vrienden mag zien dan krijgt ie van mij de wind van voren
ik zou het niet uitmaken, maar ik zou m'n eigen gang gaan. Dan is het aan hem te beslissen of hij bij mij kan blijven of niet
Eensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:04 schreef BillyBeflap het volgende:
Lijkt me niet verstandig. Maar ja, mijn beste vrienden zijn sowieso ook mannelijk dus dat scheelt
ho ho maar dat zei je niet ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat is geen generalisatie, dat is realisme.
Iets op het spel zetten betekent niet dat het doom-scenario een feit is. Het enige wat het zegt is dat het risico erop bestaat. Zeker bestaat.
De TS weet niet hoe de vriend in kwestie over haar denkt en wat voor effect dit gaat hebben. Ben ik dan heel abuis als ik haar waarschuw voor de risico's?
je vind het niet goedquote:Ik ben helemaal geen voorstander van dit soort dingen, ik zie dit vaker gebeuren en achteraf hoor je altijd.. ik wou dat het nooit gebeurd was, want dan waren we nog vrienden gebleven (ze kregen iets, en het ging weer uit)
Mwah, ik mag dan vrijdenkend zijn in de zin dattie 't maar uitzoekt met wie hij zoent tijdens 't uitgaan en exen vind ik de minste bedreiging die er is, bepaalde manieren van met elkaar omgaan gaan mij wel écht te ver. Ik zal contact niet verbieden, nooit, maar ik ga er wel vanuit dat lief zich in bepaalde zin toch echt aan bepaalde grenzen houdt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:22 schreef het.ismij het volgende:
en vriendschap gaat bij mij ook boven relatie.
Ik zou mijn maten nooit los laten voor ene relatie, en haar ook niet voor een relatie. Als mij verboden zou worden door mijn vriendin dat ik haar niet meer mag zien, Jammer, maar dan is het echt dag relatie.
Je hebt op zoon moment vertrouwen in me of niet!!! Aangezien ik makkelijk met haar in 1 bed kan slapen zonder dat er wat gebeurd. of moet gebeuren. Gewoon chill, vertrouwd. Niks mis mee?
Niet met mannen, nee. En zelfs zoenen voor een avond is me nog nooit gebeurd. Dat zit niet in me, ik vind iedereen bij voorbaat al niet goed genoeg. Ik moet iemand echt kennen en heel erg leuk vinden wil dat gebeuren. Ik kan ontzettend uitdagend doen, maar dat eindigt bij het moment dat er daadwerkelijk lichamelijk contact komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef het.ismij het volgende:
persoonlijke voorkeur.
Maar zoals ik het begrijp doe je dus ook niet aan one night stands?
De tekst die je quote, deze:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef soppig het volgende:
[..]
ho ho maar dat zei je niet ..
[..]
je vind het niet goed
voor alle gevallen geldt dat je altijd hoort "had ik het maar niet gedaan" .. ookwel voor alle gevallen geldt het is niet goed
Dus zoals jij het nu stelt koomt het neer op ALS mensen er aan beginnen DAN zeggen mensen "had ik het maar niet gedaan"
Dat is wel degelijk generaliseren
Is niet van mij, maar van BereNDD.quote:Ik ben helemaal geen voorstander van dit soort dingen, ik zie dit vaker gebeuren en achteraf hoor je altijd.. ik wou dat het nooit gebeurd was, want dan waren we nog vrienden gebleven (ze kregen iets, en het ging weer uit)
Heb inderdaad ook wel een ex rondlopen die ik bijna wekelijks spreek, en een ex van vriendlief die we soms een paar maanden niet zien, soms ineens vijf dagen in een week. Vriendschap kan zeker bestaan - of eigenlijk ontstaan - na een relatie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:28 schreef het.ismij het volgende:
Oke.Dan snap k um.
Ik weet niet, maar als je relatie stukloopt, hoeft niet automatisch te betekenen dat de vriendschap weg is?
Misschien ben ik wel een heel speciaal geval dan ofzo, maar bij ons is die juist sterker geworden.
Door de dingen die we hebben gedeeld. In en buiten de relatie.
ah ja dat klopt : maarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
De tekst die je quote, deze:
[..]
Is niet van mij, maar van BereNDD.
quote:Don't do it.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet jarenlang beste vriend en lang leve de lol met een vrouw zonder seks te willen. Ergo, ga je gang, hij zit er al jaren op te wachten.
Ah okéquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:36 schreef soppig het volgende:
[..]
ah ja dat klopt : maar
[..]
is waar ik op doelde.
denk het ook. Het is het verhaal over een vriendschap tussen man en vrouw. In mijn optiek kan zoiets alleen werken als je niet tot elkaar aangetrokken voelt. Zo wel, dan loopt het toch op een gegeven moment misquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:46 schreef djenneke het volgende:
Nee dank je. Gedoemd te mislukken, zulke dingen.
Mijn vriendenkring bestaat ook voor 95% uit mannen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:45 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben zo een meid die maar weinig vriendinnen heeft en heel goed overweg kan met jongens/mannen en dus meer mannelijke vrienden heeft dan vriendinnen. En ik heb zeer zeker een beste vriend. Ik ben 1 keer verliefd geworden op een goede vriend heb daar een relatie mee gekregen, heeft 5 jaar geduurd en daarna was de koek op maar de vriendschap dus ook. Verders heb ik altijd sexuele relaties en gewone relaties buiten mijn vriendenkring gezocht, mij zal het niet zo gauw gebeuren dat ik een goede vriendschap op het spel zet voor een beurt of een kortstondige/langdurige relatie. Als het mis gaat kom je elkaar tenminste niet zo snel meer tegen.
Niet, Einde vriendschap.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:40 schreef Jealousy het volgende:
Zou je seks kunnen hebben met een goede vriendin / vriend waar je je totaal niet tot aangetrokken voelt? Maar gewoon om te proberen? waarom wel / niet en en bij wijze van WEL zou je dan niet bang zijn wat hij/zij van je gaat verwachten?
Maar geef toe dat je er een paar keer over gefantaseerd hebtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:37 schreef Double-Helix het volgende:
![]()
Ik zou het persoonlijk niet doen,met mijn beste vriendin kan ik heel goed praten enzo en lol maken,maar sex nee.
Ik heb sinds kort een hug buddy en we slapen ook samen af en toe maar sex hoeft niet van ons beide.quote:
Rightquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een hug buddy en we slapen ook samen af en toe maar sex hoeft niet van ons beide.
Dat zei ik ook steeds tegen mijzelfquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een hug buddy en we slapen ook samen af en toe maar sex hoeft niet van ons beide.
Tuurlijk jongenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Nee hoor, het maakt mij echt niets uit, ik heb totaal geen behoefte daaraan met haarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Dat zei ik ook steeds tegen mijzelfMaar van binnen weet je beter!
Amen.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ja. Als je elkaar aantrekkelijk vindt, als een vriendendienst! Alleen de jongen waar ik dat mee deed werd verliefd en alles werd anders. Houdt daar rekening mee; is erg jammer.
En jij vind het niet erg als zei strax op een ander verliefd word en niet voor jouw kiest?quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef kastanova het volgende:
Heel verhaal.
Als dit over M. gaat is het toch al een paar keer op een lager pitje gezet wegens meer verwachtingen van haar kant?quote:
Shit happens... Het is kut, maar dan ga ik echt niet moeilijk over doen ofzo; ik gun haar het beste en dat is toch wel een relatie voor de langere termijnquote:Op zondag 20 mei 2007 19:07 schreef shifto het volgende:
[..]
En jij vind het niet erg als zei strax op een ander verliefd word en niet voor jouw kiest?
Whehehe, mooi!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als dit over M. gaat is het toch al een paar keer op een lager pitje gezet wegens meer verwachtingen van haar kant?
Hmmmmz, kunnen meerdere M's zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als dit over M. gaat is het toch al een paar keer op een lager pitje gezet wegens meer verwachtingen van haar kant?
Maar als je niks voor haar voelt, dan is het toch ook niet kut?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Shit happens... Het is kut, maar dan ga ik echt niet moeilijk over doen ofzo; ik gun haar het beste en dat is toch wel een relatie voor de langere termijn.
Tuurlijk is geen seks meer wel kutquote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar als je niks voor haar voelt, dan is het toch ook niet kut?
Even reëel gezien zou dan het contact verminderen, is samen slapen geen optie meer en zal ik dus ook een andere "gelegenhedenpartner" moeten zoeken...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Maar als je niks voor haar voelt, dan is het toch ook niet kut?
je verhalen zijn altijd leuk om te lezenquote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik heb nu al een paar maanden een soort van "friend with benefits", alhoewel het inmiddels vooral door de omgeving niet meer als dusdanig gezien wordt...
Ben zo'n beetje 5 a 6 dagen per week bij haar en we gaan ook vrijwel altijd samen naar feestje e.d. dus de meeste mensen denken simpelweg dat we een relatie hebben.
Alhoewel, op het werk (we werken samen) dacht men laatst een gigantische primeur te hebben toen 1 van de werknemers ons had zien zoenen; dus kennelijk valt het in onze dagelijkse "professionele" omgang totaal niet op.
Anyway, gaat heerlijk relaxed vinden we zelf, maar de omgeving die ons telkens samen ziet denkt er toch anders over...
We gaan komende maand samen met de gehele vriendengroep een weekend naar een villaatje aan het water en op de vraag "Dus jullie hebben een relatie" van 1 van de vriendinnen die meegaan antwoorde ik "Mwoah nee, we kunnen het gewoon verdomd goed met elkaar vinden" en kreeg ik direct een preek over dat zij er vast meer van verwachte, aan het lijntje houden, bladiebla [insert standaard vrouwen-met-zelf-een-doodbloedende-relatie gezever]
Naja, aangezien ik deze meid ook niet gun om aan het lijntje gehouden te worden, gisteren de ideale gelegenheid gekregen om er achter te komen over hoe zij er over dacht,
Toevallig gisteren tijdens het stappen een oud buurmeisje tegengekomen en terwijl we samen met haar zaten te babbelen kreeg ik logischerwijs de vraag: "Zo Martin, dat is de nieuwe vriendin?" waarop ik antwoorde "Mwah, half-half, geen vaste vriendin ofzo."
Uiteraard weer een preek dat ik dat niet zo kon zeggen, blabla, dus nadat het buurmeisje weg was de
vriendin maar even gevraagd wat zij zou antwoorden en zij zegt dus simpelweg hetzelfde.
Nog even over doorgebabbeld en zij heeft dus geen zin om geclaimed te worden en ik heb geen zin in de drama's die doorgaans bij een daadwerkelijke relatie komen kijken; ideale situatie dus zoals we het nu hebben.
Om eerlijk te zijn, gezien de resultaten uit het verleden, niet gedacht dat het ooit mogelijk zou zijn om een dergelijke "relatie" te hebben met een vrouw zonder dat ze verliefd wordt, maar hé, zelfs ik word wel eens verrast.
Als niet als het wel do-a-ble is?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef B-FliP het volgende:
Als ik me er niet tot aangetrokken voel, nee echt niet...
Denk dat je bedoelt: Ook niet als ze wel do-able is?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef het.ismij het volgende:
Als niet als het wel do-a-ble is?
Voor de lust moet k ook aangetrokken zijn... Er lijkt me niets frustrerender om bezigquote:En puur voor de lust?
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Denk dat je bedoelt: Ook niet als ze wel do-able is?
Do-able betekend voor mij dat er aantrekkingskracht is maar niet zo'n sterke,
dat er iig geen sprake is van verliefdheid of het wow-effect ofzoiets...
Ja dat heb k wel's, maar dan niet met een beste vriendin maar gewoon een
aantal vriendinnen... t lijkt me link om seks te hebben met m'n beste vriendin...
Het is vrijwel zeker dat dat invloed gaat hebben op de vriendschap... Het hoeft
niet, maar het kan wel, en dat zou zonde zijn...
ja het moet geen monster zijn iig.quote:Voor de lust moet k ook aangetrokken zijn... Er lijkt me niets frustrerender om bezig
te zijn iemand te nemen en je af te vragen waar je nou helemaal mee bezig bent...
Lijkt me meer een actie uit sexuele frustratie...
Het gaat om lust.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef Silentio het volgende:
Wat ik dan niet snap, in principe is een relatie een cocktail van een vriendschap met sex en zoenen. Je hebt nu een vriendschap, en daar wil je sex erbij doen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silentio het volgende:
geestelijk = goede vriendschap, gedeelde belangen, zelfde cultuur, normen en waarden etc
![]()
![]()
![]()
lichamleijk = sex, lust
![]()
![]()
![]()
![]()
goede vriend waarmee je sex hebt is een lichamelijk en geestelijk verlangen
![]()
![]()
![]()
Dat hebben twee vriendinnen van me ooit gedaan, da's veel coolerquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:35 schreef scythica het volgende:
bijvoorbeeld tijdens 't uitgaan en de ander word telkens nogal lastig gevallen, de ander even uit de brand hebben door hem/haar op de bek te pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |