abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49513594
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef SlimShady het volgende:

[..]

how does my butt show in these pants?
Meer alsin wat hij van sex als pure lust vindt?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 18 mei 2007 15:54 schreef Nosh het volgende:

[..]

Weet je zeker dat jullie vriendschap naar een relatie omhoog brengen geen idee is?
Dan zit ik toch met hetzelfde probleem: hoe kom ik erachter dat hij dat wilt?
Echt, op de man afvragen vind ik zo'n vervelende optie; je vriendschap loopt dan een deuk op
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:59:08 #28
8369 speknek
Another day another slay
pi_49513611
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
Ja maar gewoon zeggen: IK WIL JE
staat weer zo ordinair.
Lang leve de lol is het toch? Keer flink zuipen tot je allebei aardig teut bent, dan per ongeluk flink misgrijpen bij je biertje en je halve glas over je heen gooien, vervolgens stuntelig en net doen alsof je dronken bent je shirt uit trekken (want je hebt toch nog een beha aan, en jullie zijn beste vrienden, dus moet best kunnen) en zo de avond doorbrengen. Niet vergeten regelmatig rond te hobbelen of als je met hem praat voorover te bukken. Je merkt het vanzelf wanneer hij meer dan toevallige blikken werpt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49513644
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Lang leve de lol is het toch? Keer flink zuipen tot je allebei aardig teut bent, dan per ongeluk flink misgrijpen bij je biertje en je halve glas over je heen gooien, vervolgens stuntelig en net doen alsof je dronken bent je shirt uit trekken (want je hebt toch nog een beha aan, en jullie zijn beste vrienden, dus moet best kunnen) en zo de avond doorbrengen. Niet vergeten regelmatig rond te hobbelen of als je met hem praat voorover te bukken. Je merkt het vanzelf wanneer hij meer dan toevallige blikken werpt.

Die blik is er zowiezo wel dan
Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef Bart_NL het volgende:
@Jealousy: gaat dit alles binnenkort gebeuren? Ben benieuwd hoe dit afloopt eigenlijk.
Hoe mooier het weer hoe voorspoediger dit gaat verlopen Heb een zomervakantie met hem geboekt. (en nog een andere vriend van ons) dus wordt vervolgd inderdaad maar heb geen idee wanneer
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:01:20 #31
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49513665
even voor de beeldvorming hoor.. wie wil nu wie en wie is nou wat?
ik begrijp dat Jealousy een vrouw is....toch? (geen zin om profielen te tjekke).
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
  Redactie Games vrijdag 18 mei 2007 @ 16:02:05 #32
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49513686
Dit wordt vrij voorspelbaar, kansloos zuipen, aan het strand liggen en uiteindelijk lamlendig in het bubbelbad belanden, ach ja trek nog maar een fles rosé open en vervolgens erop los gaan..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_49513688
Jealousy = vrouw
Wil beste vriend = man

Wilt in elk geval seks maar relatie zou ook goed zijn denk ik zo
pi_49513698
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef RecomServ het volgende:
even voor de beeldvorming hoor.. wie wil nu wie en wie is nou wat?
ik begrijp dat Jealousy een vrouw is....toch? (geen zin om profielen te tjekke).
ja
heel scherp.
  Redactie Games vrijdag 18 mei 2007 @ 16:02:50 #35
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49513704
Je zou bijna zeggen Will & Grace..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:03:28 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_49513724
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
Ja maar gewoon zeggen: IK WIL JE
staat weer zo ordinair.
Nee, je hebt gelijk. Op een openbaar forum even verklaren dat je je beste vriend suf wilt neuken zonder er verder iets bij te voelen is natuurlijk heel 'classy'

Anyway, voer hem gewoon dronken, of in ieder geval geef hem iets te drinken en dan kunnen jullie dat beiden als excuus gebruiken als je wat losser wordt. En mocht het tegenvallen dan kun je de schuld aan de alcohol geven.

Let er wel op dat je wel de kans loopt dat als hij straks een vaste vriendin heeft, en die chick weet dat jullie 2 graag voor de lol, zonder gevoelens, met elkaar neuken, dat ze waarschijnlijk van hem zal verlangen niet langer met jou alleen/so close te zijn...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:05:23 #37
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49513778
ik neem aan, dat als jullie toch redelijk vaak samen zijn dat er momenten genoeg zijn om een bepaald onderwerp aan te snijden wat uiteindelijk eindigt op de motorkap/berevel/bubbelbad whatever...
Kwestie van je verhaaltje goed voorbereiden en inpakken
  Redactie Games vrijdag 18 mei 2007 @ 16:05:50 #38
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49513792
Ik snap het niet.. dan zeg je dan ben je al jaren beste "vrienden"
zeg je een keer: "Ik wil je" en dat is dan opeens ordinair

Als je elkaar al zolang "kent" zou dat ook geen probleem meer moeten zijn..
Je hoeft geen eerste indruk meer te maken.. je kan alles aan elkaar kwijt toch?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:06:01 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49513799
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:02 schreef Jealousy het volgende:
Jealousy = vrouw
Wil beste vriend = man

Wilt in elk geval seks maar relatie zou ook goed zijn denk ik zo
Vrouwen die zeggen dat ze alleen maar seks willen, willen 9 van de 10 keer toch liever een relatie. En als je dan toch neukt, zonder dat het ergens op uit gaat lopen, raak je sowieso teleurgesteld. Seks en vriendschap gaat gewoon niet goed samen. Er zijn zeldzame gevallen waarin het wel goed kan gaan, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
KuikenGuppy
pi_49513821
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik snap het niet.. dan zeg je dan ben je al jaren beste "vrienden"
zeg je een keer: "Ik wil je" en dat is dan opeens ordinair

Als je elkaar al zolang "kent" zou dat ook geen probleem meer moeten zijn..
Je hoeft geen eerste indruk meer te maken.. je kan alles aan elkaar kwijt toch?
Ik zie het probleem ook niet zo.
als je toch al alles deelt.
waarom elkaar dan neit een "handje" helpen bij lust enzo?
En misschien valt het wel tegen, en ben je gelijk genezen.
Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef Burdie het volgende:

[..]

Vrouwen die zeggen dat ze alleen maar seks willen, willen 9 van de 10 keer toch liever een relatie. En als je dan toch neukt, zonder dat het ergens op uit gaat lopen, raak je sowieso teleurgesteld. Seks en vriendschap gaat gewoon niet goed samen. Er zijn zeldzame gevallen waarin het wel goed kan gaan, maar dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
* het.ismij is en heeft uitzondering op de regel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:07:43 #42
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49513850
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef het.ismij het volgende:

[..]

* het.ismij is en heeft uitzondering.
Hoe is dat gegaan dan? En hoe is dat nu? .
KuikenGuppy
pi_49513859
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Op een openbaar forum even verklaren dat je je beste vriend suf wilt neuken zonder er verder iets bij te voelen is natuurlijk heel 'classy'
Waarom denk je dat ik me profiel niet heb ingevuld

Maar idd.. jullie hebben wel gelijk, ik zorg gewoon wel een keer voor juiste plek juiste tijd etc.. ik post de uiteindelijke oplossing asap
pi_49513865
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe is dat gegaan dan? En hoe is dat nu? .
Gegaan: goed
nu: goed.
Vrienden: ja, beste maatjes
Hoe tot stand gekomen? Lust/gelegenheid.
  Redactie Games vrijdag 18 mei 2007 @ 16:08:42 #45
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_49513870
Met filmpje natuurlijk
pi_49513893
Aaah, het.ismij is onze expert. Nou ik weet wie ik benader voor verdere tips en suggesties.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:10:12 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_49513902
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:08 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Gegaan: goed
nu: goed.
Vrienden: ja, beste maatjes
Hoe tot stand gekomen? Lust.
Neuken jullie nu nog?
Ik heb verschillende scharrels gehad en altijd kwam er van één van beide kanten meer bij kijken dan enkel lust, wat later de vriendschap totaal verklootte. Overigens heb ik één keer een one-night-stand gehad die me niks meer of niks minder zei dan alleen maar lust, dus het kán wel, maar misschien ligt dat ook aan de relatieve anonimiteit van de bedpartner met wie je de lust deelt .
KuikenGuppy
pi_49513975
Zo dachten wij, een vriendin en mijzelf, er ook over. En in dit geval was de vriendschap al kapot toen we naast elkaar lagen..
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:16:55 #49
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_49514109
mja, wie weet begint de relatie zo open als je nu begint, maar zitten jullie samen over een paar jaar samen in jullie huisje na te denken over het feit dit jij dit op FOK! had geplaatst.. en boven ligt de kleine van 3 maanden te bleren....
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:16:58 #50
154145 soppig
sop sop sop
pi_49514113
Je kan op 2 manieren sex hebben. Met of zonder wil tot relatie.
Het een is enkel lust en dient ook zo benaderd te worden. Het ander is meer dan lust. Het is een drang om bij hem/haar te zijn en te willen blijven. Je merkt zelf wel wanneer dat verschil er is.

Emotie is iets wat afschrikkend kan werken naar de ander als die ander geen relatie wil. Als het aankloten met emotie wordt, dan kan dat een beklemmend gevoel geven aan de ander die "geen vriend(in)" wil.

Als het enkel lust is van zijn/haar kant en ook van jouw kant, maak dat dan heel duidelijk. Maar breng jezelf niet in de ellende door met emoties een situatie in te gaan waarvan je weet dat het voor de ander enkel lichamelijke lust is (iets wat dus ook door een ander gegeven kan worden). Het komt denk ik wel geregeld voor dat er van die aankloot verstandhoudingen zijn en dat er een behoorlijk groot deel tussen vrienden plaatvind. Maar wat je dan geregeld hoort is dat een van de twee dus van tevoren al (of gedurende de periode) gevoelens voor de ander had/kreeg. Dit zijn kloterige situaties. Omdat gewoon voor ellende gaat zorgen.

Dus. Als jij emotie hebt, je wilt dat jij de enige bent dan heb je de keus om dat kenbaar of niet kenbaar te maken. Je hoort vaak zat dat vriendschappen stuk lopen omdat 1 van de 2 meer voor de ander ging voelen.
Als het enkel lust is van beide kanten dan is daar helemaal niks mis mee, maar zorg wel dat je _niet_ jaloers gaat worden. Het klinkt stom, maar hou de emotie erbuiten (heel erg moeilijk).
Maar kijk ajb heel erg uit als hij aangeeft dat het enkel lust is terwijl je onzeker bent over jouw standpunt. Voel je al wat voor de ander, of denk je dat de kans aanwezig is dat dat gaat gebeuren (je onderbewuste is erg erg sterk en je kan dus eigenlijk dingen voelen waar je zelf nog niet vanaf weet). Mocht dat zo zijn dan zou ik er niet aan beginnen. Je gaat de ander niet veranderen en je gaat jezelf alleen maar veel pijn en ellende bezorgen.
Anyhoo hou je kop erbij als het enkel lust is. Hou ook erg rekening met de ander. Als het voro jou lust is, maar voor de ander op een gegeven moment niet meer dan moet je sterk zijn voor de ander en het afkappen. Anders is het enkel misbruik maken.
Aankloten tussen vrienden is feitelijk niets anders dan het aankloten tussen 2 mensen die elkaar toevallig vaak zien Niks mis mee. Ik heb een paar keer zulke "relatie"s gehad. Gewoon 2 mensen die lol hadden en beiden vrij zijn. Het lichaam is iets war je gewoon veel lol mee kan hebben, ook zonder relatie. Deze krikrelaties duurde soms langer dan een jaar en ik moet zeggen dat er zo nu en dan best moeilijke momenten waren. Voor haar of voor mij. Omdat het gewoon gebeurt dat je "meer" gaat voelen. Herken dat, neem dan wat afstand en laat het een beetje bedaren. Zie dan verder.

hou jezelf en de ander in de gaten om te herkennen of er 'meer' verwacht wordt, op die manier hou je het eerlijk. dat is heel erg belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')