precies. fuckbuddiesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef het.ismij het volgende:
fotows?
OT: Ik heb er geen problemen mee puur voor de lust.
Onze vriendschap is gebasseerd op 6 jaar lang leve de lol en veel leuke dingen met elkaar doen. Dus nee, hij heeft geen idee dat ik wat voor hem voel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef IHVK het volgende:
Is jullie vriendschap gebaseerd op het feit dat jij hem leuk vindt?
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:42 schreef Kuikentje het volgende:
Ik heb wel seks gehad met mijn beste vriendin zonder verliefd te zijn en dat heeft de relatie niet verandert. Ik zou het niet doen als hij wel verliefd op jou is, dat kan voor erg gecompliceerde situaties zorgen.
Ok.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:43 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Onze vriendschap is gebasseerd op 6 jaar lang leve de lol en veel leuke dingen met elkaar doen. Dus nee, hij heeft geen idee dat ik wat voor hem voel.
Hebben we die open deur ook weer gehad. Bedankt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:41 schreef het.ismij het volgende:
fotows?
Graag gedaan, ik dacht, zijn we daar gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hebben we die open deur ook weer gehad. Bedankt.
quote:OT: friends with benefits
Ja, nu nog hem duidelijk maken dat ik m wilquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:44 schreef Nosh het volgende:
[..]
Maar als je het allebei kunt handlen: waarom niet?
Dat is niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:45 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Ja, nu nog hem duidelijk maken dat ik m wil
Tsja, dan zou ik er maar is goed over nadenken als ik jou was.quote:edit: m'n nickname spreekt boekdelen in dit topic denk ikjaloersig typetje
Kortzichtigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:49 schreef speknek het volgende:
Mannen zijn niet jarenlang beste vriend en lang leve de lol met een vrouw zonder seks te willen. Ergo, ga je gang, hij zit er al jaren op te wachten.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
Ja maar gewoon zeggen: IK WIL JE
staat weer zo ordinair.
Kortzichtig, man, potato, poteeto.quote:
Lichaamstaal is honderd keer directer, zonder ordinair over te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:50 schreef Jealousy het volgende:
Ja maar gewoon zeggen: IK WIL JE
staat weer zo ordinair.
how does my butt show in these pants?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef het.ismij het volgende:
[..]
subtiel, =>afspreken=> filmpje kjiken = gelegenheid => actie ondernemen.![]()
Al hoewel je eerst wel cker moet weten of hij dat eigenlijk wil.Anders is dalijk ook je vriendschap naar de klote.
Snij het non chalant aan?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef SlimShady het volgende:
[..]
how does my butt show in these pants?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |