abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49555419
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 10:57 schreef Pascal86 het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort een hug buddy en we slapen ook samen af en toe maar sex hoeft niet van ons beide.
Tuurlijk jongen
  zondag 20 mei 2007 @ 01:06:39 #102
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_49557915
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 18:37 schreef qwertyuiop het volgende:

[..]

Dat zei ik ook steeds tegen mijzelf Maar van binnen weet je beter!
Nee hoor, het maakt mij echt niets uit, ik heb totaal geen behoefte daaraan met haar
Because they will last that long.
  zondag 20 mei 2007 @ 03:05:14 #103
175029 TherAngelina
Cigarettes & Alcohol.
pi_49560244
Ja. Als je elkaar aantrekkelijk vindt, als een vriendendienst! Alleen de jongen waar ik dat mee deed werd verliefd en alles werd anders. Houdt daar rekening mee; is erg jammer.
Because I'm so clever.
But clever ain't wise.
pi_49567557
quote:
Op zondag 20 mei 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Ja. Als je elkaar aantrekkelijk vindt, als een vriendendienst! Alleen de jongen waar ik dat mee deed werd verliefd en alles werd anders. Houdt daar rekening mee; is erg jammer.
Amen.
  zondag 20 mei 2007 @ 15:43:46 #105
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49572442
Nah, ik heb nu al een paar maanden een soort van "friend with benefits", alhoewel het inmiddels vooral door de omgeving niet meer als dusdanig gezien wordt...

Ben zo'n beetje 5 a 6 dagen per week bij haar en we gaan ook vrijwel altijd samen naar feestje e.d. dus de meeste mensen denken simpelweg dat we een relatie hebben.
Alhoewel, op het werk (we werken samen) dacht men laatst een gigantische primeur te hebben toen 1 van de werknemers ons had zien zoenen; dus kennelijk valt het in onze dagelijkse "professionele" omgang totaal niet op .

Anyway, gaat heerlijk relaxed vinden we zelf, maar de omgeving die ons telkens samen ziet denkt er toch anders over...
We gaan komende maand samen met de gehele vriendengroep een weekend naar een villaatje aan het water en op de vraag "Dus jullie hebben een relatie" van 1 van de vriendinnen die meegaan antwoorde ik "Mwoah nee, we kunnen het gewoon verdomd goed met elkaar vinden" en kreeg ik direct een preek over dat zij er vast meer van verwachte, aan het lijntje houden, bladiebla [insert standaard vrouwen-met-zelf-een-doodbloedende-relatie gezever]

Naja, aangezien ik deze meid ook niet gun om aan het lijntje gehouden te worden, gisteren de ideale gelegenheid gekregen om er achter te komen over hoe zij er over dacht,
Toevallig gisteren tijdens het stappen een oud buurmeisje tegengekomen en terwijl we samen met haar zaten te babbelen kreeg ik logischerwijs de vraag: "Zo Martin, dat is de nieuwe vriendin?" waarop ik antwoorde "Mwah, half-half, geen vaste vriendin ofzo."
Uiteraard weer een preek dat ik dat niet zo kon zeggen, blabla, dus nadat het buurmeisje weg was de
vriendin maar even gevraagd wat zij zou antwoorden en zij zegt dus simpelweg hetzelfde .

Nog even over doorgebabbeld en zij heeft dus geen zin om geclaimed te worden en ik heb geen zin in de drama's die doorgaans bij een daadwerkelijke relatie komen kijken; ideale situatie dus zoals we het nu hebben .

Om eerlijk te zijn, gezien de resultaten uit het verleden, niet gedacht dat het ooit mogelijk zou zijn om een dergelijke "relatie" te hebben met een vrouw zonder dat ze verliefd wordt, maar hé, zelfs ik word wel eens verrast .
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 20 mei 2007 @ 17:04:34 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49575764
Wat lief Kasta

Ben jij ook niet flieft?

Dit soort situaties blijven alleen niet voor altijd he, dat is wel een nadeel. Of het evolueert in meer, of het houdt op.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:07:05 #107
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_49580071
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef kastanova het volgende:
Heel verhaal.
En jij vind het niet erg als zei strax op een ander verliefd word en niet voor jouw kiest?
Thinking about thinking of you.
  zondag 20 mei 2007 @ 19:11:28 #108
150047 meh
<3? :$
pi_49580226
tvp
  zondag 20 mei 2007 @ 19:19:03 #109
82136 Xennia
gekroond
pi_49580485
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef
kastanova het volgende:

verhaal
Als dit over M. gaat is het toch al een paar keer op een lager pitje gezet wegens meer verwachtingen van haar kant?
  zondag 20 mei 2007 @ 19:51:02 #110
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49581602
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:07 schreef shifto het volgende:

[..]

En jij vind het niet erg als zei strax op een ander verliefd word en niet voor jouw kiest?
Shit happens... Het is kut, maar dan ga ik echt niet moeilijk over doen ofzo; ik gun haar het beste en dat is toch wel een relatie voor de langere termijn .
pi_49581974
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als dit over M. gaat is het toch al een paar keer op een lager pitje gezet wegens meer verwachtingen van haar kant?
Whehehe, mooi!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:05:59 #112
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49582214
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:19 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hmmmmz, kunnen meerdere M's zijn .

Maar met betrekking tot deze M is het slechts 1 keer voorgekomen dat ik die indruk kreeg maar dat bleek een misvattinkje van ome Kasta te zijn .
  zondag 20 mei 2007 @ 20:06:23 #113
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49582234
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Whehehe, mooi!
Wtf? .
pi_49582261
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef kastanova het volgende:

[..]

Shit happens... Het is kut, maar dan ga ik echt niet moeilijk over doen ofzo; ik gun haar het beste en dat is toch wel een relatie voor de langere termijn .
Maar als je niks voor haar voelt, dan is het toch ook niet kut?
pi_49582292
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wtf? .
Ik werd even enthousiast, sorry..
  zondag 20 mei 2007 @ 20:08:12 #116
82136 Xennia
gekroond
pi_49582304
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Tuurlijk is geen seks meer wel kut
pi_49582336
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Xennia het volgende:

[..]

Tuurlijk is geen seks meer wel kut
Ja, maar Kasta zit toch nooit zonder?
  zondag 20 mei 2007 @ 20:10:52 #118
32402 s0k
..............................
pi_49582398
gewoon dit topic open laten staan op z'n pc kijken of hij post
..................................................................................................................................................
  zondag 20 mei 2007 @ 21:07:06 #119
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49584883
quote:

[..]

Even reëel gezien zou dan het contact verminderen, is samen slapen geen optie meer en zal ik dus ook een andere "gelegenhedenpartner" moeten zoeken...

En uiteraard ook geen seks meer, maar dat is slechts bijzaak aangezien het vermaak van kortere duur is.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:07:46 #120
1484 kastanova
Ah mên..
pi_49584912
quote:

[..]

Ik werd even enthousiast, sorry..
Why .
pi_49585726
quote:
Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef kastanova het volgende:
Nah, ik heb nu al een paar maanden een soort van "friend with benefits", alhoewel het inmiddels vooral door de omgeving niet meer als dusdanig gezien wordt...

Ben zo'n beetje 5 a 6 dagen per week bij haar en we gaan ook vrijwel altijd samen naar feestje e.d. dus de meeste mensen denken simpelweg dat we een relatie hebben.
Alhoewel, op het werk (we werken samen) dacht men laatst een gigantische primeur te hebben toen 1 van de werknemers ons had zien zoenen; dus kennelijk valt het in onze dagelijkse "professionele" omgang totaal niet op .

Anyway, gaat heerlijk relaxed vinden we zelf, maar de omgeving die ons telkens samen ziet denkt er toch anders over...
We gaan komende maand samen met de gehele vriendengroep een weekend naar een villaatje aan het water en op de vraag "Dus jullie hebben een relatie" van 1 van de vriendinnen die meegaan antwoorde ik "Mwoah nee, we kunnen het gewoon verdomd goed met elkaar vinden" en kreeg ik direct een preek over dat zij er vast meer van verwachte, aan het lijntje houden, bladiebla [insert standaard vrouwen-met-zelf-een-doodbloedende-relatie gezever]

Naja, aangezien ik deze meid ook niet gun om aan het lijntje gehouden te worden, gisteren de ideale gelegenheid gekregen om er achter te komen over hoe zij er over dacht,
Toevallig gisteren tijdens het stappen een oud buurmeisje tegengekomen en terwijl we samen met haar zaten te babbelen kreeg ik logischerwijs de vraag: "Zo Martin, dat is de nieuwe vriendin?" waarop ik antwoorde "Mwah, half-half, geen vaste vriendin ofzo."
Uiteraard weer een preek dat ik dat niet zo kon zeggen, blabla, dus nadat het buurmeisje weg was de
vriendin maar even gevraagd wat zij zou antwoorden en zij zegt dus simpelweg hetzelfde .

Nog even over doorgebabbeld en zij heeft dus geen zin om geclaimed te worden en ik heb geen zin in de drama's die doorgaans bij een daadwerkelijke relatie komen kijken; ideale situatie dus zoals we het nu hebben .

Om eerlijk te zijn, gezien de resultaten uit het verleden, niet gedacht dat het ooit mogelijk zou zijn om een dergelijke "relatie" te hebben met een vrouw zonder dat ze verliefd wordt, maar hé, zelfs ik word wel eens verrast .
je verhalen zijn altijd leuk om te lezen
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  maandag 21 mei 2007 @ 09:56:59 #122
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49597004
Als ik me er niet tot aangetrokken voel, nee echt niet...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 21 mei 2007 @ 12:49:19 #123
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49603157
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef B-FliP het volgende:
Als ik me er niet tot aangetrokken voel, nee echt niet...
Als niet als het wel do-a-ble is?
En puur voor de lust?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 21 mei 2007 @ 13:19:19 #124
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_49604258
quote:
Op maandag 21 mei 2007 12:49 schreef het.ismij het volgende:
Als niet als het wel do-a-ble is?
Denk dat je bedoelt: Ook niet als ze wel do-able is?

Do-able betekend voor mij dat er aantrekkingskracht is maar niet zo'n sterke,
dat er iig geen sprake is van verliefdheid of het wow-effect ofzoiets...

Ja dat heb k wel's, maar dan niet met een beste vriendin maar gewoon een
aantal vriendinnen... t lijkt me link om seks te hebben met m'n beste vriendin...

Het is vrijwel zeker dat dat invloed gaat hebben op de vriendschap... Het hoeft
niet, maar het kan wel, en dat zou zonde zijn...
quote:
En puur voor de lust?
Voor de lust moet k ook aangetrokken zijn... Er lijkt me niets frustrerender om bezig
te zijn iemand te nemen en je af te vragen waar je nou helemaal mee bezig bent...

Lijkt me meer een actie uit sexuele frustratie...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 21 mei 2007 @ 13:30:40 #125
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49604692
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Denk dat je bedoelt: Ook niet als ze wel do-able is?

Do-able betekend voor mij dat er aantrekkingskracht is maar niet zo'n sterke,
dat er iig geen sprake is van verliefdheid of het wow-effect ofzoiets...

Ja dat heb k wel's, maar dan niet met een beste vriendin maar gewoon een
aantal vriendinnen... t lijkt me link om seks te hebben met m'n beste vriendin...

Het is vrijwel zeker dat dat invloed gaat hebben op de vriendschap... Het hoeft
niet, maar het kan wel, en dat zou zonde zijn...
Je snapt wat ik bedoel
Maar oke, ieder zijn ding.
Do-able is voor mij gewoon pure lust, ook zonder gevoel. Voor gevoel val ik niet alleen op uiterlijk maar ook op innerlijk (damn wat een crisisantwoord. ).
En voor pure lust, lichamelijk, aangezien je je ding niet in haar karakter hoeft te douwen.
tenzij ze ook zo'n karakter heeft.
quote:
Voor de lust moet k ook aangetrokken zijn... Er lijkt me niets frustrerender om bezig
te zijn iemand te nemen en je af te vragen waar je nou helemaal mee bezig bent...

Lijkt me meer een actie uit sexuele frustratie...
ja het moet geen monster zijn iig. Maar do-able.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, topicstarter . Ontzettend leuke meid, maarja het is een vriendin he.. na ruim een half jaar van om elkaar heen draaien en geile smsjes sturen vroeg ze me of ik wat voor d'r voelde... Sindsdien ging het eigenlijk allemaal heel snel .

Overigens voelde wij ons wel tot elkaar aangetrokken, maar dat wisten we niet van elkaar (ja, op een gegeven moment wel toen de smsjes wat intiemer werden )
pi_49766725
Wat ik dan niet snap, in principe is een relatie een cocktail van een vriendschap met sex en zoenen. Je hebt nu een vriendschap, en daar wil je sex erbij doen.
The body is a vessel for the soul,
A puppet which bends to the soul’s tyranny.
And lo, the body is not eternal,
For it must feed on the flesh of others,
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:51:59 #128
120365 het.ismij
het_ismij
pi_49767010
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 15:43 schreef Silentio het volgende:
Wat ik dan niet snap, in principe is een relatie een cocktail van een vriendschap met sex en zoenen. Je hebt nu een vriendschap, en daar wil je sex erbij doen.
Het gaat om lust.
In een relatie ben je owel geestelijk als lichamelijk tot elkaar aangetrokken.
En heb je een bepaalde klik van
Bij frends with benefits is het als maatjes,
lichamleijk = sex, lust

goede vriend waarmee je sex hebt is een lichamelijk en geestelijk verlangen
The body is a vessel for the soul,
A puppet which bends to the soul’s tyranny.
And lo, the body is not eternal,
For it must feed on the flesh of others,
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:00:58 #130
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_49775484
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:25 schreef Silentio het volgende:
geestelijk = goede vriendschap, gedeelde belangen, zelfde cultuur, normen en waarden etc

lichamleijk = sex, lust

goede vriend waarmee je sex hebt is een lichamelijk en geestelijk verlangen
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_49803931
Sex met mn beste vriendin, ho maar.
zoenen is een ander iets, ligt eraan in welke situatie bijvoorbeeld tijdens 't uitgaan en de ander word telkens nogal lastig gevallen, de ander even uit de brand hebben door hem/haar op de bek te pakken.
pi_49805759
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 22:35 schreef scythica het volgende:
bijvoorbeeld tijdens 't uitgaan en de ander word telkens nogal lastig gevallen, de ander even uit de brand hebben door hem/haar op de bek te pakken.
Dat hebben twee vriendinnen van me ooit gedaan, da's veel cooler
pi_49808753
(alleen OP gelezen, verder niet)

seks puur voor de lust en zonder verliefdheid is niets mis mee, dat kan juist erg lekker zijn (vooral oraal )
maar als je stiekem verliefd op hem bent zou ik het niet doen, dan ga je je alleen maar kut voelen als hij niets met jou wil en als hij dan ook nog es een vriendin krijgt ga je je al helemaal klote voelen.

wees gewoon eerlijk tegen hem, en zeg gewoon dat je verliefd op hem bent. (eerlijkheid duurt het langst)
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')