Braafheid, Denneboom, Hersi, Schreuder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Kadoc het volgende:
Wat aankopen betreft begint Twente slecht. Schreuder is gehaald voor de breedte, dunkt mij?
Braafheid vind ik wel een goede aankoop, Hersi daarentegen moet mij zeker nog gaan overtuigen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Kadoc het volgende:
Braafheid en Hersi zijn geen verbetering ten opzichte van wat er nu zit of wat er weg gaat.
Braafheid heeft Zomer al uit de basis gespeeld...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:04 schreef Kadoc het volgende:
Braafheid en Hersi zijn geen verbetering ten opzichte van wat er nu zit of wat er weg gaat.
Had die Koenders 2 jaar geleden N'Kufo niet helemaal in de pocket toen we daar speeldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:20 schreef 9christensen het volgende:
FC Twente wil RKC’er Koenders
FC Twente hoopt Milano Koenders (20) op korte termijn over te nemen van RKC Waalwijk.
De club uit Enschede is gecharmeerd van de centrumverdediger, die in Waalwijk nog een doorlopend contract heeft. De afrondende onderhandelingen staan op het programma voor na de play-offs, als de sportieve toekomst van RKC bekend is.
AD
Nee hij maakte z'n debuut dit seizoen pas. Dat was Donk volgens mij toen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had die Koenders 2 jaar geleden N'Kufo niet helemaal in de pocket toen we daar speelden
Ik vind Schreuder helemaal niet zo'n slechte aankoop. Schat aan ervaring, en als ie eindelijk weer in z'n ritme komt kan ie voetballend ook nog zat mee. Niet vergeten dat hij pas sinds kort weer speelt na d'r jaren uit geweest te zijn. En dan al een van de uitblinkers tegen Groningen de laatste wedstrijd. Die komt d'r wel. Braafheid is ook een versterking. Denneboom zal Touma wel vervangen denk ik, lijkt me zeker dat die weggaat. Nog een goeie buiten een centrale verdediger en een middenvelder d'rbij en je bent klaar, als d'r buiten Touma en Kennedy niemand meer weggaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef Kadoc het volgende:
Wat aankopen betreft begint Twente slecht. Schreuder is gehaald voor de breedte, dunkt mij?
Toen had Donk z'n debuut ook nog niet gemaakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Nee hij maakte z'n debuut dit seizoen pas. Dat was Donk volgens mij toen.
Niks mis met concurrentie, dan heb je wel alle plaatsen achterin ongeveer dubbel bezet. Dat had dit jaar de tweede seizoenshelft wel goed van pas gekomen, want Zomer bakte d'r weinig meer van na de winterstop. Als je dan zo'n speler op kunt stellen scheelt je dat toch aardig wat punten.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:57 schreef koningdavid het volgende:
Koenders is een groot talent en op meerdere plaatsten inzetbaar.
Hij heeft bij RKC op deze posities gespeeld:
centrumverdediger, rechtsback, zelfs linksback en verdedigende middenvelder.
Zou op zich geen verkeerde aankoop zijn. Al is de concurrentie wel aardig groot met o.a. Wielaert, Zomer en Braafheid.
Zou een stunt zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef Moody het volgende:
Gerucht gaat dat Koller komt. Geloven we dit?
Alleen kwam in het eerste jaar ongeveer 90% van de spelers van SC Enschede.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:05 schreef Solstice het volgende:
SC Enschede is gefuseerd met Enschedese Boys in FC Twente.
Loting van de UEFA Cup nu al bekend?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Cardiff City – FC Twente
Zaterdag 4 augustus
15.00 uur Cardiff
Als ik het financieel red ben ik erbij
Hahaha, natuurlijk niet joh...quote:Op maandag 21 mei 2007 19:26 schreef Moody het volgende:
Gerucht gaat dat Koller komt. Geloven we dit?
joaaaaquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef Dos37 het volgende:
Cardiff City – FC Twente
Zaterdag 4 augustus
15.00 uur Cardiff
dan moet kufo wel weggaan Hasselbaink of kufo op de bank lijkt me niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef Moody het volgende:
Jerrel Hasselbaink wil nog 1 jaar spelen en het liefst in Nederland. Vitesse en Twente hebben interesse.
quote:'FC Twente akkoord met ADO over Kolk'
De toekomst van Santi Kolk lijkt bij FC Twente te liggen. De Tukkers hebben volgens De Telegraaf een akkoord bereikt met ADO Den Haag.
De 25-jarige aanvaller was zelf zo goed als rond met Vitesse, maar door het akkoord met Twente lijkt de transfer een andere wending te krijgen. Volgens de ochtendkrant hebben beide clubs een akkoord bereikt over een transfersom van 350.000 euro en moet de Hagenaar alleen nog instemmen met de overgang.
Eerder deze maand deed veel hogere bedragen de ronde om het contract tot medio 2008 van de smaakmaker af te kopen. De Hofstedelingen wilden volgens het Algemeen Dagblad een bedrag van anderhalf miljoen euro vangen, terwijl Vitesse niet verder wilde gaan dan een half miljoen euro.
Ik vind het een aankoop voor de breedte. Dus hij zal zich goed moeten aanpassen en dan zal het wel een verrassing kunnen worden.quote:
Ik niet, hij heeft toch vrij veel gescoord bij de slechtste ploeg in de Eredivisie. Als ie bij ons net zo makkelijk scoort is het gewoon een basisspeler.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:43 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Ik vind het een aankoop voor de breedte. Dus hij zal zich goed moeten aanpassen en dan zal het wel een verrassing kunnen worden.
Hij is nog niet gehaald. Dus het blijft afwachten.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:58 schreef assie het volgende:
Goede aankoop! Verwacht meer van hem als van Denneboom.
koller verdient een salaris bij monaco, dat heeft n'kufo nog lang niet bij twente...quote:Op zondag 27 mei 2007 11:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zo raar moet je er toch ook niet van opkijken dat Koller komt? Hij is al best oud, en zovaak scoort hij nu niet meer. En Twente is misschien ook nog wel een klein stapje hogerop![]()
Denneboom kan toch concurreren met N'Kufo?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En jullie hebben Kolk en Elia ook binnen. wtf moeten jullie met Denneboom en Hersi dan.
Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hersi is bagger. Misschien dat ie bij Twente er weer zin in heeft. Denneboom en Hersi zijn allebei voor de buiten posities gehaald meen ik? Zonde van Gerristens dan.
Denneboom/Elia op links en Hersi/Kolk
op rechts. Wel duur allemaal.
Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houdenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.
Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houden.
In ieder geval haalt Twente veel leuke spelers. Nu kijken of ze daadwerkelijk in de top 5 blijven mee doen.
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!
Ik denk dat El ahmadi nog wel een seizoen blijft, ras enschedeër hequote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad. Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
Telegraaf meldt hetquote:Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Denneboom hoe dan ook een basisplaats krijgt, naast N'Kufo op de flanken. Gerritsen is sowieso de klos nu, daar hebben ze weinig vertrouwen in als zowel Elia als Kolk komen. (nergens een bevestiging van gelezen)
Ik vind Bakkal toch eigenlijk een groter verlies. Twente draaide eigenlijk beter met Bakkal als mid-mid dan met Aissati. Vond Aissati vooral de laatste wedstrijden zijn acties steeds erg ver doordrijven.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad. Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
Kan me daar wel een beetje in vinden, als was hij de jaren hiervoor juist een van de beteren. Koenders is wel een potentiële topper, dat zou echt geen miskoop zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Moody het volgende:
Met alle respect voor hem, maar de ontwikkeling van het team gaat een stuk sneller dan de ontwikkeling van Zomer. M.a.w. hij kan het niveau niet meer helemaal aan op dit moment. (vandaar dat hij de laatste helft van het seizoen vaak bankzitter was).
Schreuder is nooit bankzitter geweest, die is er 1,5/2 jaar uit geweest met een blessure. Pas de laatste wedstrijden van dit seizoen kan ie weer een beetje normaal spelen(mist wel ritme natuurlijk). En was alweer de uitblinker tegen Groningen. Elia is een jongen van 20 jaar, dus het is niet zo vreemd dat hij nog niet elke wedstrijd gespeeld heeft, blijkbaar wel een talent, maar zal ook niet gehaald zijn voor de basis. Hersi geef ik je wel gelijk, die heeft gewoon onder de maat gepresteerd, maar Rutten haalt op de een of andere manier wel alles uit z'n spelersgroep, dus wie weet gaat Hersi dit jaar is bewijzen waarom hij bij Ajax een tijdje als groot talent werd gezien.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat Twente nogal met geld smijt voor spelers die zich in het verleden toch niet hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Schreuder, Elia en Hersi zijn gewoon bankzitters bij hun vorige clubs en dat is echt niet zonder reden hoor. Kolk vind ik wel een goeie maar is niet geschikt als rechts/links-buiten, dat is gewoon een spits. Lijkt toch wel alsof ze N'Kufo laten gaan met de komst van 2 spitsen.
Daar is Hersi veel te wisselvallig voor. Hij kan hangend op rechts of achter de spitsen spelen. Middenvelder is hij niet compleet genoeg voor. Jagen kan ie nog wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:28 schreef 9christensen het volgende:
Hersi lijkt me voor het middenveld gehaald. Zelfde type als Bakkal. Hij kan denk ik prima samenspelen met Engelaar en El Ahmadi.
Bakkal speelde ook achter de spits.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar is Hersi veel te wisselvallig voor. Hij kan hangend op rechts of achter de spitsen spelen. Middenvelder is hij niet compleet genoeg voor. Jagen kan ie nog wel.
Kennedy en Touma waren ook altijd wisselvallige spelers, die het nu ineens wel waarmaken. Heb d'r wel vertrouwen in op het middenveld eigenlijk. Buitenspeler mist ie toch acties voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Daar is Hersi veel te wisselvallig voor. Hij kan hangend op rechts of achter de spitsen spelen. Middenvelder is hij niet compleet genoeg voor. Jagen kan ie nog wel.
quote:Ondernemer Herman Wessels uit Rijssen is vannacht overleden. Hij is 53 jaar geworden.
Wessels was al geruime tijd ongeneeslijk ziek. Wessels was een van de eigenaren van bouwbedrijf VolkerWessels. Hij is onlangs nog via een versnelde procedure geridderd door burgemeester Koelewijn van de gemeente Rijssen-Holten. Wessels kreeg het lintje voor zijn verdiensten voor de regio Twente en zijn inzet voor FC Twente.
Hij speelt bij Twente op het middenveld!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Sloggi het volgende:
El-Ahmadi, wat is dat voor een speler? Waar speelt hij precies op het middenveld?
El Ahmadi was een van de beste Twente-spelers vorig jaar? Waar speelt hij precies op het middenveld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:51 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Hij speelt bij Twente op het middenveld!
Als Twente hem laat gaan, kunnen alle ambities de prullenbak in. Door hem niet te verkopen laat je ook aan de andere belangrijke mannen van afgelopen jaar zien dat er volgend jaar ook een team van fatsoenlijk niveau staat. Mocht El Ahmadi verkocht worden, dan vrees ik ook voor Engelaar.
Dude, volg je uberhaupt voetbalquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
El Ahmadi was een van de beste Twente-spelers vorig jaar? Waar speelt hij precies op het middenveld?
Dude, volg je Twente uberhauptquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dude, volg je uberhaupt voetbal. Twente was een hype en El Ahmadi al helemaal. Engelaar - Aisatti - El Ahmadi. En ja, hij kan voetballen
.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dude, volg je uberhaupt voetbal. Twente was een hype en El Ahmadi al helemaal. Engelaar - Aisatti - El Ahmadi. En ja, hij kan voetballen
.
TCTquote:Gemeenteraad wil naam Enschede voor stadion
ENSCHEDE - Het Arke station moet Stadion Enschede worden. Dat is een grote wens van de voltallige gemeenteraad van Enschede. Een meerderheid heeft hier ook geld voor over.
Gerrit Dijkhuizen, PvdA-raadslid en fanatiek FC Twente-fan, lanceerde maandag in de raad het voorstel. Van hem mag de stadionsnaam Arke zelfs gekoppeld worden aan Enschede. Als de naam van de stad maar genoemd wordt op radio en tv als FC Twente speelt. "Een mooie koppeling van Enschede én de regio Twente”, aldus Dijkhuizen. “Dat is goed voor het imago van stad en regio”.
Burgemeester Peter den Oudsten nam de suggestie over en wil dit wel met het FC Twente-bestuur bespreken. Hij wilde dit echter niet direct koppelen aan de toestemming, raadsbreed, voor de bouw van de tweede ring voor het stadion. Die uitbreiding maakt het mogelijk dat 25.000 supperters de prestaties van FC Twente in het stadion kunnen volgen.
Met de toestemming voor de uitbreiding is Twentevoorzitter Joop Munsterman tevreden. Hij gaat er van uit dat zonder bezwaren tegen een nog te verlenen bouwvergunning, de bouw in oktober kan beginnen. Over de naam van het stadion houdt hij een slag om de arm. Net als burgemeester Den oudsten wijst hij er op dat de naam nog onder contract staat. Dit is mogelijk af te kopen maar dat kost wel geld.
Mee eens, vergeleken met de zichzelf overschattende Touma gewoon een verbetering.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel leuke speler die ik wel bij het team vind passen! Huysegems gaat opleven bij Twente!
Touma is ook een sterke speler alleen vind hij het moeilijk om de paal eens niet te raken bij een schotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mee eens, vergeleken met de zichzelf overschattende Touma gewoon een verbetering.
Twente gaat gewoon bij de 1e 6 meedraaien denk ik.
Sommige jongens komen in een degelijk team beter tot hun recht, NEC is kwalitatief gezien een minder goed team als twente afgelopen jaar, de verdediging en het middenveld stond heel erg goed op te letten waardoor de spitsen zich konden richtten op hun doel, het scoren van doelpunten dus. Denneboom moest bij NEC enorm veel rennen/meeverdedigen en dát breekt je in een wedstrijd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef Shivo het volgende:
Ik snap alleen niet wat Denneboom bij Twente moet. Best een goede voetballer maar veel te laag goal rendement - wat die bij NEC allemaal wel niet naast geschoten heeft...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sommige jongens komen in een degelijk team beter tot hun recht, NEC is kwalitatief gezien een minder goed team als twente afgelopen jaar, de verdediging en het middenveld stond heel erg goed op te letten waardoor de spitsen zich konden richtten op hun doel, het scoren van doelpunten dus. Denneboom moest bij NEC enorm veel rennen/meeverdedigen en dát breekt je in een wedstrijd!
Hopelijk komt hij bij twente dus beter tot zijn recht als echte spits!
Eigenlijk hoop ik dat Twente dit jaar het seizoen een beetje laat rusten en genoeg neemt met een plek tussen de 10e en 5e plaats om zich vervolgens helemaal te richtten op de UEFA cup!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad.
Echt onberekenbare spitsen nu, geen enkele ploeg durft nog tegen Twente aan te vallen denk ik. Bovendien staan de verdediging en het middenveld zo goed dat die spitsen gewoon lekker hun gang kunnen gaan.
Het wordt knokken met de Top 3, AZ en Heerenveen om een plekje bij de beste 5
Valt mee als ik het zo hoor, veel mensen vinden een Beker finale enorm leuk en Europese resultaten idem maar de landstitel voelt heel ver weg...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh, meedoen bovenin wil de achterban veel liever.
Natuurlijk is een landstitel ver weg, maar dat betekent niet dat je je niet op die 5e plek moet richten om eventueel CL te halen! Als je mensen gaat vragen of ze liever CL willen halen dan ver komen in Europa en een bekerfinale zullen ze allemaal ja zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Valt mee als ik het zo hoor, veel mensen vinden een Beker finale enorm leuk en Europese resultaten idem maar de landstitel voelt heel ver weg...
Dat willen wij met De Graafschap over 2 jaar ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Merson het volgende:
De achterban wil gewoon kampioen worden én de UEFA Cup winnen!
Logisch CL is overkoepelend qua alles he!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Natuurlijk is een landstitel ver weg, maar dat betekent niet dat je je niet op die 5e plek moet richten om eventueel CL te halen! Als je mensen gaat vragen of ze liever CL willen halen dan ver komen in Europa en een bekerfinale zullen ze allemaal ja zeggen.
Jup, was gehuurd van PSV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkal toch naar PsV?
Is pas 2 maanden bekend hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkal toch naar PsV?
Ik verwacht veel van Hersi, lijkt me dat hij goed in het elftal kan draaien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bakkal, Schuurman, Vidarsson en Kennedy. Touma lijkt mij nu ook wel te vertrekken na de komst van Hersi, Denneboom, Elia en Huysegems. Gakhokidze stopt voglens mij.
quote:Gerritsen kampt mogelijk weer met beenbreuk
9/7/2007 11:51
Voor Patrick Gerritsen dreigt opnieuw tegenslag. De twintigjarige aanvaller van FC Twente, die vrijwel het gehele seizoen 2006/2007 miste vanwege een dubbele beenbreuk, wacht onderzoek in het ziekenhuis.
Gerritsen leek de voorbereiding op het nieuwe seizoen helemaal fit te beginnen bij de selectie van FC Twente. Tijdens het oefenduel met de regioselectie van Alstätte ging het echter weer mis bij de jeugdinternational.
'De kans is aanwezig dat er een gedeeltelijke breuk zit op de plek waar de eerste breuk ook zat', doet clubarts Gekie Meins de problemen van Gerritsen uit de doeken in De Twentse Courant Tubantia. Nader onderzoek moet uitwijzen of de aanvaller opnieuw onder het mes moet.
Eind september 2006 sloeg het noodlot toe bij Gerritsen die bij een duel met Jong FC Twente. De jongeling brak een kuit- en scheenbeen. Tijdens het play-offduel met AZ (2-0 nederlaag), maakte Gerritsen in mei met een korte invalbeurt zijn rentree in het eerste elftal.
Voetballen met een pin in het been? Als je dan springt gaat die er dan niet dieper in?quote:UPDATE:
Inmiddels maakt FC Twente op haar website bekend dat het onderzoek heeft uitgewezen dat de pin in zijn rechterbeen verbogen is en dat een nieuwe operatie noodzakelijk is. Hoe lang de revalidatie zal duren is nog niet bekend.
Ja erg vaagquote:
Niet zo gek, hij wil gewoon ergens hoofdtrainer worden en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het kutter voor Patrick. Raar dat Rene vertrekt.
Uefa-cup moet weer haalbaar zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef Pritt het volgende:
Denken de Twente supporters hier dat jullie dit jaar weer hetzelfde kunststukje kunnen herhalen of gaan jullie wat tegenvallen?
Zelf heb ik het gevoel dat Twente toch een paar plaatjes moet inleveren tov vorig jaar.
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Morgen komt Twente bij ons bij de club.
We hebben een mooie sfeeractie op het programma
quote:CU: geen zondagse wedstrijden FC Twente
De ChristenUnie in Enschede wil dat FC Twente zo min mogelijk wedstrijden op vandaag speelt.
De sportieve duellen van de voetbalclub dragen bij aan lege kerkbanken in Enschede, stelt de christelijke fractie. Burgemeester Den Oudsten heeft toegezegd het voorstel met de club te bespreken, meldde De Telegraaf vandaag. Voorzitter J. van Houdt van de lokale ChristenUnie-fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om én de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
Waarom nou weer 'quote:
Het voorstel is gisteren al afgewezenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:02 schreef Solstice het volgende:
Die vetklep roept wel vaker wat, volgens mij doet Alcides op het moment gewoon de voorbereiding mee bij PSV. Hoop trouwens dat dat voorstel van de CU niet doorgaat, kijk toch liever op zondag dan op vrijdag en zaterdag.
Omdat het niet alleen aan het voetbal ligt dat de kerkbanken in kerken leeg blijven. Verder vind ik het persoonlijk belachelijk (dusquote:
Oneens, ze staan volledig in hun recht dat verzoek te doen. Dat het verzoek op zich belachelijk is ben ik volledig met je eens, maar wat meer respect opbrengen voor anders-denkenden mag ook wel eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen aan het voetbal ligt dat de kerkbanken in kerken leeg blijven. Verder vind ik het persoonlijk belachelijk (dus!) dat een geloof invloed gaat uitoefenen op een club om te voetballen op de dag dat het hun uitkomt vanwege hun overtuiging, je zou eerder rekening moeten houden met de amateurvoetballers die omdat ze zelf moeten voetballen wedstrijden moeten missen.
quote:
ChristenUnie: zondag géén voetbal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 15 juli om 16:57
De ChristenUnie wil dat FC Twente zo weinig mogelijk wedstrijden speelt op zondag. De verplichtingen van de Tukkers dragen bij aan lege kerkbanken in Enschede, stelt de christelijke fractie.
Burgemeester Peter den Oudsten heeft toegezegd het voorstel met de club te bespreken, meldde de De Telegraaf vandaag. De Christenen zijn met twee zetels vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Enschede.
Voorzitter Jurgen van Houdt van de fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
Zwaar terecht natuurlijk.quote:
Tussen nu en 2018.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Cerubo het volgende:
Is misschien vaker gevraagd, maar wanneer begint de bouw van die 2e ring?
Top 6 moet gehaald worden, plaats 7-9 is een kleine teleurstelling en alles lager een schandequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:40 schreef Solstice het volgende:
Ik hoop op een plaats bij de eerste 5, maar dat gaat dit jaar een stuk moeilijker worden. De andere ploegen zijn er allemaal op vooruit gegaan en Twente is denk ik een beetje hetzelfde niveau gebleven. 4000 staan d'r op de wachtlijst las ik trouwens in de VI vandaag, skyboxen in het nieuwe stadion zijn ook allemaal al verhuurd in principe en een groot deel van de business-seats ook al. D'r werd gezegd dat er in ieder geval al 20.000 supporters zouden komen.
Persoonlijke redenen om geen aanvoerder meer te zijn? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Sportieve argumenten zou ik een stuk logischer vinden.quote:Engelaar neemt taken over van Boschker
6/8/2007 19:06
Orlando Engelaar is de nieuwe aanvoerder van FC Twente. De 27-jarige middenvelder neemt de taken over van Sander Boschker, die geen trek meer had in de rol van captain.
'Om persoonlijke redenen heeft Sander aangegeven liever geen aanvoerder meer te zijn', verklaarde coach Fred Rutten op de website van FC Twente. 'De keuze om Orlando Engelaar de taak van aanvoerder te geven is de beste voor het team.'
Engelaar begint aan zijn tweede seizoen in dienst van FC Twente. Een jaar geleden maakte hij de overstap van RC Genk naar de club uit Enschede. De middenvelder groeide er uit tot een vaste waarde in de basis en verdiende met zijn goede spel zelfs een uitverkiezing voor Oranje. Hij speelde twee interlands.
Ja, het is er een goede positie voor, maar ik geloof dat Boschker z'n taak toch altijd goed uitvoerde. Lijkt me een goede mentor voor jongere spelers ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef Solstice het volgende:
Geen idee, maar een aanvoerder op een centrale positie in het veld is ook wel makkelijk. Misschien wel beter zo.
Ik denk dat juist daar zijn probleem ligt. Boschker is van de oude stempel en lijkt me iemand die moeite kan hebben met de gebruiken van de jonge garde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Lijkt me een goede mentor voor jongere spelers ook.
Niet de leider voelen? Volgend jaar stoppen? Geen zin in de extra aandacht/activiteiten? Niet meer volledige focus op sportieve prestaties? Mentale druk van leider niet aankunnen? Zich niet gerespecteerd voelen? Niet altijd goede voorbeeld gegeven hebben/gaan geven? Band knelt de arm af, zodat die niet goed kan keepen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Persoonlijke redenen om geen aanvoerder meer te zijn? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Sportieve argumenten zou ik een stuk logischer vinden.
Daarom heeft Munsterman ook de verwachtingen wat de kop in gedrukt toch , daarbij Feyenoord gaat bovenin weer meedoen en mag FC Twente denk ik blij zijn als ze 5de worden , ze hebben het team toch weer een aardig team dus die doelstelling bij de eerste 9 moet makkelijk lukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:56 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat natuurlijk moeilijk worden om een top seizoen te evenaren.
Alfred Schreuder werd ook al geroemd door Rutten, puur om zijn kleedkamerwaarde. Opvallend genoeg noemde hij Vidarsson als speler die in dat opzicht vorig jaar belangrijk was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef Solstice het volgende:
Twente heeft in z'n eerste elf niet zo verschrikkelijk veel echt jonge talenten lopen. Die paar talenten die er wel lopen, Zomer en El Ahmadi trekken juist meer naar oude garde toe dan dat ze zich als eigenwijze talenten gedragen.
Kan zijn... maar die zijn er op korte termijn nog maar weinig anders had Real daar ook wel naar gehengeld lijkt me... en Engelaar speelt goed... dus zal me benieuwenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef El_Bassie het volgende:
Nee, Ajax wil toch een iets grotere naam.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:23 schreef Dos37 het volgende:
3-0 denk ik.
Utrecht hebben we sinds de beker finale weinig problemen meer mee
Jullie posten toch elke week een topic volquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaha, en nu staat er een Twente topic in je MyAT
Hij wil zelf ook graag naar Twente.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Men vergeet de optie dat Utrecht natuurlijk ook gewoon zijn contract kan verlengen, al lijkt het erop dat ie iets teveel geld vraagt.
Ik hou 'm er het liefst bij iig.
Dat zou wel heel vreemd zijn, aangezien Willem en Buter hem niet kwijt willen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:37 schreef 9christensen het volgende:
Het is bijna rond volgens bronnen op twente.net
Vind dat wel een prachtspeler eigenlijk. Ik hou wel van die voetballers die tot het randje, en af en toe d'rover gaan. Zo'n type mis je bij Twente eigenlijk nog een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef Dos37 het volgende:
Klopt wel, vieze van Dijk. Die moet je toch in de balg intrappen kut jong
Dat wordt een mooi feestiequote:
is 't nu wel goed geboekt?quote:
Ik heb het dit keer geboekt dus nu is het goedquote:
Yep, en terecht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Braafheid Zomer nu zo maar even uit de basis gespeeld trouwens?
Nou gisteren vond ik hem niet zo sterk in elk geval. (Alhoewel Zomer einde vorig seizoen ook lang niet altijd even sterk maar was).quote:Op zondag 2 september 2007 08:00 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Yep, en terecht.
Braafheid speelt (op enkele nonchalante momentjes na) uitstekend.
Wat hij zegt. En Huysegems moet eens stoppen met alles in het midden dicht te lopen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach de verdediging staat altijd wel mooi, Twente tikt heeeerlijk en speelt echt super soepel, Hersi valt mij alles mee en mocht van mij wel wat meer minuten krijgen ten opzichte van Denneboom. Toch mis ik de snelheid van Zijler in wedstrijden zoals deze en wil ik Arnautovic nu wel een keer zijn debuut zien maken!
Tuurlijk zit het vol, je kunt veel over Twente zeggen, maar niet dat ze het stadion niet vol kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:23 schreef BettyR het volgende:
Zou t nog een beetje volzitten tegen Getafe? Wil er misschien wel heen maar wil samen met iemand die nog nooit een voetbalstadion van binnen heeft gezien en die moet natuurlijk wel de goeie sfeer gaan proeven, dat wil zeggen, in een vol stadion zitten.
Voorronde van de KNVB-beker ja, dan zit het nergens vol. Maar FC Twente heeft al een jaar of 6/7 geen Europees voetbal meer gespeeld, dus ga er maar vanuit dat het nu wel vol zit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:55 schreef BettyR het volgende:
Ben er ook wel eens geweest tijdens de voorrondes voor de KNVB-beker en toen zat het niet vol. En omdat de seizoenskaarthouders hun plaats moeten terugkopen leek het me gewoon iets minder waarschijnlijk dat het vol zit.
Jeps, is dat nog ergens via internet te kijken? En dan niet de feed van de site zelf, want dan kan je amper N'Kufo van Boschker onderscheiden...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
op tv oost vanavond live?
Soms waren er wel van die momenten ja, maar Getafe was toch wel de betere ploeg. Twente creërde geen enkele kansen (alleen die van Huysegems misschien). Maar tis focking zuur om in blessuretijd nog 1-0 achter te komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat een kutteam hadden die lui, kun je vergelijken met het Portugal van het laatste EKVallen en huilen, en de scheids gelooft het nog ook
Getafe was een stuk handiger dan Twente, ook wel licht beter, maar vooral leper. Dat Wellenberg die bal bij die vrije trap niet even in de handen pakt enz. Allemaal van dat soort kleine dingetjes, praten met de scheids enzo. Had je toch al gauw een paar gele kaarten, en ook die goal gescheelt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:57 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Soms waren er wel van die momenten ja, maar Getafe was toch wel de betere ploeg. Twente creërde geen enkele kansen (alleen die van Huysegems misschien). Maar tis focking zuur om in blessuretijd nog 1-0 achter te komen.
Haal een Clubcard en ga dan je eigen kaartje halen bij ticketbox. Simpel lijkt mij toch?:Dquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:39 schreef WeebI het volgende:
Wie kan er voor mij aan kaarten komen voor Twente - Getafe?
Uitfluiten? Dat heb ik niet gemerkt.quote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
Nette overwinning, heb me wel geërgerd aan die kanslozen die in de tweede begonnen te fluiten omdat het even niet geweldig ging. Je staat verdomme 3-0 voor, logisch dat je het in deze drukke weken rustig en met weinig moeite uit probeert te spelen.
Klopt ook gewoon niet, Tukkers die onze FC uit gaan fluitenquote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
Nette overwinning, heb me wel geërgerd aan die kanslozen die in de tweede begonnen te fluiten omdat het even niet geweldig ging. Je staat verdomme 3-0 voor, logisch dat je het in deze drukke weken rustig en met weinig moeite uit probeert te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |