abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 16:31:43 #51
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49822964
RKC is gedegradeerd, dus nu zal Koenders zeker vertrekken. Hopelijk naar Twente!
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_49848338
En jullie hebben Kolk en Elia ook binnen. wtf moeten jullie met Denneboom en Hersi dan .
pi_49848438
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En jullie hebben Kolk en Elia ook binnen. wtf moeten jullie met Denneboom en Hersi dan .
Denneboom kan toch concurreren met N'Kufo?
Hersi als vervanger van Aissati?
Kolk en Elia zijn buitenspelers: vervangers van Bakircioglu en Touma.

Best logisch allemaal... prima aankopen ook. Hoewel ik bij Hersi wel mijn twijfels heb.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49848533
Hersi is bagger. Misschien dat ie bij Twente er weer zin in heeft. Denneboom en Hersi zijn allebei voor de buiten posities gehaald meen ik? Zonde van Gerristens dan.

Denneboom/Elia op links en Hersi /Kolk op rechts. Wel duur allemaal.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 12:52:13 #55
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49848635
Touma is toch nog gewoon van Twente?
pi_49848661
Ook dat ja, maar volgens mij gaan ze er vanuit datie vertrekt.
pi_49848686
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hersi is bagger. Misschien dat ie bij Twente er weer zin in heeft. Denneboom en Hersi zijn allebei voor de buiten posities gehaald meen ik? Zonde van Gerristens dan.

Denneboom/Elia op links en Hersi /Kolk op rechts. Wel duur allemaal.
Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 12:53:36 #58
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49848687
Daar ga ik niet vanuit, ik heb nog niks gehoord over een vertrek van touma...
pi_49848739
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik denk dat Denneboom als spits ook is gehaald.
Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houden .

In ieder geval haalt Twente veel leuke spelers. Nu kijken of ze daadwerkelijk in de top 5 blijven mee doen.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 12:56:44 #60
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49848788
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ja, hij kan ook wel overal in de aanval spelen. Maar ik zou dat grote talent dan als back-up houden .

In ieder geval haalt Twente veel leuke spelers. Nu kijken of ze daadwerkelijk in de top 5 blijven mee doen.
Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!
pi_49848945
quote:
Op maandag 28 mei 2007 12:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente in ieder geval volgend seizoen zo door blijft spelen, veel spelers bijven gewoon en er zijn een aantal leuke toevoegingen bij gekomen, overigens zijn er ook een aantal jongens die op het punt van doorbreken staan die hopelijk volgend seizoen de kans krijgen, Arnautovic en Zijler!
Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad . Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
  Moderator maandag 28 mei 2007 @ 13:02:06 #62
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49848970
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ja die 1e bedoelde ik als spits inderdaad . Ik denk dat het belangrijk is dat El Ahmani blijft want als én Aissati én hij (en in mindere mate Bakkal) vertrekken dan is dat wel een grote klap voor je middenveld.
Ik denk dat El ahmadi nog wel een seizoen blijft, ras enschedeër he
pi_49849780
Ik denk dat Denneboom hoe dan ook een basisplaats krijgt, naast N'Kufo op de flanken. Gerritsen is sowieso de klos nu, daar hebben ze weinig vertrouwen in als zowel Elia als Kolk komen. (nergens een bevestiging van gelezen)
That's all folks!
pi_49850219
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Denneboom hoe dan ook een basisplaats krijgt, naast N'Kufo op de flanken. Gerritsen is sowieso de klos nu, daar hebben ze weinig vertrouwen in als zowel Elia als Kolk komen. (nergens een bevestiging van gelezen)
Telegraaf meldt het .
  maandag 28 mei 2007 @ 14:38:10 #65
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_49852251
gerritsen zal toch weer helemaal into voetbal moeten komen, hij heeft ruim een half jaar uit de roelatie gelegen
Enschede, onze stad! ons domein!
  maandag 28 mei 2007 @ 14:55:18 #66
39793 Moody
el moody
pi_49852745
Genoeg aanvallende spelers nu, tijd voor een goede centrumverdediger naast Wielaert, liefst type Majstorovic.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_49852958
Zomer heeft opeens afgedaan?
  maandag 28 mei 2007 @ 15:30:35 #68
39793 Moody
el moody
pi_49853826
Met alle respect voor hem, maar de ontwikkeling van het team gaat een stuk sneller dan de ontwikkeling van Zomer. M.a.w. hij kan het niveau niet meer helemaal aan op dit moment. (vandaar dat hij de laatste helft van het seizoen vaak bankzitter was).
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_49854669
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Ik vind Bakkal toch eigenlijk een groter verlies. Twente draaide eigenlijk beter met Bakkal als mid-mid dan met Aissati. Vond Aissati vooral de laatste wedstrijden zijn acties steeds erg ver doordrijven.
pi_49854864
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:30 schreef Moody het volgende:
Met alle respect voor hem, maar de ontwikkeling van het team gaat een stuk sneller dan de ontwikkeling van Zomer. M.a.w. hij kan het niveau niet meer helemaal aan op dit moment. (vandaar dat hij de laatste helft van het seizoen vaak bankzitter was).
Kan me daar wel een beetje in vinden, als was hij de jaren hiervoor juist een van de beteren. Koenders is wel een potentiële topper, dat zou echt geen miskoop zijn.
  maandag 28 mei 2007 @ 16:13:03 #71
148059 Pritt
Atheïst
pi_49855181
Ik vind dat Twente nogal met geld smijt voor spelers die zich in het verleden toch niet hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Schreuder, Elia en Hersi zijn gewoon bankzitters bij hun vorige clubs en dat is echt niet zonder reden hoor. Kolk vind ik wel een goeie maar is niet geschikt als rechts/links-buiten, dat is gewoon een spits. Lijkt toch wel alsof ze N'Kufo laten gaan met de komst van 2 spitsen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_49855691
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat Twente nogal met geld smijt voor spelers die zich in het verleden toch niet hebben bewezen een toegevoegde waarde te zijn. Schreuder, Elia en Hersi zijn gewoon bankzitters bij hun vorige clubs en dat is echt niet zonder reden hoor. Kolk vind ik wel een goeie maar is niet geschikt als rechts/links-buiten, dat is gewoon een spits. Lijkt toch wel alsof ze N'Kufo laten gaan met de komst van 2 spitsen.
Schreuder is nooit bankzitter geweest, die is er 1,5/2 jaar uit geweest met een blessure. Pas de laatste wedstrijden van dit seizoen kan ie weer een beetje normaal spelen(mist wel ritme natuurlijk). En was alweer de uitblinker tegen Groningen. Elia is een jongen van 20 jaar, dus het is niet zo vreemd dat hij nog niet elke wedstrijd gespeeld heeft, blijkbaar wel een talent, maar zal ook niet gehaald zijn voor de basis. Hersi geef ik je wel gelijk, die heeft gewoon onder de maat gepresteerd, maar Rutten haalt op de een of andere manier wel alles uit z'n spelersgroep, dus wie weet gaat Hersi dit jaar is bewijzen waarom hij bij Ajax een tijdje als groot talent werd gezien.

Kolk heeft dit jaar bij ADO ook gewoon buiten gespeeld, en het toch niet onaardig gedaan, wel weinig assists gegeven maar daartegenover wel 15? goals gemaakt. Kennedy is bijvoorbeeld ook geen echte buitenspeler en die heeft het toch ook niet slecht gedaan. Het is dus maar net hoe je je het team d'rop instelt. Ik neem aan dat je met die andere spits Denneboom noemt, die ook meer als buitenspeler is gehaald, waar ie bij NEC het laatste jaar ook als buiten heeft gespeeld. D'r zijn wel aardig wat solisten bij, maar dat was vorig jaar ook een van de grootste problemen toen Twente slecht presteerde, van die solisten is toch een aardig team gemaakt dit jaar. Dus ik vertrouw d'r wel op dat Rutten het komend seizoen weer lukt.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 07:28:43 #73
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49876662
Hersi lijkt me voor het middenveld gehaald. Zelfde type als Bakkal. Hij kan denk ik prima samenspelen met Engelaar en El Ahmadi.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:07:46 #74
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_49877554
Engelaar in oranje!
pi_49877868
Nu Heubach nog!
pi_49880472
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 07:28 schreef 9christensen het volgende:
Hersi lijkt me voor het middenveld gehaald. Zelfde type als Bakkal. Hij kan denk ik prima samenspelen met Engelaar en El Ahmadi.
Daar is Hersi veel te wisselvallig voor. Hij kan hangend op rechts of achter de spitsen spelen. Middenvelder is hij niet compleet genoeg voor. Jagen kan ie nog wel.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:19:48 #77
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49885731
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Daar is Hersi veel te wisselvallig voor. Hij kan hangend op rechts of achter de spitsen spelen. Middenvelder is hij niet compleet genoeg voor. Jagen kan ie nog wel.
Bakkal speelde ook achter de spits.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_50242309
FC Twente heeft met het college van burgemeesters en wethouders van de gemeente Enschede een overeenstemming bereikt over het uitbreiden van het Arke Stadion. Er komen 25.000 plaatsen, op dit moment zijn het er 13.500.

De gemeente Enschede gaat eveneens een lening van twintig miljoen verstrekken voor de herfinanciering van bestaande leningen en de verbouwing van het onderkomen van de De Tukkers.

De gemeente Enschede krijgt als een soort tegenhanger het bedrijvencentrum Drienerlo van FC Twente.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:03:21 #79
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_50273187
Woohoo
pi_50274732
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Kennedy en Touma waren ook altijd wisselvallige spelers, die het nu ineens wel waarmaken. Heb d'r wel vertrouwen in op het middenveld eigenlijk. Buitenspeler mist ie toch acties voor.
  maandag 25 juni 2007 @ 11:06:43 #81
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_50813664
quote:
Ondernemer Herman Wessels uit Rijssen is vannacht overleden. Hij is 53 jaar geworden.

Wessels was al geruime tijd ongeneeslijk ziek. Wessels was een van de eigenaren van bouwbedrijf VolkerWessels. Hij is onlangs nog via een versnelde procedure geridderd door burgemeester Koelewijn van de gemeente Rijssen-Holten. Wessels kreeg het lintje voor zijn verdiensten voor de regio Twente en zijn inzet voor FC Twente.

R.I.P. Herman
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  maandag 25 juni 2007 @ 11:41:04 #82
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50814845
Mooi dat jullie stadion uitgebreid gaat worden. Ook die 25.000 gaat zeker vol komen te zitten!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  Moderator maandag 25 juni 2007 @ 12:26:19 #83
8781 crew  Frutsel
pi_50816618
53 jaar...

R.I.P.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_50817435
Shit zeg, de laatste keer dat ik hem zag leek het best goed te gaan

R.I.P. Herman
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50928815
Thanks voor alles!

R.I.P Herman
pi_50928943
Wel fijn, al die reacties van alle kanten voor zijn familie. Ook 2 pagina's met rouwadvertenties in de Tubantia ook. Hij deed ook dingen voor m'n club. (Excelsior'31). Goed dat ze het koninklijke lintje versneld hebben gegeven. Kloteziekte. R.I.P.
That's all folks!
pi_50938117
El-Ahmadi, wat is dat voor een speler? Waar speelt hij precies op het middenveld?
pi_50938827
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:28 schreef Sloggi het volgende:
El-Ahmadi, wat is dat voor een speler? Waar speelt hij precies op het middenveld?
Hij speelt bij Twente op het middenveld!

Als Twente hem laat gaan, kunnen alle ambities de prullenbak in. Door hem niet te verkopen laat je ook aan de andere belangrijke mannen van afgelopen jaar zien dat er volgend jaar ook een team van fatsoenlijk niveau staat. Mocht El Ahmadi verkocht worden, dan vrees ik ook voor Engelaar.
pi_50939974
Van Burik is weer vrij, ik denk dat hij wel een goeie speler voor Twente is
pi_50940496
Ik las in de VI een tijd terug dat hij in Nederland alleen voor NAC wilde spelen. Hopelijk blijft El Ahmadi nog een aantal jaar in ieder geval. Zou hem zeker niet voor een knaak en een bos wortels weg doen.
pi_50940695
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:51 schreef tukkeronline het volgende:

[..]

Hij speelt bij Twente op het middenveld!

Als Twente hem laat gaan, kunnen alle ambities de prullenbak in. Door hem niet te verkopen laat je ook aan de andere belangrijke mannen van afgelopen jaar zien dat er volgend jaar ook een team van fatsoenlijk niveau staat. Mocht El Ahmadi verkocht worden, dan vrees ik ook voor Engelaar.
El Ahmadi was een van de beste Twente-spelers vorig jaar? Waar speelt hij precies op het middenveld?
pi_50941324
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:51 schreef Sloggi het volgende:

[..]

El Ahmadi was een van de beste Twente-spelers vorig jaar? Waar speelt hij precies op het middenveld?
Dude, volg je uberhaupt voetbal . Twente was een hype en El Ahmadi al helemaal. Engelaar - Aisatti - El Ahmadi. En ja, hij kan voetballen .
pi_50941611
Kan El Ahmadi ook op rechts?
pi_50941900
El Ahmadi speelt rechts, Engelaar links. Maar laat hem nog maar mooi een paar jaar hier blijven.
  donderdag 28 juni 2007 @ 17:26:39 #96
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_50943737
Hij heeft geen clausule en nog een meerjarig contract. Dus er zal flink betaald moeten worden.
[b]Enschede![/b]
pi_50951925
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Dude, volg je uberhaupt voetbal . Twente was een hype en El Ahmadi al helemaal. Engelaar - Aisatti - El Ahmadi. En ja, hij kan voetballen .
Dude, volg je Twente uberhaupt . Dat het Twentse middenveld superieurder was toen Aissati erop stond was een hype. Ja, hij kan goed voetballen, heeft een grotere naam en hij had soms leuke acties, maar met Bakkal was het stukken beter en leuker om naar te kijken.

Misschien kwam het ook omdat ze de laatste wedstrijden toch nergens meer voor streden, maar ik had liever Bakkal dan Aissatti.

* Merson heeft te lang in het OV gezeten vandaag .
pi_50952306
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Moderator donderdag 28 juni 2007 @ 21:57:51 #99
8781 crew  Frutsel
pi_50952390
Waar haalt Feyenoord in hemelsnaam al die knaken weg voor al die spelers? Hofland, Makaay, De Cler, Bronkhorst..

Twente had d'r ook wel eentje kunnen gebruiken
  maandag 2 juli 2007 @ 21:52:03 #100
109693 Dr.Aart
Grolsch Royce
pi_51074357
quote:
Gemeenteraad wil naam Enschede voor stadion

ENSCHEDE - Het Arke station moet Stadion Enschede worden. Dat is een grote wens van de voltallige gemeenteraad van Enschede. Een meerderheid heeft hier ook geld voor over.

Gerrit Dijkhuizen, PvdA-raadslid en fanatiek FC Twente-fan, lanceerde maandag in de raad het voorstel. Van hem mag de stadionsnaam Arke zelfs gekoppeld worden aan Enschede. Als de naam van de stad maar genoemd wordt op radio en tv als FC Twente speelt. "Een mooie koppeling van Enschede én de regio Twente”, aldus Dijkhuizen. “Dat is goed voor het imago van stad en regio”.

Burgemeester Peter den Oudsten nam de suggestie over en wil dit wel met het FC Twente-bestuur bespreken. Hij wilde dit echter niet direct koppelen aan de toestemming, raadsbreed, voor de bouw van de tweede ring voor het stadion. Die uitbreiding maakt het mogelijk dat 25.000 supperters de prestaties van FC Twente in het stadion kunnen volgen.

Met de toestemming voor de uitbreiding is Twentevoorzitter Joop Munsterman tevreden. Hij gaat er van uit dat zonder bezwaren tegen een nog te verlenen bouwvergunning, de bouw in oktober kan beginnen. Over de naam van het stadion houdt hij een slag om de arm. Net als burgemeester Den oudsten wijst hij er op dat de naam nog onder contract staat. Dit is mogelijk af te kopen maar dat kost wel geld.
TCT

Het Eanske-Arke-Stadion dan maar?
Brakmanschap is Meesterschap
Ja,wij zijn ons er eentje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')