Dat wordt een mooi feestiequote:
is 't nu wel goed geboekt?quote:
Ik heb het dit keer geboekt dus nu is het goedquote:
Yep, en terecht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:54 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heeft Braafheid Zomer nu zo maar even uit de basis gespeeld trouwens?
Nou gisteren vond ik hem niet zo sterk in elk geval. (Alhoewel Zomer einde vorig seizoen ook lang niet altijd even sterk maar was).quote:Op zondag 2 september 2007 08:00 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Yep, en terecht.
Braafheid speelt (op enkele nonchalante momentjes na) uitstekend.
Wat hij zegt. En Huysegems moet eens stoppen met alles in het midden dicht te lopen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ach de verdediging staat altijd wel mooi, Twente tikt heeeerlijk en speelt echt super soepel, Hersi valt mij alles mee en mocht van mij wel wat meer minuten krijgen ten opzichte van Denneboom. Toch mis ik de snelheid van Zijler in wedstrijden zoals deze en wil ik Arnautovic nu wel een keer zijn debuut zien maken!
Tuurlijk zit het vol, je kunt veel over Twente zeggen, maar niet dat ze het stadion niet vol kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:23 schreef BettyR het volgende:
Zou t nog een beetje volzitten tegen Getafe? Wil er misschien wel heen maar wil samen met iemand die nog nooit een voetbalstadion van binnen heeft gezien en die moet natuurlijk wel de goeie sfeer gaan proeven, dat wil zeggen, in een vol stadion zitten.
Voorronde van de KNVB-beker ja, dan zit het nergens vol. Maar FC Twente heeft al een jaar of 6/7 geen Europees voetbal meer gespeeld, dus ga er maar vanuit dat het nu wel vol zit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:55 schreef BettyR het volgende:
Ben er ook wel eens geweest tijdens de voorrondes voor de KNVB-beker en toen zat het niet vol. En omdat de seizoenskaarthouders hun plaats moeten terugkopen leek het me gewoon iets minder waarschijnlijk dat het vol zit.
Jeps, is dat nog ergens via internet te kijken? En dan niet de feed van de site zelf, want dan kan je amper N'Kufo van Boschker onderscheiden...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:30 schreef Frutsel het volgende:
op tv oost vanavond live?
Soms waren er wel van die momenten ja, maar Getafe was toch wel de betere ploeg. Twente creërde geen enkele kansen (alleen die van Huysegems misschien). Maar tis focking zuur om in blessuretijd nog 1-0 achter te komen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat een kutteam hadden die lui, kun je vergelijken met het Portugal van het laatste EKVallen en huilen, en de scheids gelooft het nog ook
Getafe was een stuk handiger dan Twente, ook wel licht beter, maar vooral leper. Dat Wellenberg die bal bij die vrije trap niet even in de handen pakt enz. Allemaal van dat soort kleine dingetjes, praten met de scheids enzo. Had je toch al gauw een paar gele kaarten, en ook die goal gescheelt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:57 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Soms waren er wel van die momenten ja, maar Getafe was toch wel de betere ploeg. Twente creërde geen enkele kansen (alleen die van Huysegems misschien). Maar tis focking zuur om in blessuretijd nog 1-0 achter te komen.
Haal een Clubcard en ga dan je eigen kaartje halen bij ticketbox. Simpel lijkt mij toch?:Dquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:39 schreef WeebI het volgende:
Wie kan er voor mij aan kaarten komen voor Twente - Getafe?
Uitfluiten? Dat heb ik niet gemerkt.quote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
Nette overwinning, heb me wel geërgerd aan die kanslozen die in de tweede begonnen te fluiten omdat het even niet geweldig ging. Je staat verdomme 3-0 voor, logisch dat je het in deze drukke weken rustig en met weinig moeite uit probeert te spelen.
Klopt ook gewoon niet, Tukkers die onze FC uit gaan fluitenquote:Op zondag 23 september 2007 22:16 schreef Zwoerd het volgende:
Nette overwinning, heb me wel geërgerd aan die kanslozen die in de tweede begonnen te fluiten omdat het even niet geweldig ging. Je staat verdomme 3-0 voor, logisch dat je het in deze drukke weken rustig en met weinig moeite uit probeert te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |