Mee eens, vergeleken met de zichzelf overschattende Touma gewoon een verbetering.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heel leuke speler die ik wel bij het team vind passen! Huysegems gaat opleven bij Twente!
Touma is ook een sterke speler alleen vind hij het moeilijk om de paal eens niet te raken bij een schotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:25 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Mee eens, vergeleken met de zichzelf overschattende Touma gewoon een verbetering.
Twente gaat gewoon bij de 1e 6 meedraaien denk ik.
Sommige jongens komen in een degelijk team beter tot hun recht, NEC is kwalitatief gezien een minder goed team als twente afgelopen jaar, de verdediging en het middenveld stond heel erg goed op te letten waardoor de spitsen zich konden richtten op hun doel, het scoren van doelpunten dus. Denneboom moest bij NEC enorm veel rennen/meeverdedigen en dát breekt je in een wedstrijd!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:29 schreef Shivo het volgende:
Ik snap alleen niet wat Denneboom bij Twente moet. Best een goede voetballer maar veel te laag goal rendement - wat die bij NEC allemaal wel niet naast geschoten heeft...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Sommige jongens komen in een degelijk team beter tot hun recht, NEC is kwalitatief gezien een minder goed team als twente afgelopen jaar, de verdediging en het middenveld stond heel erg goed op te letten waardoor de spitsen zich konden richtten op hun doel, het scoren van doelpunten dus. Denneboom moest bij NEC enorm veel rennen/meeverdedigen en dát breekt je in een wedstrijd!
Hopelijk komt hij bij twente dus beter tot zijn recht als echte spits!
Eigenlijk hoop ik dat Twente dit jaar het seizoen een beetje laat rusten en genoeg neemt met een plek tussen de 10e en 5e plaats om zich vervolgens helemaal te richtten op de UEFA cup!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Inderdaad.
Echt onberekenbare spitsen nu, geen enkele ploeg durft nog tegen Twente aan te vallen denk ik. Bovendien staan de verdediging en het middenveld zo goed dat die spitsen gewoon lekker hun gang kunnen gaan.
Het wordt knokken met de Top 3, AZ en Heerenveen om een plekje bij de beste 5
Valt mee als ik het zo hoor, veel mensen vinden een Beker finale enorm leuk en Europese resultaten idem maar de landstitel voelt heel ver weg...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee joh, meedoen bovenin wil de achterban veel liever.
Natuurlijk is een landstitel ver weg, maar dat betekent niet dat je je niet op die 5e plek moet richten om eventueel CL te halen! Als je mensen gaat vragen of ze liever CL willen halen dan ver komen in Europa en een bekerfinale zullen ze allemaal ja zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Valt mee als ik het zo hoor, veel mensen vinden een Beker finale enorm leuk en Europese resultaten idem maar de landstitel voelt heel ver weg...
Dat willen wij met De Graafschap over 2 jaar ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:07 schreef Merson het volgende:
De achterban wil gewoon kampioen worden én de UEFA Cup winnen!
Logisch CL is overkoepelend qua alles he!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Natuurlijk is een landstitel ver weg, maar dat betekent niet dat je je niet op die 5e plek moet richten om eventueel CL te halen! Als je mensen gaat vragen of ze liever CL willen halen dan ver komen in Europa en een bekerfinale zullen ze allemaal ja zeggen.
Jup, was gehuurd van PSV.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkal toch naar PsV?
Is pas 2 maanden bekend hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bakkal toch naar PsV?
Ik verwacht veel van Hersi, lijkt me dat hij goed in het elftal kan draaien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bakkal, Schuurman, Vidarsson en Kennedy. Touma lijkt mij nu ook wel te vertrekken na de komst van Hersi, Denneboom, Elia en Huysegems. Gakhokidze stopt voglens mij.
quote:Gerritsen kampt mogelijk weer met beenbreuk
9/7/2007 11:51
Voor Patrick Gerritsen dreigt opnieuw tegenslag. De twintigjarige aanvaller van FC Twente, die vrijwel het gehele seizoen 2006/2007 miste vanwege een dubbele beenbreuk, wacht onderzoek in het ziekenhuis.
Gerritsen leek de voorbereiding op het nieuwe seizoen helemaal fit te beginnen bij de selectie van FC Twente. Tijdens het oefenduel met de regioselectie van Alstätte ging het echter weer mis bij de jeugdinternational.
'De kans is aanwezig dat er een gedeeltelijke breuk zit op de plek waar de eerste breuk ook zat', doet clubarts Gekie Meins de problemen van Gerritsen uit de doeken in De Twentse Courant Tubantia. Nader onderzoek moet uitwijzen of de aanvaller opnieuw onder het mes moet.
Eind september 2006 sloeg het noodlot toe bij Gerritsen die bij een duel met Jong FC Twente. De jongeling brak een kuit- en scheenbeen. Tijdens het play-offduel met AZ (2-0 nederlaag), maakte Gerritsen in mei met een korte invalbeurt zijn rentree in het eerste elftal.
Voetballen met een pin in het been? Als je dan springt gaat die er dan niet dieper in?quote:UPDATE:
Inmiddels maakt FC Twente op haar website bekend dat het onderzoek heeft uitgewezen dat de pin in zijn rechterbeen verbogen is en dat een nieuwe operatie noodzakelijk is. Hoe lang de revalidatie zal duren is nog niet bekend.
Ja erg vaagquote:
Niet zo gek, hij wil gewoon ergens hoofdtrainer worden en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het kutter voor Patrick. Raar dat Rene vertrekt.
Uefa-cup moet weer haalbaar zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:51 schreef Pritt het volgende:
Denken de Twente supporters hier dat jullie dit jaar weer hetzelfde kunststukje kunnen herhalen of gaan jullie wat tegenvallen?
Zelf heb ik het gevoel dat Twente toch een paar plaatjes moet inleveren tov vorig jaar.
Vertelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Morgen komt Twente bij ons bij de club.
We hebben een mooie sfeeractie op het programma
quote:CU: geen zondagse wedstrijden FC Twente
De ChristenUnie in Enschede wil dat FC Twente zo min mogelijk wedstrijden op vandaag speelt.
De sportieve duellen van de voetbalclub dragen bij aan lege kerkbanken in Enschede, stelt de christelijke fractie. Burgemeester Den Oudsten heeft toegezegd het voorstel met de club te bespreken, meldde De Telegraaf vandaag. Voorzitter J. van Houdt van de lokale ChristenUnie-fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om én de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
Waarom nou weer 'quote:
Het voorstel is gisteren al afgewezenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:02 schreef Solstice het volgende:
Die vetklep roept wel vaker wat, volgens mij doet Alcides op het moment gewoon de voorbereiding mee bij PSV. Hoop trouwens dat dat voorstel van de CU niet doorgaat, kijk toch liever op zondag dan op vrijdag en zaterdag.
Omdat het niet alleen aan het voetbal ligt dat de kerkbanken in kerken leeg blijven. Verder vind ik het persoonlijk belachelijk (dusquote:
Oneens, ze staan volledig in hun recht dat verzoek te doen. Dat het verzoek op zich belachelijk is ben ik volledig met je eens, maar wat meer respect opbrengen voor anders-denkenden mag ook wel eens.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat het niet alleen aan het voetbal ligt dat de kerkbanken in kerken leeg blijven. Verder vind ik het persoonlijk belachelijk (dus!) dat een geloof invloed gaat uitoefenen op een club om te voetballen op de dag dat het hun uitkomt vanwege hun overtuiging, je zou eerder rekening moeten houden met de amateurvoetballers die omdat ze zelf moeten voetballen wedstrijden moeten missen.
quote:
ChristenUnie: zondag géén voetbal
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 15 juli om 16:57
De ChristenUnie wil dat FC Twente zo weinig mogelijk wedstrijden speelt op zondag. De verplichtingen van de Tukkers dragen bij aan lege kerkbanken in Enschede, stelt de christelijke fractie.
Burgemeester Peter den Oudsten heeft toegezegd het voorstel met de club te bespreken, meldde de De Telegraaf vandaag. De Christenen zijn met twee zetels vertegenwoordigd in de gemeenteraad van Enschede.
Voorzitter Jurgen van Houdt van de fractie zou het fijn vinden als christelijke voetballiefhebbers de mogelijkheid zouden hebben om de wedstrijd én de kerkdienst te bezoeken.
Zwaar terecht natuurlijk.quote:
Tussen nu en 2018.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:46 schreef Cerubo het volgende:
Is misschien vaker gevraagd, maar wanneer begint de bouw van die 2e ring?
Top 6 moet gehaald worden, plaats 7-9 is een kleine teleurstelling en alles lager een schandequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:40 schreef Solstice het volgende:
Ik hoop op een plaats bij de eerste 5, maar dat gaat dit jaar een stuk moeilijker worden. De andere ploegen zijn er allemaal op vooruit gegaan en Twente is denk ik een beetje hetzelfde niveau gebleven. 4000 staan d'r op de wachtlijst las ik trouwens in de VI vandaag, skyboxen in het nieuwe stadion zijn ook allemaal al verhuurd in principe en een groot deel van de business-seats ook al. D'r werd gezegd dat er in ieder geval al 20.000 supporters zouden komen.
Persoonlijke redenen om geen aanvoerder meer te zijn? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Sportieve argumenten zou ik een stuk logischer vinden.quote:Engelaar neemt taken over van Boschker
6/8/2007 19:06
Orlando Engelaar is de nieuwe aanvoerder van FC Twente. De 27-jarige middenvelder neemt de taken over van Sander Boschker, die geen trek meer had in de rol van captain.
'Om persoonlijke redenen heeft Sander aangegeven liever geen aanvoerder meer te zijn', verklaarde coach Fred Rutten op de website van FC Twente. 'De keuze om Orlando Engelaar de taak van aanvoerder te geven is de beste voor het team.'
Engelaar begint aan zijn tweede seizoen in dienst van FC Twente. Een jaar geleden maakte hij de overstap van RC Genk naar de club uit Enschede. De middenvelder groeide er uit tot een vaste waarde in de basis en verdiende met zijn goede spel zelfs een uitverkiezing voor Oranje. Hij speelde twee interlands.
Ja, het is er een goede positie voor, maar ik geloof dat Boschker z'n taak toch altijd goed uitvoerde. Lijkt me een goede mentor voor jongere spelers ook.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:12 schreef Solstice het volgende:
Geen idee, maar een aanvoerder op een centrale positie in het veld is ook wel makkelijk. Misschien wel beter zo.
Ik denk dat juist daar zijn probleem ligt. Boschker is van de oude stempel en lijkt me iemand die moeite kan hebben met de gebruiken van de jonge garde.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Lijkt me een goede mentor voor jongere spelers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |