Niet de leider voelen? Volgend jaar stoppen? Geen zin in de extra aandacht/activiteiten? Niet meer volledige focus op sportieve prestaties? Mentale druk van leider niet aankunnen? Zich niet gerespecteerd voelen? Niet altijd goede voorbeeld gegeven hebben/gaan geven? Band knelt de arm af, zodat die niet goed kan keepen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:03 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Persoonlijke redenen om geen aanvoerder meer te zijn? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Sportieve argumenten zou ik een stuk logischer vinden.
Daarom heeft Munsterman ook de verwachtingen wat de kop in gedrukt toch , daarbij Feyenoord gaat bovenin weer meedoen en mag FC Twente denk ik blij zijn als ze 5de worden , ze hebben het team toch weer een aardig team dus die doelstelling bij de eerste 9 moet makkelijk lukken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:56 schreef Dos37 het volgende:
Het gaat natuurlijk moeilijk worden om een top seizoen te evenaren.
Alfred Schreuder werd ook al geroemd door Rutten, puur om zijn kleedkamerwaarde. Opvallend genoeg noemde hij Vidarsson als speler die in dat opzicht vorig jaar belangrijk was.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef Solstice het volgende:
Twente heeft in z'n eerste elf niet zo verschrikkelijk veel echt jonge talenten lopen. Die paar talenten die er wel lopen, Zomer en El Ahmadi trekken juist meer naar oude garde toe dan dat ze zich als eigenwijze talenten gedragen.
Kan zijn... maar die zijn er op korte termijn nog maar weinig anders had Real daar ook wel naar gehengeld lijkt me... en Engelaar speelt goed... dus zal me benieuwenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef El_Bassie het volgende:
Nee, Ajax wil toch een iets grotere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |