mooie bakquote:
Het ABT setje voor deze auto kostte ongeveer ¤7000 (ex btw denk ik). Dus is aardig aan de prijs nog, heeft denk ik niet veel gelopen. Is van Januari 2007, nog geen 5 maanden oud dus. Die schade vertrouw ik ook niet, is echt een flinke hap uit de band (zeker 1 cm diep).quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:39 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Een prijs die hoger ligt dan dat ie nieuw is
Goed dat Abt pakketje zal ook wel wat kosten, maar zo'n belachelijke prijs voor een auto met velg en band schade... Km stand zal nog wel redelijk laag zijn mag ik hopen![]()
Al sla je me dood.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel eens van gehoord ja maar voor het eerst dat ik een foto van een zieSiata is toch een buggymerk?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pharell het volgende:
ruf porsche hierboven?
tuurlijk!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:35 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Al sla je me dood.Met mijn werk verhuizen we naar een nieuw pand en daar hebben ze zo'n ding staan ter decoratie.
Er staan nog een '65-er Ford Taunus, een aantal ouwe Benzen en een Mega Tjaffer look-a-like met wielen van een 2CV. Ofzo.
Interesse voor pics?
Ja inderdaad, die velgens zijn belachelijk. De uitlaten zien er overigens wel AMG uit, wat ik niet begrijp. Sowieso omdat de CLK AMG versies er doorgaans maar 2 hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Altijd leuk die extra badges.Wel fugly rims zeg.
Dat is toch 'gewoon' een Nissan 300Z? Zie de lijnen in onderstaande:quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:16 schreef HansU het volgende:
geen idee wat dit is, een Acura ofzo?
Van een afstand leek het net een F40 iig.
[[url=http://img160.imagevenue.com/loc422/th_91171_IMG_8971_123_422lo.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img17.imagevenue.com/loc677/th_91178_IMG_8972_123_677lo.jpg]afbeelding][/URL]
inderdaad ja, maar dan is hij wel gaaf gepimpt. En dat zeg ik niet vaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is toch 'gewoon' een Nissan 300Z? Zie de lijnen in onderstaande:
[afbeelding]
En Jag, zo te zien lukt het je eindelijk om paaltjes heen te pannen - en mooie spot van de lorinser.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Siata_Springquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Wel eens van gehoord ja maar voor het eerst dat ik een foto van een zieSiata is toch een buggymerk?
das de importeurquote:Op zondag 20 mei 2007 01:00 schreef GizartFRL het volgende:
2 carvers naast elkaar.
Reefhorst Aldehaske
Nee, Duitsland. Carver is wel een NL bedrijf. Maar ja DAF heeft (had?) ook een importeur.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:42 schreef Pharell het volgende:
importeur? die units worden toch in nederland gemaakt?
die deuk hoort daar tochquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Pharell het volgende:
wtf waarom heeft die donkervoort 2 nummerborden voor.. is toch geen pan
tevens heeft ie een flinke deuk op de motorkap... zonde!
ruf porsche hierboven?
Ja hij stond er prachtig bijquote:Op zondag 20 mei 2007 14:32 schreef Mikkie het volgende:
In nette conditie ook, zeg!
euhm nee? kijk eens op een vergrote foto... dr zit gewoon een flinke scheur in de motorkapquote:Op zondag 20 mei 2007 13:44 schreef Firenzo het volgende:
[..]
die deuk hoort daar toch![]()
en morgen komen mn 2 weekend spots
naast het logo? ja die scheur zie ik, maar ik zie geen deuk.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:19 schreef Pharell het volgende:
[..]
euhm nee? kijk eens op een vergrote foto... dr zit gewoon een flinke scheur in de motorkap
http://img163.imagevenue.(...)07_007_122_384lo.jpg
De Gallardo?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hier maar even posten.
Ik zag een week of twee geleden een geel gevaarte rijden, wat nog het meeste leek op een platgeslagen, samengeperste Diablo. Heel hoekig, vrij korte wielbasis en met afneembaar dakje.
Nu weet ik dus niet wat voor auto het was, maar hier is vast wel iemand die dat wel weet
Die herken ik welquote:
Ik kon het me al slecht voorstellen...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die herken ik wel
Het was of een kitcar, of een heel slechte replica, want het leek echt nergens op. Geen echte Lamborghini in elk geval.
waarom niet, die juten stonden toch stil.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Naast die politiewagen?
Ja in die lucht zat ik dus, ik werk daarquote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef blup het volgende:
Die waren met een paar onwel-word-gevallen bezig, helemaal links staan zn companen.
Hadden last van stank/rook overlast in dat pand.
quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dit?
[afbeelding]
Jammer dat er deuren voorzaten die niet open mochten idd...
Hier dan van achter de deuren, met als laatste de nieuwste aanwinst...quote:Op zondag 6 mei 2007 17:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neuh, maar ook niet specifiek gevraagd.
Er zat daar een grietje aan de telefoon, die was knetterdruk aan het bellen, en verder was er niemand.
Tijd was ook op, dus ging ik ook weer op huus an.
Altijd leuk daar die kunsthandel/hal daar in de hoek...quote:
Ach ja, een foto is een foto, had maar 3 min (switch resetten). Tis niet alsof ik altijd een digicam bij mij heb als ik aan het werk ben...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:54 schreef bleiblei het volgende:
Ben je daar, maak je met je telefoon de allerlelijkste foto's (ook qua compositie) die je maar kan verzinnen.
Dat is een kledingzaak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Altijd leuk daar die kunsthandel/hal daar in de hoek...
Topspot, zeker voor Groningen![]()
Helaas daar gister middag niet langs gekomen
Verder nog een spotje van een maandje terug in Groningen, heeft hier nog niet gestaan
Lotus Elise S2 111R
[afbeelding]
http://autogespot.com/viewimages.php?id=b214748364825042007192532
die F1 auto (of wat dan ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja, een foto is een foto, had maar 3 min (switch resetten). Tis niet alsof ik altijd een digicam bij mij heb als ik aan het werk ben...
zou kunnen, ik werk er pas een half jaar. Het schijnt de F1 van Barrichello van vorig jaar te zijn, met een custom made stoeltje voor meneer Kroymans himself...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die F1 auto (of wat dan ook) stond eerst boven toch...
Heb die wel zien staan
Maar niet beneden dus
[Offtopic]quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:32 schreef Supra_Turbo het volgende:
Gisteren een Lancer Evo VIII gespot bij een bejaardenhuis hier in Oss.
Ik heb er meerdere keren een vrouwtje in zien rijden![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje vreemd kenteken alleenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:01 schreef Mikkie het volgende:
Mooie spot, die CL!
Vrijgesteld van belasting.quote:
en in het kader van, weer wat geleerd: Hoe vragen we dat aan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Jaguarized het volgende:
Vrijgesteld van belasting.
Dan moet je in het buitenland gaan wonen en in Nederland zonder diplomatieke status bij de ambassade van dat land waar je woont gaan werken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
en in het kader van, weer wat geleerd: Hoe vragen we dat aan?![]()
Dat wil ik ook wel![]()
Vette spot.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef -Eddow- het volgende:
Merk: Ferrari Type: Dino 308 GT4
[afbeelding]
http://www.autogespot.com(...)48364824052007171755
haha... prachtig plaatje!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:48 schreef blup het volgende:
[afbeelding]
Had eigelijk filmpje moeten maken, hij blies 'm weg!
excuses voor de spelfoutquote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit is juist het bewijs dat Renault ook zonder Alpine leuke dingen kon bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |