Dus omdat jij geen fatsoenlijk nederlands kan schrijven, is een ander een spellingsnazi? Overigens, voor jouw info, de onzin die jij opschreef vant onder het kopje 'stijl' niet onder 'spelling'.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:52 schreef sp3c het volgende:
deze stond nog niet vol onzinnig geleuter, steken richting de islam en gejammer van spellingnazi's
Ja en 'Nederlands' schrijf je met een hoofdletter. Ga je eeuwig blijven zeiken over taal?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen fatsoenlijk nederlands kan schrijven, is een ander een spellingsnazi? Overigens, voor jouw info, de onzin die jij opschreef vant valt onder het kopje 'stijl' niet onder 'spelling'.
Daarnaast is het een duidelijk gebrek aan argumenten als je onmiddellijk ergens de term 'nazi' voor meent te moeten gebruiken als je het ergens niet mee eens bent. Zielig, ook.
Wie begint er nou over taal? Ik stel gewoon een FB vraag.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en 'Nederlands' schrijf je met een hoofdletter. Ga je eeuwig blijven zeiken over taal?![]()
En het eens zijn met dat een land moet weggevaagd worden is niet erg?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Denk het niet, we kijken alleen op forumniveau. We zijn geen mods van geklootviool op PM daar heb je een FA/A voor nodig maar daar gaan we niet tussen zitten. Valt voor ons ook niet te controleren.
Laten we het samen nog één keer lezen, goed?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie begint er nou over taal? Ik stel gewoon een FB vraag.
En ja, taal is belangrijk. Zeker vandaag de dag.
Betreft dus een combinatie van redenen. Waar het beginnen over taal jouw interpretatie is, hij heeft het over gejammer.quote:deze stond nog niet vol onzinnig geleuter, steken richting de islam en gejammer van spellingnazi's
nee omdat jij een onderwerp over een bomaanslag waarbij op dat moment 6 doden waaronder 5 kinderen (inmiddels 7) aangrijpt om over spelling te zeuren ben je een spellingnaziquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen fatsoenlijk nederlands kan schrijven, is een ander een spellingsnazi? Overigens, voor jouw info, de onzin die jij opschreef vant onder het kopje 'stijl' niet onder 'spelling'.
boeiuh ... taalpurist vind ik gewoon geen mooi woordquote:Daarnaast is het een duidelijk gebrek aan argumenten als je onmiddellijk ergens de term 'nazi' voor meent te moeten gebruiken als je het ergens niet mee eens bent. Zielig, ook.
Heb je... zeker op zondag. Heb je ook een bronvermelding.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:22 schreef buachaille het volgende:
Dikke vingers vandaag, graag Glaasje Nieuwe inzichten; Glaas meer mag best
http://parool.nl/nieuws/2007/JUN/16/bin4.htmlquote:Op zondag 17 juni 2007 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je... zeker op zondag. Heb je ook een bronvermelding.![]()
`quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wie begint er nou over taal? Ik stel gewoon een FB vraag.
En ja, taal is belangrijk. Zeker vandaag de dag.
Ik heb het toch nog even nagezochtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan, imam/iman, kan beiden. Imam wordt het meest gebruikt en staat een beetje normaal dus dat zal ik ervan maken.
Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:23 schreef Het_hupt het volgende:
TBS'er Van Mesdag overleden na hartstilstand mag deze weer open?
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.quote:Elk jaar krijgen ongeveer 16.000 mensen in Nederland een hartstilstand.
kan ik mij wel in vindenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spijtig blijft dicht omdat hij aan een natuurlijke doodsoorzaak is overleden.
[..]
Dat hij TBS-er is maakt het verhaal niet meer uniek of zo.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:36 schreef Biggs. het volgende:
doe normaal zeg
Je kan het hier nog 20 keer vragen, maar als er geen mods aanwezig zijn zal dat topic niet snel op slot gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |