quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Je bent bezig met een dergelijke studie ofzo?
Maar dan alleen bij jou....quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, de quickreply haalt de spaties ertussen weg.
bij dezequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan alleen bij jou....:{
Reageer hier dan eens op::):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
fantasieloos...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Briljant?
Neen.
eerder ziekelijk verwaand.
weet ook niet hoe het komt. FF 2.0.0.3 en de laatste FQR (heb het sinds een maandje ofzo)quote:
Vaagheid alom...quote:
met quickquote ziet het er zo uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dan alleen bij jou....![]()
Reageer hier dan eens op:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mee eens....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:04 schreef OA het volgende:
Hierbij nomineer ik de TT voor meest waardeloos bedenksel van 2007....![]()
En hebben die twee regels van je ook iets met elkaar te maken toevallig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Briljante TT!
Ik ben nog geen proffesionele webdesigner maar ik hoop daar in de toekomst wel iets meet te gaan doen.
Puur vernuft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:04 schreef OA het volgende:
Hierbij nomineer ik de TT voor meest waardeloos bedenksel van 2007....![]()
Wil je ook dynamische sites gaan bouwen e.d.?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Briljante TT!
Ik ben nog geen proffesionele webdesigner maar ik hoop daar in de toekomst wel iets meet te gaan doen.
Ontsproten uit het brein van een eenvoudige jongen uit de bollenstreek...quote:
keb het net een maandje ofzoquote:
gewoon ff naar extra in firefox gaan, en dan add-ons kiezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb het net een maandje ofzo
(en weet niet meer waar vandaan... waar kan ik updaten?)
Heb je trouwens wel FullQuickReply?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb het net een maandje ofzo
(en weet niet meer waar vandaan... waar kan ik updaten?)
keb dees:quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel FullQuickReply?
of die andere?
die andere is kapot eh, das oude versie voor vorige versie van FOK!
Al geupdate?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
keb dees:
Snel reageren (powered by FullQuickReply)
nu net. ff uittesten:quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je had op zijn minste iets over afwassen of emancipatie kunnen schrijven...._O-_O-_O-
Welke versie heb je dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:11 schreef BrandX het volgende:
nope gaat dus nog steeds niet geod.
Ja, ze zijn allebei niet voor jou bedoeld.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En hebben die twee regels van je ook iets met elkaar te maken toevallig?
ik heb net via extra -> Add-ons een update laten uitvoeren...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:11 schreef Sebasser het volgende:
0.2.2.20070514.0 heb ik.
Nah, dat heeft toch geen ruk met dit te makenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je had op zijn minste iets over afwassen of emancipatie kunnen schrijven....![]()
![]()
![]()
Ik wil alles kunnen, maar ik denk niet dat ik er carriére van ga maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wil je ook dynamische sites gaan bouwen e.d.?
Zo is het maar netquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ontsproten uit het brein van een eenvoudige jongen uit de bollenstreek...![]()
klopt maar alles beter dat "dit"....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, dat heeft toch geen ruk met dit te maken
Dan gaat daar wel aardig wat tijd in zittenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik wil alles kunnen, maar ik denk niet dat ik er carriére van ga maken.![]()
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt maar alles beter dat "dit"....![]()
![]()
![]()
Mwah.. het schurkt er tegenaan...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo is het maar net
het is de rijnstreek trouwens![]()
tot strax...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
ik ga ff tv kijken trouwens. cu laterzzz!![]()
![]()
have funquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
![]()
okquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, ze zijn allebei niet voor jou bedoeld.
ook via de update enzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb net via extra -> Add-ons een update laten uitvoeren...![]()
Waar haal jij die van 0514 vandaan dan?
Doei.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:19 schreef BrandX het volgende:
![]()
OSXquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is in elkaar verstrengeld zo'n beetje
OSX
ben weer even verkast
Linkin Park===> shadow of the day...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef eer-ik het volgende:
Alanis Morrisette - Ironic
LSD ofzo...quote:
quote:
Moet je lekker vroeg je bed in duiken staks!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mwoa gaat wel....beetje moe...![]()
is idd een idee...maar kan niet...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je lekker vroeg je bed in duiken staks!
abba...de muziek bedoel je....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef BrandX het volgende:
Ik zit hier naar abba te kijkengeweldige humor!
Pourqoui pas?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is idd een idee...maar kan niet...![]()
Ik vind het niet echt stom, maar ik heb wel een hekel aan de visite....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het sowieso stom om te vieren dat je weer een jaar ouder geworden bent.
Ik heb een hekel aan verjaardagen
Vooral aan m'n eigen, daarom vier ik 't ook nooit.
quote:
als het echte vrienden van mijn zijn, weten ze de weg naar de keuken wel te vinden....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt stom, maar ik heb wel een hekel aan de visite....![]()
Nou ja, niet direct aan visite, maar wel aan de hele dag heen en weer draven met van alles en nog wat...![]()
Loopt die FQR weer te kloten....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt stom, maar ik heb wel een hekel aan de visite....![]()
Nou ja, niet direct aan visite, maar wel aan de hele dag heen en weer draven met van alles en nog wat...![]()
Dat snap ik, waar is hij heen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
par-ce-que mijn zoon pas rond 22:00 thuis komt en wss heeft ie allerlei verhalen wat ie ff kwijt moet....![]()
..en dat wil ik natuurlijk niet missen he...
![]()
Te weinig geslapen?quote:
Ja, maar de familie verwacht (vooral de bejaarden) dat ze worden bediend...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
als het echte vrienden van mijn zijn, weten ze de weg naar de keuken wel te vinden....![]()
piknicken...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat snap ik, waar is hij heen?
dat heeft niks met frans te maken, maar met algemene grammatica.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben ook bar slecht in Frans!
geen familie op mijn verjaardag...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar de familie verwacht (vooral de bejaarden) dat ze worden bediend...![]()
dat weet toch iedereen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat heeft niks met frans te maken, maar met algemene grammatica.
Na een Q komt (vrijwel) altijd een U.
Dat weet je toch zeker wel...
Is een NTI gedrocht. Zit een boek bij Webdesign in de praktijk van Jan van den Hogen met CD enzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeg papier, mag ik vragen hoe dat pakket heet wat je hebt?
quote:
ik blijf het dom vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, maar de familie verwacht (vooral de bejaarden) dat ze worden bediend...![]()
Maar ik heb nog wel een goede (verjaardags)band met mijn familiequote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen familie op mijn verjaardag......alleen mensen die ik echt leuk vind...
![]()
![]()
kan je er ook echt een diploma mee halen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is een NTI gedrocht. Zit een boek bij Webdesign in de praktijk van Jan van den Hogen met CD enzo
eens..ik geef liever af en toe een cadeau omdat ik daar zin in heb en het leuk vind....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik blijf het dom vinden.
Daarom geef ik ook nooit wat aan iemand anders op z'n verjaardag.
Als ik al kom.
Ik wil zelfs niks, ik vier het dan ook niet, dus ik vind het niet nodig om iemand anders wel wat te geven.
Eigenlijk ben ik van mening dat het sowieso onzin is om consequent elk jaar weer met z'n allen elkaar te bestoken met cadeautjes omdat je weer een paar maanden ouder bent
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
die verrekte laptops ook.... ik kan er nog steeds niet mee omgaan...![]()
hey, ik ben JJ, tegenwoordig 35 jaar en zit al 3 maandjes op fok!....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef Sebasser het volgende:
Hoi, ik ben sebas, wie ben jij?
en al dik 10k postsquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey, ik ben JJ, tegenwoordig 35 jaar en zit al 3 maandjes op fok!....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |