Leg dan eens concreet en bovenal kort uit wat het probleem is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef dvdk het volgende:
julie moeten me troosten ik word alleen maar geflamed hier door julie
hoezo, kunnen je mannelijke matties dat niet dan? Heb je daar een vrouw voor nodig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef dvdk het volgende:
julie moeten me troosten ik word alleen maar geflamed hier door julie:(
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leg dan eens concreet en bovenal kort uit wat het probleem is.
al meerdere keren zelfs!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
wtf, ik post in R&P:o
Alleen een vrouw kan me troosten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo, kunnen je mannelijke matties dat niet dan? Heb je daar een vrouw voor nodig?![]()
Mannen zijn succesvoller omdat alles op de korte termijn gericht is. Als je op de lange termijn kijkt gaat er veel fout door het testosteron gedrag van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is toch bijna geen baan die een vrouw beter kan dan een man?
Op alle vlakken zijn er meer mannen die de topfuncties bekleden dan vrouwen.
mwah, we kletsen al bijna drie pagina's vol hier over je OP, dus gaat best lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Even serieus, ik vind het wel jammer dat de discussie niet echt van de grond is gekomen.
hd je echt serieus hierover een discussie willen hebben...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Even serieus, ik vind het wel jammer dat de discussie niet echt van de grond is gekomen.
Snel terug naar GC... het moet niet al te specifiek worden....quote:
Welke discussie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Vrouwen kunnen de emancipatie niet aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Kickje ONZ is ook prima tochquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Snel terug naar GC... het moet niet al te specifiek worden....![]()
tja daar gaan we weer, kort en bondig is niet aan TS toevertrouwd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen de emancipatie niet aan.
Zo blijkt inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja daar gaan we weer, kort en bondig is niet aan TS toevertrouwd...
doe dan maar FB, Yvonne heeft hier immers gepostquote:
Nou, enorm gek!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Dan moet je de zinnige tegenargumenten met zinnige opmerkingen bestrijden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
Is er ooit een fok homo meet geweest?
check dit ff....;):D
nou snap ik iets meer van zijn frustraties...:D
Dat komt omdat mannen wildebrassen zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef woniya het volgende:
Vrouwen leven gemiddeld langer dan mannen![]()
jij dus ook....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen wildebrassen zijn
Daarom hebben echte mannen ook overal littekens
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij dus ook......die van mij wel....
![]()
ééntje maar...maar o zo stoer...![]()
![]()
![]()
Ik zit vrij onder ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij dus ook......die van mij wel....
![]()
ééntje maar...maar o zo stoer...![]()
![]()
![]()
pics....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit vrij onder ja.
En dat komt niet omdat ik onhandig ben
Lijkt me een goed plan!quote:
Ja, ik heb vandaag al in 2 fora gepost waar ik niet komquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het wordt steeds erger eer-ik....![]()
zie je we....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag al in 2 fora gepost waar ik niet kom
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij wilt ook overal een slotje op....![]()
Ik ga een modje vragen om mijn posts te verwijderenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je we....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....![]()
![]()
![]()
oh is dat zo....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...![]()
Je wilt gewoon dat je gevraagd wordt om mod te worden, door in alle baggertopics 'slotje' te postenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...![]()
nee joh lachen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga een modje vragen om mijn posts te verwijderen
ja, ook in jouw verjaardagstopic, wat naar mijn mening na 1 dag dicht had gemoeten, werd gebaggerdquote:
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee joh lachen.......als je oud ben kun je je kinderen hier ff laten lezen...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ook in jouw verjaardagstopic, wat naar mijn mening na 1 dag dicht had gemoeten, werd gebaggerd
Niet eens vanwege het baggeren... een verjaardag is de volgende dag weer voorbij...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ook in jouw verjaardagstopic, wat naar mijn mening na 1 dag dicht had gemoeten, werd gebaggerd
en als ik me nou de hele week jarig voel....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens vanwege het baggeren... een verjaardag is de volgende dag weer voorbij...![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat je gevraagd wordt om mod te worden, door in alle baggertopics 'slotje' te posten
Ja, precies.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:32 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens vanwege het baggeren... een verjaardag is de volgende dag weer voorbij...![]()
Geldt niet....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en als ik me nou de hele week jarig voel....![]()
TS durft allang hier niet meer te komen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:34 schreef luckyloes het volgende:
TO mag terugkomen met deze discussie als ie een kind heeft uitgepoept, dan piept ie wel anders![]()
heb em ook niet gevierd dit jaar...nou ja niet echt....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het sowieso stom om te vieren dat je weer een jaar ouder geworden bent.
Ik heb een hekel aan verjaardagen
Vooral aan m'n eigen, daarom vier ik 't ook nooit.
't is toch ook stom..quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb em ook niet gevierd dit jaar...nou ja niet echt....![]()
eeeeh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef luckyloes het volgende:
dan kopen wij, ongeemancipeerde minderwaardige wezens, die maar enkele rechten hebben, alle sperti die er op de wereld te vinden is, op.
he will regret the day
ps. het recht om te zeuren, blijft wel bestaan, emancipatie of niet![]()
Leonard Cohenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:12 schreef luckyloes het volgende:
fijn
we komen er wel, man en vrouw....t was de slang die alles verpestte.... en nu gaan we halleluja zingen![]()
Ik en zingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:17 schreef luckyloes het volgende:
je wilt je er makkelijk van afeigen stem, kom maar op met die bariton, doe ik de sopraan
daar houden we je aan eer-ik....quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal eens een stukje zingen op de meet
kut, wat doe ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daar houden we je aan eer-ik....![]()
![]()
hmz, dat zal ik dus missen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal eens een stukje zingen op de meet
*noteert voor het nageslacht, maar in het speciaal de meetquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal eens een stukje zingen op de meet:P
We helpen hem dan wel even vakkundig herinneren!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]_O-_O-....en BrandX is ook getuigen van je belofte....^O^_O_*O**O*
Koffie-Slow-Chat...quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:32 schreef luckyloes het volgende:
KSC ? de Kom-Sing-a-long-Club?
[KOFFIE SC #191] Briljante TT!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:32 schreef luckyloes het volgende:
KSC ? de Kom-Sing-a-long-Club?
ah, daar is ie al bekend !quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
[KOFFIE SC #191] Briljante TT!
een heus koffie SC topic, in 2,5 maand slechts 191 topics vol ge-KSC't
Daar komt nagenoeg iedereen die hier de TS dist van weg![]()
stop met me te volgen!!!!!quote:
neeeheeequote:
Interessante woordkeuze om iemand te begroetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
neeeheee
ik wou gewoon hoi zeggen
maaar denken ze dat je mijn stalkertje bent
![]()
dat wou ik heul niet
met hooi voer je paarden!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Interessante woordkeuze om iemand te begroeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |