Leg dan eens concreet en bovenal kort uit wat het probleem is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef dvdk het volgende:
julie moeten me troosten ik word alleen maar geflamed hier door julie
hoezo, kunnen je mannelijke matties dat niet dan? Heb je daar een vrouw voor nodig?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef dvdk het volgende:
julie moeten me troosten ik word alleen maar geflamed hier door julie:(
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Leg dan eens concreet en bovenal kort uit wat het probleem is.
al meerdere keren zelfs!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef eer-ik het volgende:
wtf, ik post in R&P:o
Alleen een vrouw kan me troosten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoezo, kunnen je mannelijke matties dat niet dan? Heb je daar een vrouw voor nodig?![]()
Mannen zijn succesvoller omdat alles op de korte termijn gericht is. Als je op de lange termijn kijkt gaat er veel fout door het testosteron gedrag van de gemiddelde man.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er is toch bijna geen baan die een vrouw beter kan dan een man?
Op alle vlakken zijn er meer mannen die de topfuncties bekleden dan vrouwen.
mwah, we kletsen al bijna drie pagina's vol hier over je OP, dus gaat best lekker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Even serieus, ik vind het wel jammer dat de discussie niet echt van de grond is gekomen.
hd je echt serieus hierover een discussie willen hebben...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Even serieus, ik vind het wel jammer dat de discussie niet echt van de grond is gekomen.
Snel terug naar GC... het moet niet al te specifiek worden....quote:
Welke discussie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Vrouwen kunnen de emancipatie niet aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Kickje ONZ is ook prima tochquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:55 schreef OA het volgende:
[..]
Snel terug naar GC... het moet niet al te specifiek worden....![]()
tja daar gaan we weer, kort en bondig is niet aan TS toevertrouwd...quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen de emancipatie niet aan.
Zo blijkt inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja daar gaan we weer, kort en bondig is niet aan TS toevertrouwd...
doe dan maar FB, Yvonne heeft hier immers gepostquote:
Nou, enorm gek!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
Dan moet je de zinnige tegenargumenten met zinnige opmerkingen bestrijden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef dvdk het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
Is er ooit een fok homo meet geweest?
check dit ff....;):D
nou snap ik iets meer van zijn frustraties...:D
Dat komt omdat mannen wildebrassen zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef woniya het volgende:
Vrouwen leven gemiddeld langer dan mannen![]()
jij dus ook....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen wildebrassen zijn
Daarom hebben echte mannen ook overal littekens
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij dus ook......die van mij wel....
![]()
ééntje maar...maar o zo stoer...![]()
![]()
![]()
Ik zit vrij onder ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij dus ook......die van mij wel....
![]()
ééntje maar...maar o zo stoer...![]()
![]()
![]()
pics....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit vrij onder ja.
En dat komt niet omdat ik onhandig ben
Lijkt me een goed plan!quote:
Ja, ik heb vandaag al in 2 fora gepost waar ik niet komquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het wordt steeds erger eer-ik....![]()
zie je we....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, ik heb vandaag al in 2 fora gepost waar ik niet kom
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij wilt ook overal een slotje op....![]()
Ik ga een modje vragen om mijn posts te verwijderenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je we....de wonderen zijn de wereld nog niet uit....![]()
![]()
![]()
oh is dat zo....quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...![]()
Je wilt gewoon dat je gevraagd wordt om mod te worden, door in alle baggertopics 'slotje' te postenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:27 schreef OA het volgende:
[..]
Niet waar... uitsluitend op baggertopics...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |