schagen groet alkmaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef milk-shake het volgende:
oke waar waren we gebleven.....het gegiegel van lieke![]()
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.quote:
Neuzel toch niet over Cossen gunnen, zo'n onzin!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.
snorquote:
Groot gelijk, daar gaat het omquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.
Nou voorruit dan, als het maar opschiet (en niet de schuld geven aan het bugje).quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuzel toch niet over Cossen gunnen, zo'n onzin!![]()
was'nt mequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
Ben ik de enige hier onder invloed van iets?![]()
Raar dat ik je post las zei Lieke ....."tijd voor terror" zt je een aantal secondes dichter bij dat huis ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef milk-shake het volgende:
eindelijk zegt lieke iets zinnigs....."tijd voor terror"
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm welquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Neuh ze doet alleen mee met dit http://www.fightcancer.nl/snor/
zou dat kunnen..ikke alkmaar en jij dan????quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar dat ik je post las zei Lieke ....."tijd voor terror" zt je een aantal secondes dichter bij dat huis ofzo![]()
snorrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm wel![]()
![]()
Ik geloof dat mijn gemoedstoestand technisch gezien niet voor nuchter kan doorgaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
Ben ik de enige hier die niet nuchter is?![]()
Brian heeft ook aan die snor aktie mee gedaan. Omdat ie zo vaak kanker zei. Maar is ook in die hele grote doofpot gepropt. Denk dat de kankerstichting nix meer met hem moestquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm wel![]()
![]()
onder de krantquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn gemoedstoestand technisch gezien niet voor nuchter kan doorgaan.
En ik ben mijn afstandsbediening kwijt.
quote:
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.quote:
Onder de afstandsbedieningquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik eerst de krant zoeken.
Nu ben ik mijn krant ook nog kwijt![]()
op de grond ..moet ik nou alles zeggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik eerst de krant zoeken.
Nu ben ik mijn krant ook nog kwijt![]()
Jij bent ergquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.
hoop voor je dat het luktquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.
Down under syndroomquote:
Eh.... Over die grond, hè?....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
op de grond ..moet ik nou alles zeggen
sorry ..kijk eens bij je voetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh.... Over die grond, hè?....
Ja, hoor. Grond nu ook kwijt. Je zadelt me op met complexen.
Mee eens en nog een dingetje: KOP DICHT HOUDEN met je verschrikkelijke schore kraaiestem en alleen praten wanneer de miljonairs iets aan je vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
1 Zorg dragen voor een schoon huis
2 Zorgen voor het welzijn van de miljonairs
Of Palma zich maar weer tot deze 2 kerntaken wil beperken.
Ga nou niet zeggen dat je je voeten kwijt bent. In dat geval bellen we de Kuzak kliniekquote:
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden voor de mensen met het syndroom van down(under). Het laten staan van m'n schaamhaar vind ik een hele redelijke bijdragequote:
Slaap zequote:
Gilette syndromequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden voor de mensen met het syndroom van down(under). Het laten staan van m'n schaamhaar vind ik een hele redelijke bijdrage
Nee, nee. Mijn voeten weet ik waarschijnlijk nog wel te vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je je voeten kwijt bent. In dat geval bellen we de Kuzak kliniek![]()
Onder de krant?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nee. Mijn voeten weet ik waarschijnlijk nog wel te vinden.
Ik geloof dat ze in de buurt van m'n afstandsbediening lagen.
Kolerequote:
Nee die hadden een echtgenotequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar heb je die AB voor nodig? Waarschijnlijk maak je je druk om niets. Tot de jaren 80 had niemand een ASB
Altijd handig, ik zou 'm bewaren... Je weet nooit, misschien moet je nog wel een keer water koken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb nu wel de waterkoker gevonden (op de achtergrond mijn brood).
[afbeelding]
Maar helaas zocht ik de waterkoker niet.
Normaal gesproken niet. Maar dit is al de 5e afstandsbediening die spoorloos verdwijnt in een periode van 2 weken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar heb je die AB voor nodig? Waarschijnlijk maak je je druk om niets. Tot de jaren 80 had niemand een ASB
Zeker als je het poepwatergebied zitquote:
Ik ben van '81...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
LMFAO!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb nu wel de waterkoker gevonden (op de achtergrond mijn brood).
[afbeelding]
Maar helaas zocht ik de waterkoker niet.
Daar zijn er meerdere van..quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Maar dit is al de 5e afstandsbediening die spoorloos verdwijnt in een periode van 2 weken.
Het begin enigszins onrustbarend te worden,alsof er zich ergens een zwart gat in de ruimte bevindt.
Nog geen brief dan ben je safe. Omstreken van A'damquote:
Ik zit in omgeving Gouden Kooi, veel ergerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog geen brief dan ben je safe. Omstreken van A'dam![]()
Oh dat was Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_onder_controle.html
Ach valt wel mee
Ja dat had er mee te maken Klein zusje woont in dat gebied. Water is besmet met een bacterie. Ze mogen niet meer uit de kraan drinken, anders ka je behoorlijk ziek wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat filmpje wat laatst in de cos gepost was?
Daar zit het in de luchtquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zit in omgeving Gouden Kooi, veel erger
Goeie tip Staat op de HD was het vergetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
Voor wie nog niet slapen kan raad ik de aan de uitzending van vandaag eens te bekijken. Echt hilarisch
Let vooral op het einde op de preview van morgen.
Het komt niet veel voor dat er een leuke uitzending is, maar deze was groovie.
Hmm, waar kan je die ook weer terug kijken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
Voor wie nog niet slapen kan raad ik de aan de uitzending van vandaag eens te bekijken. Echt hilarisch
www.tien.tv Tabblad "Programma Gemist"quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm, waar kan je die ook weer terug kijken?
Heb je geen knoppies op je tv? plusje en minnetje...?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef FuTilE het volgende:
Staat 'ie al online?
(Aangezien ik mijn afstandsbediening toch kwijt ben).
hmm hij staat er nog nie... waar is die lijst van hidihoquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
www.tien.tv Tabblad "Programma Gemist"
Volgens mij is Jaap met iets terror achtigs bezig nouquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
Waarom geen terror
Ze waren eerder toch aan het zuipen?
Of heb ik alles weer gemist?
jawel hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
hmm hij staat er nog nie... waar is die lijst van hidiho
ow ja slim, was ff in de war met 17 meiquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
[..]
jawel hoor
Eerst inloggen, dan Programma gemist, en dan in het rechtse kader 19.30 uur
Ik ben 'm nu aan het kijken (16 Mei).quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
jong jong jong, en waar heb jij nou weer last van?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.
Is dat trouwens echte stront op die brief?
Neuh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.
Is dat trouwens echte stront op die brief?
ik ben ook bij dat stuk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
Wat een geweldige redenaar is die Jaap toch.
"Stoephoer, stoephoer. Stoephoer, stoephoer. Stoephoer & stoephoer, stoephoer, stoephoer."
Viel me ook op, denk door het amateuristische beeldmateriaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zag jaap net de LVO clip bekijken, maar hij reageerde niet echt heftig
Was zeker niet de eerste keer dat hij het zag?
Nope, staat ook op zijn weblog.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zag jaap net de LVO clip bekijken, maar hij reageerde niet echt heftig
Was zeker niet de eerste keer dat hij het zag?
wat is een weblog ?quote:
Weet ik, maar ik wist niet of hij dat al bekeken had, dom dom dom, hij bekijkt het de hele dag doorquote:
Dus mn film van 6 uur zal ik maar niet uploaden ? Shitquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
pfftt.. ik kan die 2 echt niet aanhoren.
Ze zijn dus al iets van 6 uur aan het praten of zo?
Vat het maar even kernachtig samen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus mn film van 6 uur zal ik maar niet uploaden ? Shit
Gezien en wtf. Amanda staat hem wel degelijk topless te soppen(wassen) Godammquote:
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien en wtf. Amanda staat hem wel degelijk topless te soppen(wassen) Godamm![]()
Voel je je weer wat beterquote:
Newsflashquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:42 schreef Kinga het volgende:
Natasia spoort echt niet
Wat een speenvarken--] Natasiaquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
ok :quote:
on top off the worldquote:
Gewoon wijn ipv water en no problemquote:
Ik schakel ook net pas in,maar zou hier nooit off topic gaan, nooitquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:48 schreef demins het volgende:
[..]
Huub en Lieke mag ik hopen? (Ik schakel net pas in...)
Laat dat nou net Brian zelf zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:47 schreef Suikeroom het volgende:
Ik las Brians log net.. Huub gaat zulke harde klappen krijgen buiten van de 1e willekeurige anti die 'm tegenkomt..
Gelukkig heb je een laptop?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik was allang op de bank gaan slapen. Oeverloos gelul.
Dat dacht ikquote:
Mhhm..quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat dacht ik
Zodat we nog steeds van je oeverloos gelul kunnen mee genieten
Nah, zo ben ik nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef Lobasca het volgende:
Jazeker, dacht dat je me subtiel charmant iets duidelijk probeerde te maken.
geen drank, maakt me zwaarder op de hand
Nee hé, jij zou het gewoon zonder omweg , recht in mijn snavel zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nah, zo ben ik niet
Ik heb iets in mijn oog, verder niet op letten
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee hé, jij zou het gewoon zonder omweg , recht in mijn snavel zeggen.![]()
het is net als de snor van lieke, als je het 1 keer gezien hebt, worden je ogen er naar toe getrokken
Ik zoek ook mijn nest opquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
Iedereen slaapt in het huis.
Denk dak ook maat tussen het riet kruip
Nee hoor, ben ook wakker en alweer ruim een uur aan het werk dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 17 mei 2007 07:14 schreef OudFruit het volgende:
Gooooooooooooooooooooooeiemorgen!!!!
Alles op z/w, iedereen slaapt..behalve ik, lekker werken vandaag!!
Wie?quote:
HET is er weer ...quote:
Die kop is veel erger. En dat gelijk op de nuchtere maag.quote:
Mmmm, als alleen het het heeft gezegd dan zou ik ook blijven liggen. Gooi maar een bericht op het scherm dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:33 schreef Reza-impreza het volgende:
Lieke beweert tege HET dat in haar contract staat dat er op officieele feestdagen uigeslapen mag worden.
Natasia : Er is gebeld en we Moeten allemaal aan het ontbijt
De redactie heeft vast weer vele mooie verrassingen in petto.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:32 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het op zich prima hoor, maar waarom mogen ze eigenlijk niet uitslapen ?
'quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mmmm, als alleen het het heeft gezegd dan zou ik ook blijven liggen. Gooi maar een bericht op het scherm dan.
Wie zal dan zijn volgende slachtoffer worden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Eric mag dus niet meer bij Nic slapen, douchen of wassen van de FEBO.
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Eric mag dus niet meer bij Nic slapen, douchen of wassen van de FEBO.
Misschien de nieuwe?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie zal dan zijn volgende slachtoffer worden?
Hoe eerder aan de drank, hoe beter. Geen buitenweer, dus lekker cocoonen met een neut.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Vanmiddag om 13.30 uur wijnproeven. Misschien wat vroeg?![]()
Streams 1 en 2 zijn ook niet lekker voor een goed humeurquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, waar wij dan weer niet over mogen praten![]()
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?
en hij heeft dus toegegeven dat ie em aangerand heeft, thans miss natrasha...
sgfschischofreen zal natas wel gedacht hebben![]()
nieuw fenomeen! aanranden op t wwwquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...![]()
Krijgen we zometeen weer dat Palmagezeik, de bewoners ,makenPalma te belangrijk door haar te willen zieken, gadver tijd voor ff iets anders hoedf dat gezever niet mee te maken zo flauw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ah huub gaat zo naPalma afbranden
Bijzonder vreemd inderdaad en dat terwijl Eric gemakkelijk vervangen zou kunnen worden. Zal wel aan het aantal geschikte candidaten liggen die ze bij de FEBO ter beschikking hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...![]()
dat heb ik met 4 , de streamsnelheid is daar 60 kilobits/secondequote:Op donderdag 17 mei 2007 09:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wtf is er met stream 2 aan de hand? beetje blokkerig
Nou ja, mag Sjon ook wat? Zijn live masturbeershowprimeur is ook niet doorgegaan vanwege calvinistich gezeur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nieuw fenomeen! aanranden op t www
hij is eik een trendsetter!!
en dat maakt ons trendwatchers
Ze draagt het zelfs achterstevoren, anders komen haar borsten niet goed uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:50 schreef FdW het volgende:
Amanda heeft een charmant, wat groot uitgevallen topje aan.
Of er zitten een paar freaks in de top?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bijzonder vreemd inderdaad en dat terwijl Eric gemakkelijk vervangen zou kunnen worden. Zal wel aan het aantal geschikte candidaten liggen die ze bij de FEBO ter beschikking hebben![]()
eric is en blijft een viezerik, heel erg gesteld op manieren maar als het om sex gaat randt hij het liefste alles aan wat maar los en vast zit, heel dubbelquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?
en hij heeft dus toegegeven dat ie em aangerand heeft, thans miss natrasha...
sgfschischofreen zal natas wel gedacht hebben![]()
Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:01 schreef Spartel het volgende:
is palma al aanwezig?
Oooooh, mag datquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:10 schreef Spartel het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik weet al wat het idee is.
Kun je nagaan, en die is nog de minst slechte van de driequote:Op donderdag 17 mei 2007 10:12 schreef schatje het volgende:
Brenda liegt.
Good moaning... ( specialiteit van HET )quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
good murnin hier een iets als toepasselijke omlijsting de HETmix......enjoy!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en die is nog de minst slechte van de drie![]()
Een geboren poetsvrouw voelt het leed van de collega beklaagde aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:08 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia is ook lekker simpel bezig zeg![]()
(maar waarom verbaas ik me er weer over)
Palma is ranzig vet spek, yeahquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:16 schreef Marrije het volgende:
Eric over respect tonen aan Palma.
Nou. . .ik ben nog niet vergeten hoe ze de vuilnisbak ging controleren omdat ze niet geloofde dat Amanda de hondjes eten had gegeven. De woorden die er toen uit haar mond rolden, daar lusten de honden ook geen brood van.
Palma en respect, yeah right.
wie van dat zooitje weet dat wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:19 schreef Charmian het volgende:
Eric wordt in ieder geval geen miljonair, hij weet echt niet hoe hij met personeel om moet gaan.
Nou ja ok, alles is betrekkelijk, maar zoals hij het voor Sonja opneemt... die zou al z'n personeel over zich heen laten lopen (misschien vindtie het wel lekker dat zou ook wel weer kunnen).quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
wie van dat zooitje weet dat wel?![]()
Welke bedoel je? Brian of Eric?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Kan die kringspiermusketier zijn bek houden aub?![]()
Die zit toch niet aan tafel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Bedoel je die endeldarmschuivert?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
d'r zijn er 2quote:
Zou ik ook hebben gedaan, maar ik hoor dat ik er midden inzit en dat niemand naar elkaar luistert en dat Lieke geniet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:16 schreef shmoopy het volgende:
Nou, la Palma heeft het wel weer voor elkaar, ruzie in de tent, en ze loopt zelf lekker weg.
Goede morgen deze morgen, mijn steun en toeverlaat.quote:
Of ze snapt het heel goed en realiseert zich dat ze als ze over de HH gaan klagen haar geliefde herman ook zou kunnen verdwijnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef Kaleddis het volgende:
En Natasia snapt het al helemaal niet. Ze vind niet dat Palma Sonja haar werk niet doet, dan doet zij het toch![]()
Heeft Sonja nog nooit van prioriteiten gehoord ???
nee, de aambeienschoffelaar, aarsridder, anaaljager, anuscoureur, anuskanaalninja,quote:
Met mijn blote voeten op het kouwe zeil, met grote blote voeten op het kouwe zeil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef demins het volgende:
Kent iemand Het nog?
Ik heb geen zin om op te staan...
Maar het is weer tijd (het is weer tijd)
Om naar mijn baas te gaan.
it van stephen Kingquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef demins het volgende:
Kent iemand Het nog?
Ik heb geen zin om op te staan...
Maar het is weer tijd (het is weer tijd)
Om naar mijn baas te gaan.
Dat zou inderdaad wel eens ze achterliggende gedachte kunnen zijn, ze zit vaak genoeg te klagen over Sonja en heeft genoeg aanvaringen, beetje raar dat ze het nu voor haar opneemt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Of ze snapt het heel goed en realiseert zich dat ze als ze over de HH gaan klagen haar geliefde herman ook zou kunnen verdwijnen![]()
Jaap is de enige die strijdt voor PEACE en quiet.quote:
nee dit is het liedje van HET, de eerstkomende week zal dat niet door mijn hoofd gaan 's ochtends lekker verlofquote:
Japio is vroeg in vorm....quote:
Never put off untill tomorrow, what you can do today.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:31 schreef Kaleddis het volgende:
Wil Eric bij de volgende stemming naar huis![]()
Misschien zit ze weer te huilen bij de FEBOquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang heeft Sonja eigenlijk sigarettenpauze? Ze is al meer dan 10 minuten weg volgens mij.
Die is naar 'achter' om uit te jankenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang heeft Sonja eigenlijk sigarettenpauze? Ze is al meer dan 10 minuten weg volgens mij.
De Palmafrodiet staat vast en zeker op het dak met een glaasje rosé in de hand het's blote gerimpelde achterste heen en weer te schudden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Een mooie Hemelvaart dag begint met een dansjequote:
Paar dagen terug vroeg Natasja nog of Palma de broodjes wilde afdekken voor de vliegen en dat vertikte ze, maar dat zal natasja wel weer zijn vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:40 schreef FdW het volgende:
Palma doet het prima zegt de smetvrees koningin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef demins het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een soort Hoofd Huishouding!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef demins het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een soort Hoofd Huishouding!
heb ik alquote:
Hoho! Wil je dat nooit meer doen! Sussie is potdôme de Koningin van FOK-DGK, en geen Hoofd Huishouding!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |