Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:01 schreef Spartel het volgende:
is palma al aanwezig?
Oooooh, mag datquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:10 schreef Spartel het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik weet al wat het idee is.
Kun je nagaan, en die is nog de minst slechte van de driequote:Op donderdag 17 mei 2007 10:12 schreef schatje het volgende:
Brenda liegt.
Good moaning... ( specialiteit van HET )quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
good murnin hier een iets als toepasselijke omlijsting de HETmix......enjoy!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Kun je nagaan, en die is nog de minst slechte van de drie![]()
Een geboren poetsvrouw voelt het leed van de collega beklaagde aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:08 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia is ook lekker simpel bezig zeg![]()
(maar waarom verbaas ik me er weer over)
Palma is ranzig vet spek, yeahquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:16 schreef Marrije het volgende:
Eric over respect tonen aan Palma.
Nou. . .ik ben nog niet vergeten hoe ze de vuilnisbak ging controleren omdat ze niet geloofde dat Amanda de hondjes eten had gegeven. De woorden die er toen uit haar mond rolden, daar lusten de honden ook geen brood van.
Palma en respect, yeah right.
wie van dat zooitje weet dat wel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:19 schreef Charmian het volgende:
Eric wordt in ieder geval geen miljonair, hij weet echt niet hoe hij met personeel om moet gaan.
Nou ja ok, alles is betrekkelijk, maar zoals hij het voor Sonja opneemt... die zou al z'n personeel over zich heen laten lopen (misschien vindtie het wel lekker dat zou ook wel weer kunnen).quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:20 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
wie van dat zooitje weet dat wel?![]()
Welke bedoel je? Brian of Eric?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Kan die kringspiermusketier zijn bek houden aub?![]()
Die zit toch niet aan tafel?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Kan die kringspiermusketier zijn bek houden aub?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |