ik ben ook bij dat stuk...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:26 schreef FuTilE het volgende:
Wat een geweldige redenaar is die Jaap toch.
"Stoephoer, stoephoer. Stoephoer, stoephoer. Stoephoer & stoephoer, stoephoer, stoephoer."
Viel me ook op, denk door het amateuristische beeldmateriaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zag jaap net de LVO clip bekijken, maar hij reageerde niet echt heftig
Was zeker niet de eerste keer dat hij het zag?
Nope, staat ook op zijn weblog.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
Ik zag jaap net de LVO clip bekijken, maar hij reageerde niet echt heftig
Was zeker niet de eerste keer dat hij het zag?
wat is een weblog ?quote:
Weet ik, maar ik wist niet of hij dat al bekeken had, dom dom dom, hij bekijkt het de hele dag doorquote:
Dus mn film van 6 uur zal ik maar niet uploaden ? Shitquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
pfftt.. ik kan die 2 echt niet aanhoren.
Ze zijn dus al iets van 6 uur aan het praten of zo?
Vat het maar even kernachtig samen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus mn film van 6 uur zal ik maar niet uploaden ? Shit
Gezien en wtf. Amanda staat hem wel degelijk topless te soppen(wassen) Godammquote:
Jaquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezien en wtf. Amanda staat hem wel degelijk topless te soppen(wassen) Godamm![]()
Voel je je weer wat beterquote:
Newsflashquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:42 schreef Kinga het volgende:
Natasia spoort echt niet
Wat een speenvarken--] Natasiaquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
Voor wie nog niet slapen kan raad ik de aan de uitzending van vandaag eens te bekijken. Echt hilarisch
Let vooral op het einde op de preview van morgen.
Het komt niet veel voor dat er een leuke uitzending is, maar deze was groovie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |