Mee eens en nog een dingetje: KOP DICHT HOUDEN met je verschrikkelijke schore kraaiestem en alleen praten wanneer de miljonairs iets aan je vragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
1 Zorg dragen voor een schoon huis
2 Zorgen voor het welzijn van de miljonairs
Of Palma zich maar weer tot deze 2 kerntaken wil beperken.
Ga nou niet zeggen dat je je voeten kwijt bent. In dat geval bellen we de Kuzak kliniekquote:
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden voor de mensen met het syndroom van down(under). Het laten staan van m'n schaamhaar vind ik een hele redelijke bijdragequote:
Slaap zequote:
Gilette syndromequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik vind dat er best wel wat meer gedaan mag worden voor de mensen met het syndroom van down(under). Het laten staan van m'n schaamhaar vind ik een hele redelijke bijdrage
Nee, nee. Mijn voeten weet ik waarschijnlijk nog wel te vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat je je voeten kwijt bent. In dat geval bellen we de Kuzak kliniek![]()
Onder de krant?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nee. Mijn voeten weet ik waarschijnlijk nog wel te vinden.
Ik geloof dat ze in de buurt van m'n afstandsbediening lagen.
Kolerequote:
Nee die hadden een echtgenotequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar heb je die AB voor nodig? Waarschijnlijk maak je je druk om niets. Tot de jaren 80 had niemand een ASB
Altijd handig, ik zou 'm bewaren... Je weet nooit, misschien moet je nog wel een keer water koken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb nu wel de waterkoker gevonden (op de achtergrond mijn brood).
[afbeelding]
Maar helaas zocht ik de waterkoker niet.
Normaal gesproken niet. Maar dit is al de 5e afstandsbediening die spoorloos verdwijnt in een periode van 2 weken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Waar heb je die AB voor nodig? Waarschijnlijk maak je je druk om niets. Tot de jaren 80 had niemand een ASB
Zeker als je het poepwatergebied zitquote:
Ik ben van '81...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
LMFAO!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:54 schreef FuTilE het volgende:
Ik heb nu wel de waterkoker gevonden (op de achtergrond mijn brood).
[afbeelding]
Maar helaas zocht ik de waterkoker niet.
Daar zijn er meerdere van..quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet. Maar dit is al de 5e afstandsbediening die spoorloos verdwijnt in een periode van 2 weken.
Het begin enigszins onrustbarend te worden,alsof er zich ergens een zwart gat in de ruimte bevindt.
Nog geen brief dan ben je safe. Omstreken van A'damquote:
Ik zit in omgeving Gouden Kooi, veel ergerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog geen brief dan ben je safe. Omstreken van A'dam![]()
Oh dat was Jaapquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:01 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_onder_controle.html
Ach valt wel mee
Ja dat had er mee te maken Klein zusje woont in dat gebied. Water is besmet met een bacterie. Ze mogen niet meer uit de kraan drinken, anders ka je behoorlijk ziek wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je het nou over dat filmpje wat laatst in de cos gepost was?
Daar zit het in de luchtquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zit in omgeving Gouden Kooi, veel erger
Goeie tip Staat op de HD was het vergetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
Voor wie nog niet slapen kan raad ik de aan de uitzending van vandaag eens te bekijken. Echt hilarisch
Let vooral op het einde op de preview van morgen.
Het komt niet veel voor dat er een leuke uitzending is, maar deze was groovie.
Hmm, waar kan je die ook weer terug kijken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
Hallo luitjes.
Voor wie nog niet slapen kan raad ik de aan de uitzending van vandaag eens te bekijken. Echt hilarisch
Let vooral op het einde op de preview van morgen.
Het komt niet veel voor dat er een leuke uitzending is, maar deze was groovie.
www.tien.tv Tabblad "Programma Gemist"quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:10 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hmm, waar kan je die ook weer terug kijken?
Heb je geen knoppies op je tv? plusje en minnetje...?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:11 schreef FuTilE het volgende:
Staat 'ie al online?
(Aangezien ik mijn afstandsbediening toch kwijt ben).
hmm hij staat er nog nie... waar is die lijst van hidihoquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
www.tien.tv Tabblad "Programma Gemist"
Volgens mij is Jaap met iets terror achtigs bezig nouquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:15 schreef PC eend het volgende:
Waarom geen terror
Ze waren eerder toch aan het zuipen?
Of heb ik alles weer gemist?
jawel hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
hmm hij staat er nog nie... waar is die lijst van hidiho
ow ja slim, was ff in de war met 17 meiquote:Op donderdag 17 mei 2007 02:17 schreef avonne het volgende:
[..]
jawel hoor
Eerst inloggen, dan Programma gemist, en dan in het rechtse kader 19.30 uur
Ik ben 'm nu aan het kijken (16 Mei).quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:14 schreef Kinga het volgende:
jong jong jong, en waar heb jij nou weer last van?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.
Is dat trouwens echte stront op die brief?
Neuh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze een computer aan kunnen zetten en online kunnen komen.
Is dat trouwens echte stront op die brief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |