schagen groet alkmaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef milk-shake het volgende:
oke waar waren we gebleven.....het gegiegel van lieke![]()
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.quote:
Neuzel toch niet over Cossen gunnen, zo'n onzin!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.
snorquote:
Groot gelijk, daar gaat het omquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF, Ik had het Disana ook gegund, maar ik heb een hekel aan wachten op een nieuwe COS.
Nou voorruit dan, als het maar opschiet (en niet de schuld geven aan het bugje).quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuzel toch niet over Cossen gunnen, zo'n onzin!![]()
was'nt mequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
Ben ik de enige hier onder invloed van iets?![]()
Raar dat ik je post las zei Lieke ....."tijd voor terror" zt je een aantal secondes dichter bij dat huis ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef milk-shake het volgende:
eindelijk zegt lieke iets zinnigs....."tijd voor terror"
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm welquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Neuh ze doet alleen mee met dit http://www.fightcancer.nl/snor/
zou dat kunnen..ikke alkmaar en jij dan????quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar dat ik je post las zei Lieke ....."tijd voor terror" zt je een aantal secondes dichter bij dat huis ofzo![]()
snorrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm wel![]()
![]()
Ik geloof dat mijn gemoedstoestand technisch gezien niet voor nuchter kan doorgaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Frasier het volgende:
Ben ik de enige hier die niet nuchter is?![]()
Brian heeft ook aan die snor aktie mee gedaan. Omdat ie zo vaak kanker zei. Maar is ook in die hele grote doofpot gepropt. Denk dat de kankerstichting nix meer met hem moestquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zou Kanker leren, onze snorren pakken 'm wel![]()
![]()
onder de krantquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn gemoedstoestand technisch gezien niet voor nuchter kan doorgaan.
En ik ben mijn afstandsbediening kwijt.
quote:
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.quote:
Onder de afstandsbedieningquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik eerst de krant zoeken.
Nu ben ik mijn krant ook nog kwijt![]()
op de grond ..moet ik nou alles zeggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Verdomme, dan moet ik eerst de krant zoeken.
Nu ben ik mijn krant ook nog kwijt![]()
Jij bent ergquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.
hoop voor je dat het luktquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Het is gewoon een kansloze actie. Maar ik laat deze maand m'n schaamhaar staan voor alle mensen met het syndroom van down.
Down under syndroomquote:
Eh.... Over die grond, hè?....quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:43 schreef milk-shake het volgende:
[..]
op de grond ..moet ik nou alles zeggen
sorry ..kijk eens bij je voetenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh.... Over die grond, hè?....
Ja, hoor. Grond nu ook kwijt. Je zadelt me op met complexen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |