Bedoel je die endeldarmschuivert?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:23 schreef beequeen het volgende:
Kan die kringspiermusketier zijn bek houden aub?![]()
d'r zijn er 2quote:
Zou ik ook hebben gedaan, maar ik hoor dat ik er midden inzit en dat niemand naar elkaar luistert en dat Lieke geniet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:16 schreef shmoopy het volgende:
Nou, la Palma heeft het wel weer voor elkaar, ruzie in de tent, en ze loopt zelf lekker weg.
Goede morgen deze morgen, mijn steun en toeverlaat.quote:
Of ze snapt het heel goed en realiseert zich dat ze als ze over de HH gaan klagen haar geliefde herman ook zou kunnen verdwijnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef Kaleddis het volgende:
En Natasia snapt het al helemaal niet. Ze vind niet dat Palma Sonja haar werk niet doet, dan doet zij het toch![]()
Heeft Sonja nog nooit van prioriteiten gehoord ???
nee, de aambeienschoffelaar, aarsridder, anaaljager, anuscoureur, anuskanaalninja,quote:
Met mijn blote voeten op het kouwe zeil, met grote blote voeten op het kouwe zeil.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef demins het volgende:
Kent iemand Het nog?
Ik heb geen zin om op te staan...
Maar het is weer tijd (het is weer tijd)
Om naar mijn baas te gaan.
it van stephen Kingquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:28 schreef demins het volgende:
Kent iemand Het nog?
Ik heb geen zin om op te staan...
Maar het is weer tijd (het is weer tijd)
Om naar mijn baas te gaan.
Dat zou inderdaad wel eens ze achterliggende gedachte kunnen zijn, ze zit vaak genoeg te klagen over Sonja en heeft genoeg aanvaringen, beetje raar dat ze het nu voor haar opneemt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:29 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Of ze snapt het heel goed en realiseert zich dat ze als ze over de HH gaan klagen haar geliefde herman ook zou kunnen verdwijnen![]()
Jaap is de enige die strijdt voor PEACE en quiet.quote:
nee dit is het liedje van HET, de eerstkomende week zal dat niet door mijn hoofd gaan 's ochtends lekker verlofquote:
Japio is vroeg in vorm....quote:
Never put off untill tomorrow, what you can do today.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:31 schreef Kaleddis het volgende:
Wil Eric bij de volgende stemming naar huis![]()
Misschien zit ze weer te huilen bij de FEBOquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang heeft Sonja eigenlijk sigarettenpauze? Ze is al meer dan 10 minuten weg volgens mij.
Die is naar 'achter' om uit te jankenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Hoe lang heeft Sonja eigenlijk sigarettenpauze? Ze is al meer dan 10 minuten weg volgens mij.
De Palmafrodiet staat vast en zeker op het dak met een glaasje rosé in de hand het's blote gerimpelde achterste heen en weer te schudden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:35 schreef Charmian het volgende:
Een mooie Hemelvaart dag begint met een dansjequote:
Paar dagen terug vroeg Natasja nog of Palma de broodjes wilde afdekken voor de vliegen en dat vertikte ze, maar dat zal natasja wel weer zijn vergeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:40 schreef FdW het volgende:
Palma doet het prima zegt de smetvrees koningin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef demins het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een soort Hoofd Huishouding!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:42 schreef demins het volgende:
Ik zoek eigenlijk ook nog een soort Hoofd Huishouding!
heb ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |