Nee hoor, ben ook wakker en alweer ruim een uur aan het werk dus je bent niet de enigequote:Op donderdag 17 mei 2007 07:14 schreef OudFruit het volgende:
Gooooooooooooooooooooooeiemorgen!!!!
Alles op z/w, iedereen slaapt..behalve ik, lekker werken vandaag!!
Wie?quote:
HET is er weer ...quote:
Die kop is veel erger. En dat gelijk op de nuchtere maag.quote:
Mmmm, als alleen het het heeft gezegd dan zou ik ook blijven liggen. Gooi maar een bericht op het scherm dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:33 schreef Reza-impreza het volgende:
Lieke beweert tege HET dat in haar contract staat dat er op officieele feestdagen uigeslapen mag worden.
Natasia : Er is gebeld en we Moeten allemaal aan het ontbijt
De redactie heeft vast weer vele mooie verrassingen in petto.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:32 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het op zich prima hoor, maar waarom mogen ze eigenlijk niet uitslapen ?
'quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Mmmm, als alleen het het heeft gezegd dan zou ik ook blijven liggen. Gooi maar een bericht op het scherm dan.
Wie zal dan zijn volgende slachtoffer worden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Eric mag dus niet meer bij Nic slapen, douchen of wassen van de FEBO.
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Eric mag dus niet meer bij Nic slapen, douchen of wassen van de FEBO.
Misschien de nieuwe?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Wie zal dan zijn volgende slachtoffer worden?
Hoe eerder aan de drank, hoe beter. Geen buitenweer, dus lekker cocoonen met een neut.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Vanmiddag om 13.30 uur wijnproeven. Misschien wat vroeg?![]()
Streams 1 en 2 zijn ook niet lekker voor een goed humeurquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, waar wij dan weer niet over mogen praten![]()
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?
en hij heeft dus toegegeven dat ie em aangerand heeft, thans miss natrasha...
sgfschischofreen zal natas wel gedacht hebben![]()
nieuw fenomeen! aanranden op t wwwquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...![]()
Krijgen we zometeen weer dat Palmagezeik, de bewoners ,makenPalma te belangrijk door haar te willen zieken, gadver tijd voor ff iets anders hoedf dat gezever niet mee te maken zo flauw.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ah huub gaat zo naPalma afbranden
Bijzonder vreemd inderdaad en dat terwijl Eric gemakkelijk vervangen zou kunnen worden. Zal wel aan het aantal geschikte candidaten liggen die ze bij de FEBO ter beschikking hebbenquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Meer dan vreemd dat iemand die twee keer live op het WWW een aanranding pleegt, gewoon kan blijven...![]()
dat heb ik met 4 , de streamsnelheid is daar 60 kilobits/secondequote:Op donderdag 17 mei 2007 09:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wtf is er met stream 2 aan de hand? beetje blokkerig
Nou ja, mag Sjon ook wat? Zijn live masturbeershowprimeur is ook niet doorgegaan vanwege calvinistich gezeur.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nieuw fenomeen! aanranden op t www
hij is eik een trendsetter!!
en dat maakt ons trendwatchers
Ze draagt het zelfs achterstevoren, anders komen haar borsten niet goed uit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:50 schreef FdW het volgende:
Amanda heeft een charmant, wat groot uitgevallen topje aan.
Of er zitten een paar freaks in de top?quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bijzonder vreemd inderdaad en dat terwijl Eric gemakkelijk vervangen zou kunnen worden. Zal wel aan het aantal geschikte candidaten liggen die ze bij de FEBO ter beschikking hebben![]()
eric is en blijft een viezerik, heel erg gesteld op manieren maar als het om sex gaat randt hij het liefste alles aan wat maar los en vast zit, heel dubbelquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dat van de febo hoorde ik niet, was t niet van nico?
en hij heeft dus toegegeven dat ie em aangerand heeft, thans miss natrasha...
sgfschischofreen zal natas wel gedacht hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |