Tja, nu snijd je een gevoelig punt aan waar aan al vele vergaderingen zijn gewijdt. Want waar trek je de grens? Nu (wel allemaal hoor) een beige petje, morgen iedereen in clownstenue door het veld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef Gellius het volgende:
Eigen aanschaf! Heerst er dan geen uniform-discipline, of zoiets? Mag je er ook een vrolijk sjaaltje bij aan? Of rode schoenen?
Ah! Het werd ook wel weer een beetje tijd voor een goede plaat. Ga er direct achteraan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Z het volgende:
DO2, goede plaat:
http://www.pitchforkmedia(...)eview/42910-mirrored
En dat zeg ik al na het luisteren van de eerste drie minuten van het eerste nummer.
Heb jij niet iets beters te doen? Een deur beschilderen, bijvoorbeeld? Ik noem maar wat hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kolere,
dat klinkt inderdaad al meteen bijzonder lekker, Z.
Kom jij die even brengen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij niet iets beters te doen? Een deur beschilderen, bijvoorbeeld? Ik noem maar wat hoor.
Ik wil je wel aanstekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik rook kan ik beter denken.
Veel plezier pope!quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ga zo naar Parijs. Tot volgende week.
Waar komt Jezus dan? Ik neem mijn fototoestel mee.quote:
Welja. Als je maar niet denkt dat ik je stalk, Do2. Ik vind TTKLP ook wel puik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Chowi! Jij hier?
Uiteraard. Ik hemel elk SC-topic op met mijn aanwezigheid. Waar blijft het poëtische gezever?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK ís ook gewoon leuk, en zojuist nog een stukje leuker!
Waar staat het eigenlijk voor?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is eigenlijk TTKLPT. Ik vergee nog wel eens een T.
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Gellius het volgende:
Veel plezier pope!
Theater, Taal en Kunst LangzaamPraatTopic.quote:
Dat had ik niet verwacht. Ik probeerde de letters altijd achter elkaar uit te spreken en hoopte dat het dan [iets] zou worden. Maar dat is brij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Theater, Taal en Kunst LangzaamPraatTopic.
idem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.
Veel plezier, Pope!
Maar wij lezen het. En denken 'aardige vent, die dwerg'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.
Veel plezier, Pope!
In aantocht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
Waar is de zomer?
Ha, knuffeltje van me,quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
D to the O to the 2! IN DA HOUSE!!!
Rock on.
Hahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus heeft appelmoescake gemaakt.
Nee, zo erg is 't nu ook weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die geen gezonde dingen lust?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken, mensen. Nu ja, ik ga het althans proberen.
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.
Ik leg ook een tientje in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.
Aha! Begin maar met vertellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef Chowi het volgende:
Ik was soep aan het maken!
Echt gestopt ben je pas als je een sigaret ziet, en het je niets doet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ja, wanneer ben je werkelijk gestopt, he? Na 3 maanden? Een jaar? 10 jaar?
Krijg je dat weer, natuurlijk.
Wat wil je horen dan?quote:
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt gestopt ben je pas als je een sigaret ziet, en het je niets doet.
Ja, kunst. Dat is omdat je weet dat je er straks weer eentje kunt opsteken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.
Ik kan nu namelijk ook prima naar een sigaret kijken zonder dat het me iets doet.
Oh. Ik dacht nog wel zo'n goeie theorie te hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.
Ik kan nu namelijk ook prima naar een sigaret kijken zonder dat het me iets doet.
Is het niet minder werk om Olvarit te kopen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef hummus het volgende:
Ik pureer mijn groentesoep altijd.
Ik heb een hekel aan stukjes.
Ja, dat lijkt er al iets meer op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, kunst. Dat is omdat je weet dat je er straks weer eentje kunt opsteken.
Kijken naar een sigaret, weten dat je hem niet gaat oproken, en dat het je dàn nog steeds niets doet.
Nou, het stomme is dat ik bijna alle soepen met stukjes heerlijk vind. Extra gevulde tomatensoep, champignonsoep met heel veel champignons, kippensoep met dikke stukken kip: heerlijk! Alleen groentesoep, tenminste zoals ik die ken, heb ik het liefste zonder al te veel prei/kool/wortelgedoequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het niet minder werk om Olvarit te kopen?
We willen een recept!quote:
Hoi, Erik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Lienekien.
Wow, jij zit al snel onder de plakquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik ben Engels gaan studeren. En eigenlijk begrijp ik nog steeds niet hoe ik aan dat cijfer ben gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat ben je toch niet gaan doen, hè?
Is wiskunde een leervak??quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn leervakken zijn filosofie, geschiedenis, kunstgeschiedenis en wiskunde.
Ja, en als je er niks van snapt, dan blijf je stampen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef dwerg het volgende:
Nah, wiskunde begrijp je, of je begrijpt het niet. Je kunt hooguit heel veel oefenen.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef dwerg het volgende:
Nah, wiskunde begrijp je, of je begrijpt het niet. Je kunt hooguit heel veel oefenen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar de structuur van taal kan je toch ook leren. Grammatica en spelling?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:10 schreef Lienekien het volgende:
Heb je veel leervakken? Ik had vier talen, dus dat scheelde erg.
quote:
Hè, hè. Einde telefoongesprek.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik ben er niet.
Nou, nee hoor. Maar na drie uur bellen heb ik voorzichtig gezegd dat ik nu toch een keertje moest eten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je de hoorn op de haak gegooid?
Nee? Ook niet 's ochtends, op je werk? Drink je dan thee?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:06 schreef JAM het volgende:
Hmm, ik denk niet dat ik verslaafd ben aan caffeïne. Ik drink eigenlijk alleen na het eten een kopje koffie. Daar blijft het ook wel bij. Vandaag heb ik er dus twee gedronken. Misschien ben ik wat overgevoelig voor dat spul.
Water, chocomel, dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee? Ook niet 's ochtends, op je werk? Drink je dan thee?
Als je dagelijks koffie drinkt en dan eens een dag niet, dan merk je het effect. Dan heb je de koffie dus nodig om zo wakker te zijn als anders.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:06 schreef Verbal het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit iets van een 'wakker' effect van koffie. Behalve als ik teveel zwarte koffie heb gedronken, maar dan worden het meteen 'jitters'.
Suiker wil ook wel helpen, JAM.
V.
Dát herken ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Als ik in 't weekend 'vergeet' koffie te drinken, krijg ik hoofdpijn.
Dat is voor kinderen, wyccie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met Chocomel?
Ik heb ook nooit "last" van het wakkereffect. Zelfs niet na meerdere koppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:06 schreef Verbal het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit iets van een 'wakker' effect van koffie. Behalve als ik teveel zwarte koffie heb gedronken, maar dan worden het meteen 'jitters'.
Suiker wil ook wel helpen, JAM.
V.
*herkenbaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Als ik in 't weekend 'vergeet' koffie te drinken, krijg ik hoofdpijn.
Wordt het de jump-style versie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef JAM het volgende:
Ik heb vandaag geschreven-- muziek. Ik ben bezig met een bewerking van My Funny Valentine voor gitaar. Ik moet zeggen, dat wordt toch alleraardigst..
Een dubbele espresso met suiker graagquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om die zoete troep dagelijks te nuttigen. Maar ik ben daar heel behoudend in. Ik neem gewoon koffie met melk, geen café au lait of cappuccino. Dan raak je maar gewend aan die luxe.![]()
Isa is er bijna iedere dag hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Is Isa er ook nog wel eens?
Ik denk dat wyccie bedoelt in het LPT. En daar laat Isa zich veel te weinig zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isa is er bijna iedere dag hoor
Oh, op die manier. Dan is Isa hier idd maar zeldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat wyccie bedoelt in het LPT. En daar laat Isa zich veel te weinig zien.
Een vriendin van mij is ook de piano van thuis beloofd. Maar iedere keer als zij er voorzichtig over begint, gaat haar moeder vol treurnis over het naderende afscheid zitten spelen op het betreffende klavier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef hummus het volgende:
De piano staat nu bij mijn ouders. Ik heb er jaren op gespeeld maar nu ik niet meer thuis woon speelt er al een paar jaar niemand meer op, behalve ik dus wanneer ik eens daar ben.
Daarom hebben mijn ouders besloten dat ik haar mag hebben, en het past ook nog eens nèt in m'n kamer, dus ik stuiter vandaag de dag door omdat ik zo'n zin heb in morgen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is ook de piano van thuis beloofd. Maar iedere keer als zij er voorzichtig over begint, gaat haar moeder vol treurnis over het naderende afscheid zitten spelen op het betreffende klavier.![]()
Ik ga er wel weer op oefenen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe mij maar een stukje Chopin, hummus. Lukt dat?
Wat een 'gekke' recensie. Hij hoort er heel andere dingen in dan ik. Het eerste wat me te binnen schoot was Liars. En je zou wat metal of zelfs techno paralellen kunne horen. Ik ken de site ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ligt ie volgende week in de bus, Z.
Ik ben aan het sparen voor mijn ticket naar Peru.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:16 schreef JAM het volgende:
Godverdomme, wat zijn vliegtickets toch ook achterlijk duur..
Misschien kunnen we een sponsor-JAM-en-Hummus-fonds oprichten.
Dat lijkt me een goed idee, hummus. Ik zag gisteren een vrouw bij Oprah die 2600 dollar kreeg omdat ze lelijk was. Nu ja, ik ben een hele lieve, mooie, gevoelige, knappe (slim), knappe (mooi) jongen, dus dan moet ik minimaal het dubbele kunnnen krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:18 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor mijn ticket naar Peru.
Duizend euro..
[afbeelding]Misschien kunnen we een sponsor-JAM-en-Hummus-fonds oprichten.
Van mij mag het Monk zijn hoor. The High-Priest of Bop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag het Monk zijn, JAM? Mag het? Mag het? Mag het?
Mingus is een held. Vooral dat livealbum met Dolphy.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef JAM het volgende:
Oh, Lord, don't let 'em shoot us!
Oh, Lord, don't let 'em stab us!
Oh, Lord, don't let 'em tar and feather us!
Oh, Lord, no more swastikas!
Oh, Lord, no more Ku Klux Klan!
Name me someone who's ridiculous, Dannie.
Governor Faubus!
Why is he so sick and ridiculous?
He won't permit integrated schools.
Then he's a fool! Boo! Nazi Fascist supremists!
Boo! Ku Klux Klan (with your Jim Crow plan)
Name me a handful that's ridiculous, Dannie Richmond.
Faubus, Rockefeller, Eisenhower
Why are they so sick and ridiculous?
Two, four, six, eight:
They brainwash and teach you hate.
H-E-L-L-O, Hello.
Lieve vent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef JAM het volgende:
Nee. Sterker nog, ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Zo lief als een ventje, Lien?
Dat heb ik ook maar meteen opgezet trouwens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mingus is een held. Vooral dat livealbum met Dolphy.
hertenpootquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef JAM het volgende:
Doe er nog eens eentje, Lien. 'Lascief' vind ik een mooie, maar dat mag ik niet zeggen, want dat heb ik van iemand anders en hij zij me te vermoorden als ik dat op FOK zou gebruiken.
Ik krijg nog post van je, I_R!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister voor het eerst de allerlaatste aflevering van Twin Peaks gezien.Mijn bijzonder begaafde neefje, Stefan Stanciu, heeft de theme song ooit eens ingepanfluit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vroeger helemaal bevangen door de serie en bleef er letterlijk voor thuis.
Zie je nou wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, krijg zojuist mail dat ik door ben naar de laatste ronde voor het rijkstraineeprogramma. Dat betekent dat ik al 1300 kandidaten heb kwijtgespeeld. Nog 300 en ik heb die baan ook. Nu moet ik me maar eens gaan afvragen of ik die ook wil.
Nou, heel af en toe dan, dat hier nog wel iets zinnigs gezegd wordt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:59 schreef SHE het volgende:
Ik was op zoek naar een SC waar ik mijn tijd kon doden.
Toen bedacht ik me dat hier nog wel eens iets zinnigs werd gezegd.
Ja, maar nu moet ik nog harder gaan werken aan die scriptie!quote:
Hoewel, vast niet zijn eerste post... Dat 'nog' doet 't 'm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Ik ben vandaag in twee boekwinkels geweest, maar ik heb in beide niets gekocht.
Mag ik nu nog wel hier posten?
Alles goed, LXIV?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef LXIV het volgende:
Het kan niet altijd zo leuk zijn als eergisteren, helaas...
Alles goed Lienekien?
Haha. Het was dus broer ipv DO2.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Deel 69, pagina 3: de eerste post van broer.![]()
[..]
Hoewel, vast niet zijn eerste post... Dat 'nog' doet 't 'm.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef dwerg het volgende:
Hallo iedereen tegen wie ik nog geen hoi heb gezegd.
How's Annie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister voor het eerst de allerlaatste aflevering van Twin Peaks gezien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
How's Annie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik kon me nog net inhouden. En nu staat er alweer een spoiler.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Lienekien het volgende:
O, ik ga die spoiler bij nader inzien maar niet lezen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef broer het volgende:
Ooit, écht, ooit ga ik Twin Peaks nog eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |