Tja, nu snijd je een gevoelig punt aan waar aan al vele vergaderingen zijn gewijdt. Want waar trek je de grens? Nu (wel allemaal hoor) een beige petje, morgen iedereen in clownstenue door het veld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:52 schreef Gellius het volgende:
Eigen aanschaf! Heerst er dan geen uniform-discipline, of zoiets? Mag je er ook een vrolijk sjaaltje bij aan? Of rode schoenen?
Ah! Het werd ook wel weer een beetje tijd voor een goede plaat. Ga er direct achteraan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef Z het volgende:
DO2, goede plaat:
http://www.pitchforkmedia(...)eview/42910-mirrored
En dat zeg ik al na het luisteren van de eerste drie minuten van het eerste nummer.
Heb jij niet iets beters te doen? Een deur beschilderen, bijvoorbeeld? Ik noem maar wat hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kolere,
dat klinkt inderdaad al meteen bijzonder lekker, Z.
Kom jij die even brengen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij niet iets beters te doen? Een deur beschilderen, bijvoorbeeld? Ik noem maar wat hoor.
Ik wil je wel aanstekenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Als ik rook kan ik beter denken.
Veel plezier pope!quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ga zo naar Parijs. Tot volgende week.
Waar komt Jezus dan? Ik neem mijn fototoestel mee.quote:
Welja. Als je maar niet denkt dat ik je stalk, Do2. Ik vind TTKLP ook wel puik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Chowi! Jij hier?
Uiteraard. Ik hemel elk SC-topic op met mijn aanwezigheid. Waar blijft het poëtische gezever?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
TTK ís ook gewoon leuk, en zojuist nog een stukje leuker!
Waar staat het eigenlijk voor?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is eigenlijk TTKLPT. Ik vergee nog wel eens een T.
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef Gellius het volgende:
Veel plezier pope!
Theater, Taal en Kunst LangzaamPraatTopic.quote:
Dat had ik niet verwacht. Ik probeerde de letters altijd achter elkaar uit te spreken en hoopte dat het dan [iets] zou worden. Maar dat is brij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Theater, Taal en Kunst LangzaamPraatTopic.
idem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.
Veel plezier, Pope!
Maar wij lezen het. En denken 'aardige vent, die dwerg'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook nog zeggen, maar toen bedacht ik me dat hij waarschijnlijk toch al weg was, en ik neem aan dat hij bij terugkomst geen topics van een week oud terug gaat lezen. Zou ik tenminste niet doen. Tijdverspilling.
Veel plezier, Pope!
In aantocht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
Waar is de zomer?
Ha, knuffeltje van me,quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
D to the O to the 2! IN DA HOUSE!!!
Rock on.
Hahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn zus heeft appelmoescake gemaakt.
Nee, zo erg is 't nu ook weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Do2, ben jij zo iemand die geen gezonde dingen lust?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken, mensen. Nu ja, ik ga het althans proberen.
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken, mensen. Nu ja, ik ga het althans proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |