Van mij mag het Monk zijn hoor. The High-Priest of Bop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag het Monk zijn, JAM? Mag het? Mag het? Mag het?
Mingus is een held. Vooral dat livealbum met Dolphy.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef JAM het volgende:
Oh, Lord, don't let 'em shoot us!
Oh, Lord, don't let 'em stab us!
Oh, Lord, don't let 'em tar and feather us!
Oh, Lord, no more swastikas!
Oh, Lord, no more Ku Klux Klan!
Name me someone who's ridiculous, Dannie.
Governor Faubus!
Why is he so sick and ridiculous?
He won't permit integrated schools.
Then he's a fool! Boo! Nazi Fascist supremists!
Boo! Ku Klux Klan (with your Jim Crow plan)
Name me a handful that's ridiculous, Dannie Richmond.
Faubus, Rockefeller, Eisenhower
Why are they so sick and ridiculous?
Two, four, six, eight:
They brainwash and teach you hate.
H-E-L-L-O, Hello.
Lieve vent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:21 schreef JAM het volgende:
Nee. Sterker nog, ik heb geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Zo lief als een ventje, Lien?
Dat heb ik ook maar meteen opgezet trouwens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mingus is een held. Vooral dat livealbum met Dolphy.
hertenpootquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef JAM het volgende:
Doe er nog eens eentje, Lien. 'Lascief' vind ik een mooie, maar dat mag ik niet zeggen, want dat heb ik van iemand anders en hij zij me te vermoorden als ik dat op FOK zou gebruiken.
Ik krijg nog post van je, I_R!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister voor het eerst de allerlaatste aflevering van Twin Peaks gezien.Mijn bijzonder begaafde neefje, Stefan Stanciu, heeft de theme song ooit eens ingepanfluit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vroeger helemaal bevangen door de serie en bleef er letterlijk voor thuis.
Zie je nou wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Whee, krijg zojuist mail dat ik door ben naar de laatste ronde voor het rijkstraineeprogramma. Dat betekent dat ik al 1300 kandidaten heb kwijtgespeeld. Nog 300 en ik heb die baan ook. Nu moet ik me maar eens gaan afvragen of ik die ook wil.
Nou, heel af en toe dan, dat hier nog wel iets zinnigs gezegd wordt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:59 schreef SHE het volgende:
Ik was op zoek naar een SC waar ik mijn tijd kon doden.
Toen bedacht ik me dat hier nog wel eens iets zinnigs werd gezegd.
Ja, maar nu moet ik nog harder gaan werken aan die scriptie!quote:
Hoewel, vast niet zijn eerste post... Dat 'nog' doet 't 'm.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Ik ben vandaag in twee boekwinkels geweest, maar ik heb in beide niets gekocht.
Mag ik nu nog wel hier posten?
Alles goed, LXIV?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef LXIV het volgende:
Het kan niet altijd zo leuk zijn als eergisteren, helaas...
Alles goed Lienekien?
Haha. Het was dus broer ipv DO2.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Deel 69, pagina 3: de eerste post van broer.![]()
[..]
Hoewel, vast niet zijn eerste post... Dat 'nog' doet 't 'm.
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:41 schreef dwerg het volgende:
Hallo iedereen tegen wie ik nog geen hoi heb gezegd.
How's Annie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb gister voor het eerst de allerlaatste aflevering van Twin Peaks gezien.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:52 schreef dwerg het volgende:
How's Annie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik kon me nog net inhouden. En nu staat er alweer een spoiler.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef Lienekien het volgende:
O, ik ga die spoiler bij nader inzien maar niet lezen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:31 schreef broer het volgende:
Ooit, écht, ooit ga ik Twin Peaks nog eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |