Dát herken ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Als ik in 't weekend 'vergeet' koffie te drinken, krijg ik hoofdpijn.
Dat is voor kinderen, wyccie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:12 schreef wyccie het volgende:
Wat is er mis met Chocomel?
Ik heb ook nooit "last" van het wakkereffect. Zelfs niet na meerdere koppen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:06 schreef Verbal het volgende:
Ik merk eigenlijk nooit iets van een 'wakker' effect van koffie. Behalve als ik teveel zwarte koffie heb gedronken, maar dan worden het meteen 'jitters'.
Suiker wil ook wel helpen, JAM.
V.
*herkenbaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Als ik in 't weekend 'vergeet' koffie te drinken, krijg ik hoofdpijn.
Wordt het de jump-style versie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef JAM het volgende:
Ik heb vandaag geschreven-- muziek. Ik ben bezig met een bewerking van My Funny Valentine voor gitaar. Ik moet zeggen, dat wordt toch alleraardigst..
Een dubbele espresso met suiker graagquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:14 schreef Lienekien het volgende:
Ik moet er persoonlijk niet aan denken om die zoete troep dagelijks te nuttigen. Maar ik ben daar heel behoudend in. Ik neem gewoon koffie met melk, geen café au lait of cappuccino. Dan raak je maar gewend aan die luxe.![]()
Isa is er bijna iedere dag hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Is Isa er ook nog wel eens?
Ik denk dat wyccie bedoelt in het LPT. En daar laat Isa zich veel te weinig zien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isa is er bijna iedere dag hoor
Oh, op die manier. Dan is Isa hier idd maar zeldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat wyccie bedoelt in het LPT. En daar laat Isa zich veel te weinig zien.
Een vriendin van mij is ook de piano van thuis beloofd. Maar iedere keer als zij er voorzichtig over begint, gaat haar moeder vol treurnis over het naderende afscheid zitten spelen op het betreffende klavier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef hummus het volgende:
De piano staat nu bij mijn ouders. Ik heb er jaren op gespeeld maar nu ik niet meer thuis woon speelt er al een paar jaar niemand meer op, behalve ik dus wanneer ik eens daar ben.
Daarom hebben mijn ouders besloten dat ik haar mag hebben, en het past ook nog eens nèt in m'n kamer, dus ik stuiter vandaag de dag door omdat ik zo'n zin heb in morgen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is ook de piano van thuis beloofd. Maar iedere keer als zij er voorzichtig over begint, gaat haar moeder vol treurnis over het naderende afscheid zitten spelen op het betreffende klavier.![]()
Ik ga er wel weer op oefenen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe mij maar een stukje Chopin, hummus. Lukt dat?
Wat een 'gekke' recensie. Hij hoort er heel andere dingen in dan ik. Het eerste wat me te binnen schoot was Liars. En je zou wat metal of zelfs techno paralellen kunne horen. Ik ken de site ook niet trouwens.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ligt ie volgende week in de bus, Z.
Ik ben aan het sparen voor mijn ticket naar Peru.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:16 schreef JAM het volgende:
Godverdomme, wat zijn vliegtickets toch ook achterlijk duur..
Misschien kunnen we een sponsor-JAM-en-Hummus-fonds oprichten.
Dat lijkt me een goed idee, hummus. Ik zag gisteren een vrouw bij Oprah die 2600 dollar kreeg omdat ze lelijk was. Nu ja, ik ben een hele lieve, mooie, gevoelige, knappe (slim), knappe (mooi) jongen, dus dan moet ik minimaal het dubbele kunnnen krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:18 schreef hummus het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor mijn ticket naar Peru.
Duizend euro..
[afbeelding]Misschien kunnen we een sponsor-JAM-en-Hummus-fonds oprichten.
Van mij mag het Monk zijn hoor. The High-Priest of Bop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag het Monk zijn, JAM? Mag het? Mag het? Mag het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |