Bedankt!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef wyccie het volgende:
Ik vind blikjes zoiets voor pubers, schorriemorrie met petjes op die overal rondhangen
Daar ga je van stuiteren.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wat is goldenpower?
Een blikje zoete troep waar de caffeïne van 6 koppen koffie in zit (heb ik me laten vertellen).quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
Wat is goldenpower?
Jama jamaar.... ik heb nooit petjes op.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:49 schreef wyccie het volgende:
Hoi!
Zoveel schorriemorrie bij elkaar! Ik vraag om een samenscholingsverbod!
quote:Op maandag 5 juni 2006 21:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, da's tenminste duidelijke taal, AE..
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
Kat!
Niet janken Erik. AE bedoelde vast een kater. We weten allemaal dat je niet van poesjes houdt hoor!quote:
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...quote:
Poesjes, poezen, katten en katers zijn niet aan mij besteed.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet janken Erik. AE bedoelde vast een kater. We weten allemaal dat je niet van poesjes houdt hoor!![]()
Jij hebt liever een bobtail of een Fretd zeker?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Poesjes, poezen, katten en katers zijn niet aan mij besteed.
Fretjes zijn lief.quote:Op maandag 5 juni 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt liever een bobtail of een Fretd zeker?
Ach, de zon schijnt, ik ben in een goede bui, dus vooruit!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Ik ben vandaag in twee boekwinkels geweest, maar ik heb in beide niets gekocht.
Mag ik nu nog wel hier posten?
Je bedoelt, je hebt alle boeken al?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Juist dan mag je hier posten Broerquote:Op dinsdag 6 juni 2006 02:13 schreef broer het volgende:
Fijn!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:09 schreef DaMart het volgende:
Apart. Nu ik gegeten heb is mijn koppijn ineens als sneeuw voor de zon verdwenen!
Dunte, da's toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een vraag:
Als je de dikte van een boek hebt. Wat is dan het tegenovergestelde van "dikte"?
Ja, maar ik vond het een vreemd woord en zat hard te twijfelen.quote:
Ik heb 't even voor je opgezocht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het een vreemd woord en zat hard te twijfelen.
Ik mag alles altijd graag zeker weten.quote:
Iknormaal ook, alleen heb ik een computer nodig, en die is niet aanwezig op mijn slaapkamer, en ik mag echt niet laat beneden blijven, 23:00 is het uiterlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef wyccie het volgende:
Goed van je. Soms moet je er gewoon niet te lang mee doorgaan. Daar word je alleen maar onrustig en chagrijnig van.
Ik deed trouwens mijn huiswerk altijd op het laatste moment, ik begon pas wanneer anderen naar bed moesten.
Oh, erg! En dan twee uur vroeger opstaan om nog te leren.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:25 schreef wyccie het volgende:
Goed van je. Soms moet je er gewoon niet te lang mee doorgaan. Daar word je alleen maar onrustig en chagrijnig van.
Ik deed trouwens mijn huiswerk altijd op het laatste moment, ik begon pas wanneer anderen naar bed moesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |