Die staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.
Ik leg ook een tientje in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wed om een tientje dat het je niet lukt.
Aha! Begin maar met vertellen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef Chowi het volgende:
Ik was soep aan het maken!
Echt gestopt ben je pas als je een sigaret ziet, en het je niets doet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar ja, wanneer ben je werkelijk gestopt, he? Na 3 maanden? Een jaar? 10 jaar?
Krijg je dat weer, natuurlijk.
Wat wil je horen dan?quote:
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt gestopt ben je pas als je een sigaret ziet, en het je niets doet.
Ja, kunst. Dat is omdat je weet dat je er straks weer eentje kunt opsteken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.
Ik kan nu namelijk ook prima naar een sigaret kijken zonder dat het me iets doet.
Oh. Ik dacht nog wel zo'n goeie theorie te hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, natuurlijk.
Ik kan nu namelijk ook prima naar een sigaret kijken zonder dat het me iets doet.
Is het niet minder werk om Olvarit te kopen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:10 schreef hummus het volgende:
Ik pureer mijn groentesoep altijd.
Ik heb een hekel aan stukjes.
Ja, dat lijkt er al iets meer op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:13 schreef hummus het volgende:
[..]
Ja, kunst. Dat is omdat je weet dat je er straks weer eentje kunt opsteken.
Kijken naar een sigaret, weten dat je hem niet gaat oproken, en dat het je dàn nog steeds niets doet.
Nou, het stomme is dat ik bijna alle soepen met stukjes heerlijk vind. Extra gevulde tomatensoep, champignonsoep met heel veel champignons, kippensoep met dikke stukken kip: heerlijk! Alleen groentesoep, tenminste zoals ik die ken, heb ik het liefste zonder al te veel prei/kool/wortelgedoequote:Op donderdag 17 mei 2007 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is het niet minder werk om Olvarit te kopen?
We willen een recept!quote:
Hoi, Erik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi Lienekien.
Wow, jij zit al snel onder de plakquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga maandag stoppen met roken, mensen. Nu ja, ik ga het althans proberen.
Nee, ik ben Engels gaan studeren. En eigenlijk begrijp ik nog steeds niet hoe ik aan dat cijfer ben gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:33 schreef Lienekien het volgende:
Maar dat ben je toch niet gaan doen, hè?
Is wiskunde een leervak??quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn leervakken zijn filosofie, geschiedenis, kunstgeschiedenis en wiskunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |