antm heeft dat niet van hntm afgepikt, maar andersomquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
wat flauw dat zij nu ook een tweeling doen!!!
schat, deze cycle is al vanaf september lopende geweest in de VS, nog voordat HNTM II uberhaupt begonnen was...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
wat flauw dat zij nu ook een tweeling doen!!!
oeh en melrose.... herinneringenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Adelante het volgende:
Ik vind Monique de mooiste, zonder wat gezien te hebben enzo
Zitten ook wat spoken tussen zeg, was die Michelle geboren als Mitchell ofzo?
ja het blijft heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb deze cycle ook al gezien maar ik ga lekker toch weer kijken![]()
peer, pleur jij ff mijn tekstje in de OP? voor het geval we straks weer gezeur krijgen over de fotosquote:
Your wish is my commandquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
peer, pleur jij ff mijn tekstje in de OP? voor het geval we straks weer gezeur krijgen over de fotos.
jaa!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Natalie het volgende:
Godsamme wat zijn Michelle en Amanda lelijk, zeg. Het lijken wel kerels met lang haar
jade is onvervangbaar!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef Adelante het volgende:
Zit er ook een soort van Jade in als van de serie ANTM voor deze?
Grey's Anatomy kan nooit lang meer doorlopen, dus dat maakt het leven een stuk eenvoudiger.quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:49 schreef Rianne84 het volgende:
waarom nou weer tegelijk met Grey's Anatomy![]()
Maar ja, wel leuk dat het weer komt. Er zitten wel lelijke meisjes tussen zegEn allemaal weer erg dun...
zo is het dus ook bij mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:27 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
AJ is op die moment mijn favoriet! Maar mijzelf kennende heb ik over 2 weken alweer 3 andere favorieten gehad![]()
Dat dacht ik ook toen ik de introductie foto's zag, maar ik werd toch aangenaam verrast, leuk stel wel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:15 schreef Natalie het volgende:
Godsamme wat zijn Michelle en Amanda lelijk, zeg. Het lijken wel kerels met lang haar
ik de TT danquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:04 schreef Re het volgende:
wel handig om even te vermelden dat dit geen spoiler topic is
Ik denk dat je Kim en Sarah bedoelt? Nee, dat is een andere cycle.quote:
nee megan & michelle volgens mij, las ik tenminste ergens, of besteden ze daar geen aandacht aan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik denk dat je Kim en Sarah bedoelt? Nee, dat is een andere cycle.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee megan & michelle volgens mij, las ik tenminste ergens, of besteden ze daar geen aandacht aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat wordt genieten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maar er zit wel een bitch in... of meerderen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megan lijkt, als je snel kijkt, wel op kimquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zag net de promo op TV en het leek wel of Kim daarbij was
Indeed! maar anchall vind ik nog steeds een van de mooistenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me herinneren dat die vergelijking al eerder was gemaakt, in het spoiler topic. Dus je bent niet de enige
.
Ik zie wel wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Elvi het volgende:
Kom op... jullie moeten het ook zien...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat n ontzettend 'apart' gezicht heeft zij... Sowieso veel van de deelnemers![]()
hahah damnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat n ontzettend 'apart' gezicht heeft zij... Sowieso veel van de deelnemers![]()
dat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
pfff HNTM is nog niet voorbij of ANTM begint alweer! Maar goed..... tvptje dan maar
You're rightquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Adelante het volgende:
stripping = modelling
die gaat er als eerste uit
De tweeling is juist gaafquote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind die tweeling echt lelijk, wel meer trouwens die doorgegaan zijn!
Anchal vind ik ook lelijk.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:33 schreef Fuente het volgende:
Ik vind die tweeling echt lelijk, wel meer trouwens die doorgegaan zijn!
SPOILER: cycle 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij bedoel je Megg? Ik had het begin van de aflevering gemist, ze leek me erg leuk meisje, totdat ze aan het eind haar mond opentrokquote:Op maandag 21 mei 2007 22:01 schreef Fuente het volgende:
En die ene, die zo schreeuwt (rock chick) die vind ik ook 10 keer niets met d'r gegil!
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Jaeda vind ik wel wat uitstralen.
Dat haal ik ui haar foto uit de OP
Christian vind ik ook 1 van de mooiere.
Ik hoop dat we de volgende aflevering meer tezien krijgen van de dames
Spre-kendquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Elvi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja volgens mij bedoel ik diequote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef Mikani het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Megg? Ik had het begin van de aflevering gemist, ze leek me erg leuk meisje, totdat ze aan het eind haar mond opentrokbrr! Maargoed, ze is wel mooi.
Mijne ookquote:Op maandag 21 mei 2007 21:32 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn huidige favoriet: Brooke!Lijkt me een leuk meisje
![]()
hehe, de restquote:Op maandag 21 mei 2007 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Mn favorieten zijn AJ, de tweeling en Caridee
Minst favorieten MelroseJaeda, Eugena, Monique... Nou ja, best veel eigenlijk
wie weet laten ze kut dingen zienquote:Op maandag 21 mei 2007 22:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee we zien ze allemaal niet meer terug volgende week haahahaa duuuuh!
![]()
ik kreeg wel het idee dat sommigen geselecteerd waren op hun ontroerdende verhalenquote:Op maandag 21 mei 2007 23:52 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vind die tweeling dus echt drie keer niks![]()
Vond dat verhaal van Megan heel ontroerend..
Verder heb ik nog niet echt een favourite..
vond die Ginger hele mooie ogen hebbe![]()
Ja, het lijkt inderdaad wel of dat elke cycle erger word.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik kreeg wel het idee dat sommigen geselecteerd waren op hun ontroerdende verhalen
'I was involved in a planecrash'
'I left my two kids and their father is in Iraq'
'I was the girl with the darkest skin in my familt'
'I suffered from my black skin so badly'
'I've been through so much in life'
'my mom left me in a homeless shelter'
![]()
Ah, ik zie dat ik niet de enige benquote:Op maandag 21 mei 2007 22:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Edit: Megan vind ik ook heel knap, een mengeling van Charlize Theron
Ooh vreselijk, en al na 2 letters beginnen met jankenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik kreeg wel het idee dat sommigen geselecteerd waren op hun ontroerdende verhalen
'I was involved in a planecrash'
'I left my two kids and their father is in Iraq'
'I was the girl with the darkest skin in my familt'
'I suffered from my black skin so badly'
'I've been through so much in life'
'my mom left me in a homeless shelter'
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:39 schreef Purky het volgende:
He verdorie.. ik wist er niets van en heb het gemist!![]()
Maar maandagavond half 9 komt voor mij niet zo goed uit eigenlijk..
Wanneer is een herhaling?
Edit: oh, gevonden, ik deed even een beetje te lui![]()
zaterdag 26-05, 19:30 uur op RTL5
Bedoel je Shane? Daar deed ze mij een beetje aan denken. Maar wel een irritante 'ik ben stoer want ik ben anders' -houdingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:30 schreef maaike1987 het volgende:
AJ doet me denken aan iemand uit the L word, tenminste op die tweede foto..
Denk dat zij het wel ver gaat schoppen..
heb voor de rest nog niet echt een favourite![]()
Megg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Eveli het volgende:
Mijn favoriet was denk ik wel AJ en die rockchick (wie weet dr naam?).
In ANTM 1 haalde je er anders nog de finale mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef kkkk het volgende:
Heel raar van zo'n Ginger om niet van te voren te beseffen dat bloot poseren hoort bij ANTM.... dat is inmiddels toch wel gewoon bekend?
Natuurlijk, dat is zo. Maar toch is er wel even een verschil tussen dát, en voor mooie televisie al die meiden naakt op een dak zetten. Als állereerste opdracht. Sowieso zijn er, ook bij modellenbureaus, gewoon meiden die geen naakt doen. Dat kun je vantevoren aangeven, en dat wordt gewoon gerespecteerd. Het kan je soms een opdracht schelen ja, maar da's dan je keuze.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, naakt poseren is één ding, maar bloot sowieso komt veel voor, lijkt me. Sta je daar halfnaakt backstage bij een modeshow, word je door drie modenichten in een miniscuul paars bikinitje gehesen terwijl anderen je makeup doen, er nog 10 andere modellen net zo rondlopen, stage managers en wat al niet meer.
Tja. Dat heb je dan.
Helemaal mee eens. Met photoshop valt er nog wat van te maken maar als je die foto's ziet van het begin...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net even de OP bekeken. Is dit het anorexia cycle? Jezus wat zitten er een bottenzakken tussen, ingevallen gezichtjes....
Michelle en Amanda zien er eng uit op die fotos. Anchal ook trouwens.
Eh, ja ze lijkt op iemand, kom hoe heet ze ook alweer....*op hoofd krabt*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Was je al iets opgevallen aan mijn favorietje dit keer?
V.
zeker, één van de beste films!quote:
Ja, daar heb je natuurlijk wel gelijk inquote:Op maandag 28 mei 2007 15:02 schreef Toeps het volgende:
Mja, in Megg's geval... Hoe kom je als een verslaafde mooi op de foto?
Ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:06 schreef Rianne84 het volgende:
maarre...is dit niet de fotoshoot van vanavond?
Dank je wel voor ditquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef tamaRaaa het volgende:
...De foto's van de aflevering erna (behalve bij de make overs) staan vaak in de week voor de betreffende aflevering al hier. Het zijn geen spoilers en er kan over de foto's dan alvast gediscussieerd worden. Ook leuk om te kijken of jouw mening klopt met die van de jury.
...
ik dacht, laat ik maar een regeltje erbij zetten door peri, want anders krijgen we elk topic weer dezelfde discussie. al zijn er nog steeds tegenstandersquote:
Daar lijkt het wel op ja!quote:Op maandag 28 mei 2007 18:39 schreef brando het volgende:
Aaaah, heerlijk, straks weer, om 20.30 uur: AMMC, ofwel:
America's
Most
Miserable
Childhood!
haha er zit een heel verhaal achter hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef Franneh het volgende:
Anchal wordt wel een bitch met die telefoon ophangen volgende week
Ja volgens mij is het ook wel terecht dat ze dat doetquote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha er zit een heel verhaal achter hoor.
Jij post wat ik wil posten!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:41 schreef Mvnl het volgende:
AJ![]()
Caridee![]()
O en de tweeling komt ook leuk over, megan lijkt me ook lief, en meg eigenlijk ook wel..
Kortom leuke meiden dit seizoen![]()
Tuurlijk fijn als er ook wat gebitcht wordt maar geef mij maar wat mensen waar ik sympathie voor kan opbrengen![]()
Dat dacht ik ook er ook al uit op te maken, bovendien zie ik Anchal nog niet zo bitchy doen en was Monique deze aflevering al een katjequote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha er zit een heel verhaal achter hoor.
Kan je nu echt NIETS anders verzinnen om te melden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
tvp
moet je megg es zien... ik weet niet of iemand dat opviel maar toen megg naar voren liep, leek het net alsof ze een bochel had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, deze pagina maar even niet bekijken, want ik heb het laatste stukje (elimination) nog niet gezien
Maar wilde wel alvast even zeggen dat wat ik van deze dames zie in de serie, er een stuk beter uitziet dan de meiden van HNTM. Vergelijk die loopjes op de catwalk (zelfverzekerd!) even met Maan ofzo
wat ze natuurlijk niet laten zien is dat zo'n jury dag de gehele dag duurt tot in de vroege uurtjes en dat het er dan ook echt niet liefelijk aan toegaat, dan breekt iedereen wel op een gegeven moment.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Jerruh het volgende:
ik vond wel dat alle meiden bij de jury zo onzeker overkwamen. check AJ, anchall, de tweeling, megan...
ja tuurlijk, maar toch kwamen ze allemaal zo kwetsbaar en hopeloos over. Dat zie je ook niet vaak bij de eerste aflevering van een cycle...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
wat ze natuurlijk niet laten zien is dat zo'n jury dag de gehele dag duurt tot in de vroege uurtjes en dat het er dan ook echt niet liefelijk aan toegaat, dan breekt iedereen wel op een gegeven moment.
heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ginger zit nu bij IMG.Meisje timmert fantastisch aan de weg!
komt het niet ergens op internet te staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef Nesle het volgende:
Zondag wordt het herhaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een fotoshoot met het nieuwe haar (die dan ook in de leader komt enzo) en de échte fotoshoot en die is met pruiken en geeft dus niks weg over de make overs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef ivetje het volgende:
Mijn favoriet op dit moment is Megan, komt misschien ook omdat ik haar heel erg op Kim van de vorige serie vind lijken en die vond ik ook echt tof toen.
De pics van volgende week komen hier toch nog niet te staan? Volgende week is nl de make-over aflevering en dat zou dan wel een hele spoiler zijn als die er al staanEr wordt trouwens wel weer lekker gejankt om haar etc. komende aflevering
Ah oke, wist dus niet dat de shoot met pruiken was. Dan is het geen probleem neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een fotoshoot met het nieuwe haar (die dan ook in de leader komt enzo) en de échte fotoshoot en die is met pruiken en geeft dus niks weg over de make overs.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef Ace1 het volgende:
Spoiler over megan:Was dit topic vooral zo van geen spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd te nieuwsgierig![]()
Daar heb ik ze vandaan, ik kon ze alleen eerst niet kopierenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Toeps het volgende:
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
Hier staan ze ook.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Nesle het volgende:
Degene die met de vergelijking Anchal - Antz is gekomen![]()
![]()
Ik heb nu steeds dat Antz poppetje in mijn hoofd als ik Anchal zie.
En ik zie die schoonheid bij haar ook niet echt trouwens.
Ik denk dat ze bewust niet de mooiste foto's eruithalen maar juist die foto's die het gebrek bij het model laten zien (althans dat is wel mijn vermoeden omdat je tijdens een shoot vaak veel leukere poses ziet)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:18 schreef Toeps het volgende:
En wat is Eugena slecht belicht. Megan ook trouwens, helemaal geen licht in d'r ogen. Was een reflectieschermpje nou zo moeilijk? Verder zijn ze wel cool qua kleuren en zo, maar ff die ogen omhooghalen met photoshop was te veel moeite?
Zul je zien dat die modellen straks gezeik krijgen dat ze niet "connecten" met de kijker. Nee duh!
we gaan zo jerruh op de foto zetten, doe je meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou maar al het materiaal tot je beschikking hebben om dat soort foto's te mogen maken. Inclusief visagisten en haarmensen enzo.
En er dan óók nog geld mee verdienen...
Ze moeten ook het licht vangen he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:18 schreef Toeps het volgende:
En wat is Eugena slecht belicht. Megan ook trouwens, helemaal geen licht in d'r ogen. Was een reflectieschermpje nou zo moeilijk? Verder zijn ze wel cool qua kleuren en zo, maar ff die ogen omhooghalen met photoshop was te veel moeite?
Zul je zien dat die modellen straks gezeik krijgen dat ze niet "connecten" met de kijker. Nee duh!
Ja nogal grappigquote:
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?quote:
Ze kijkt heel stom op die foto. Ik vind haar wel, zoals Tyra het volgens mij uitdrukte, althans zoiets, onwerkelijk mooi. Ze lijkt op 'n soort cartoon ofzo. Maar dan wel een die je tekent met de bedoeling een bloedmooi meisje te tekenen. Alleen zo mooi dat 't niet echt 'kan', en waardoor 't 'n beetje freaky over komtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?![]()
Wat is die antchal geval lelijk zeg :Vquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Megg pre-ANTM
[afbeelding]
Anchal pre-ANTM in Franse Vogue
Ze ís hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef MissBliss het volgende:
Zó mooi vind ik Anchal niet hoorZe lijkt idd op dat beestje uit Antz.
Melrose vind ik ook een oude uitstraling hebben, sowieso zijn modellen toch iets van 15, 16 tegenwoordig, dan snap ik niet dat er mensen van 23 en ouder meedoen.
Ik wíst het!quote:
Ik ookquote:
En Jaeda heeft altijd een mannelijk hoofdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef LeBeau het volgende:
Bij de pruiken shoot vond ik CariDee een beetje een mannelijk hoofd hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En Jaeda heeft altijd een mannelijk hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaeda? Of misschien Eugena?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zit er ook eentje bij die vanuit sommige hoeken me heel erg doet denken aan Chimene van oosterhout.Ziggy played guitar
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]Ik vind het allebei nogal een belediging voor Chimene van Oosterhout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jaeda? Of misschien Eugena?
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Omdat dat zo'n schoonheid is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vind het allebei nogal een belediging voor Chimene van Oosterhout.
Ik ben ook geen fan van die 2, maar hij zal Brooke of Melrose niet bedoeld hebben he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[..]
Jaeda? Of misschien Eugena?
[/spoiler]
Ik vind het allebei nogal een belediging voor Chimene van Oosterhout.
Voor iemand van 43 vind ik haar er wel goed uit zien ja.quote:
Van dichtbij (zonder make-up) is ze niet zo bijzonder hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Voor iemand van 43 vind ik haar er wel goed uit zien ja.
Wacht jij maar 20 jaar en dan zien we wel verder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:58 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Van dichtbij (zonder make-up) is ze niet zo bijzonder hoor
Haar mooie krullen zal ik in ieder geval nooit krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:01 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wacht jij maar 20 jaar en dan zien we wel verder.
Herhaling = zaterdag 19.30quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:08 schreef Guppyfriend het volgende:
ik ga voortaan op zondag de herhaling kijken, want ze gaan NCIS nu ook op maandag uitzenden
die vind ik zeker ook erg gaaf! maar ook amanda, michelle en caridee verrassen mequote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:33 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vind van de extreme weave shoot alleen de foto van Anchal veruit het mooist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |