quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:41 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee megan & michelle volgens mij, las ik tenminste ergens, of besteden ze daar geen aandacht aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Dat wordt genieten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
maar er zit wel een bitch in... of meerderen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megan lijkt, als je snel kijkt, wel op kimquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zag net de promo op TV en het leek wel of Kim daarbij was
Indeed! maar anchall vind ik nog steeds een van de mooistenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan me herinneren dat die vergelijking al eerder was gemaakt, in het spoiler topic. Dus je bent niet de enige
.
Ik zie wel wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Elvi het volgende:
Kom op... jullie moeten het ook zien...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat n ontzettend 'apart' gezicht heeft zij... Sowieso veel van de deelnemers![]()
hahah damnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef Elvi het volgende:
Kom op... jullie moeten het ook zien...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat n ontzettend 'apart' gezicht heeft zij... Sowieso veel van de deelnemers![]()
dat vind ik eigenlijk wel leukquote:Op maandag 21 mei 2007 16:03 schreef Kidney_Bean het volgende:
pfff HNTM is nog niet voorbij of ANTM begint alweer! Maar goed..... tvptje dan maar
You're rightquote:Op maandag 21 mei 2007 21:01 schreef Adelante het volgende:
stripping = modelling
die gaat er als eerste uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |