Megg.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:32 schreef Eveli het volgende:
Mijn favoriet was denk ik wel AJ en die rockchick (wie weet dr naam?).
In ANTM 1 haalde je er anders nog de finale mee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef kkkk het volgende:
Heel raar van zo'n Ginger om niet van te voren te beseffen dat bloot poseren hoort bij ANTM.... dat is inmiddels toch wel gewoon bekend?
Natuurlijk, dat is zo. Maar toch is er wel even een verschil tussen dát, en voor mooie televisie al die meiden naakt op een dak zetten. Als állereerste opdracht. Sowieso zijn er, ook bij modellenbureaus, gewoon meiden die geen naakt doen. Dat kun je vantevoren aangeven, en dat wordt gewoon gerespecteerd. Het kan je soms een opdracht schelen ja, maar da's dan je keuze.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nouja, naakt poseren is één ding, maar bloot sowieso komt veel voor, lijkt me. Sta je daar halfnaakt backstage bij een modeshow, word je door drie modenichten in een miniscuul paars bikinitje gehesen terwijl anderen je makeup doen, er nog 10 andere modellen net zo rondlopen, stage managers en wat al niet meer.
Tja. Dat heb je dan.
Helemaal mee eens. Met photoshop valt er nog wat van te maken maar als je die foto's ziet van het begin...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:02 schreef amaranta het volgende:
Ik heb net even de OP bekeken. Is dit het anorexia cycle? Jezus wat zitten er een bottenzakken tussen, ingevallen gezichtjes....
Michelle en Amanda zien er eng uit op die fotos. Anchal ook trouwens.
Eh, ja ze lijkt op iemand, kom hoe heet ze ook alweer....*op hoofd krabt*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Was je al iets opgevallen aan mijn favorietje dit keer?
V.
zeker, één van de beste films!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |