moet je megg es zien... ik weet niet of iemand dat opviel maar toen megg naar voren liep, leek het net alsof ze een bochel had.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Nou, deze pagina maar even niet bekijken, want ik heb het laatste stukje (elimination) nog niet gezien
Maar wilde wel alvast even zeggen dat wat ik van deze dames zie in de serie, er een stuk beter uitziet dan de meiden van HNTM. Vergelijk die loopjes op de catwalk (zelfverzekerd!) even met Maan ofzo
wat ze natuurlijk niet laten zien is dat zo'n jury dag de gehele dag duurt tot in de vroege uurtjes en dat het er dan ook echt niet liefelijk aan toegaat, dan breekt iedereen wel op een gegeven moment.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Jerruh het volgende:
ik vond wel dat alle meiden bij de jury zo onzeker overkwamen. check AJ, anchall, de tweeling, megan...
ja tuurlijk, maar toch kwamen ze allemaal zo kwetsbaar en hopeloos over. Dat zie je ook niet vaak bij de eerste aflevering van een cycle...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:29 schreef Re het volgende:
[..]
wat ze natuurlijk niet laten zien is dat zo'n jury dag de gehele dag duurt tot in de vroege uurtjes en dat het er dan ook echt niet liefelijk aan toegaat, dan breekt iedereen wel op een gegeven moment.
heerlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ginger zit nu bij IMG.Meisje timmert fantastisch aan de weg!
komt het niet ergens op internet te staan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef Nesle het volgende:
Zondag wordt het herhaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een fotoshoot met het nieuwe haar (die dan ook in de leader komt enzo) en de échte fotoshoot en die is met pruiken en geeft dus niks weg over de make overs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef ivetje het volgende:
Mijn favoriet op dit moment is Megan, komt misschien ook omdat ik haar heel erg op Kim van de vorige serie vind lijken en die vond ik ook echt tof toen.
De pics van volgende week komen hier toch nog niet te staan? Volgende week is nl de make-over aflevering en dat zou dan wel een hele spoiler zijn als die er al staanEr wordt trouwens wel weer lekker gejankt om haar etc. komende aflevering
Ah oke, wist dus niet dat de shoot met pruiken was. Dan is het geen probleem neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er is een fotoshoot met het nieuwe haar (die dan ook in de leader komt enzo) en de échte fotoshoot en die is met pruiken en geeft dus niks weg over de make overs.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:46 schreef Ace1 het volgende:
Spoiler over megan:Was dit topic vooral zo van geen spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd te nieuwsgierig![]()
Daar heb ik ze vandaan, ik kon ze alleen eerst niet kopierenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef Toeps het volgende:
http://s90.photobucket.co(...)0Next%20Top%20Model/
Hier staan ze ook.
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:12 schreef Nesle het volgende:
Degene die met de vergelijking Anchal - Antz is gekomen![]()
![]()
Ik heb nu steeds dat Antz poppetje in mijn hoofd als ik Anchal zie.
En ik zie die schoonheid bij haar ook niet echt trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |