Ik denk dat ze bewust niet de mooiste foto's eruithalen maar juist die foto's die het gebrek bij het model laten zien (althans dat is wel mijn vermoeden omdat je tijdens een shoot vaak veel leukere poses ziet)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:18 schreef Toeps het volgende:
En wat is Eugena slecht belicht. Megan ook trouwens, helemaal geen licht in d'r ogen. Was een reflectieschermpje nou zo moeilijk? Verder zijn ze wel cool qua kleuren en zo, maar ff die ogen omhooghalen met photoshop was te veel moeite?
Zul je zien dat die modellen straks gezeik krijgen dat ze niet "connecten" met de kijker. Nee duh!
we gaan zo jerruh op de foto zetten, doe je meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou maar al het materiaal tot je beschikking hebben om dat soort foto's te mogen maken. Inclusief visagisten en haarmensen enzo.
En er dan óók nog geld mee verdienen...
Ze moeten ook het licht vangen he?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:18 schreef Toeps het volgende:
En wat is Eugena slecht belicht. Megan ook trouwens, helemaal geen licht in d'r ogen. Was een reflectieschermpje nou zo moeilijk? Verder zijn ze wel cool qua kleuren en zo, maar ff die ogen omhooghalen met photoshop was te veel moeite?
Zul je zien dat die modellen straks gezeik krijgen dat ze niet "connecten" met de kijker. Nee duh!
Ja nogal grappigquote:
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?quote:
Ze kijkt heel stom op die foto. Ik vind haar wel, zoals Tyra het volgens mij uitdrukte, althans zoiets, onwerkelijk mooi. Ze lijkt op 'n soort cartoon ofzo. Maar dan wel een die je tekent met de bedoeling een bloedmooi meisje te tekenen. Alleen zo mooi dat 't niet echt 'kan', en waardoor 't 'n beetje freaky over komtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:37 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waarom moet ik meteen aan Zoolander denken?![]()
Wat is die antchal geval lelijk zeg :Vquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Megg pre-ANTM
[afbeelding]
Anchal pre-ANTM in Franse Vogue
Ze ís hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef MissBliss het volgende:
Zó mooi vind ik Anchal niet hoorZe lijkt idd op dat beestje uit Antz.
Melrose vind ik ook een oude uitstraling hebben, sowieso zijn modellen toch iets van 15, 16 tegenwoordig, dan snap ik niet dat er mensen van 23 en ouder meedoen.
Ik wíst het!quote:
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |