Weet niet of ie bij jullie is geweest, maar hij is wel bij een klassieker hier in de Kuip geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij was bij de laatste Ajax-010 aanwezig dacht ik toen gehoord te hebben.
idd kon de mijne ook al niet meer vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Kap eens met een verkapte tvp verwijderen, klote mod.
Die mongool voor die groen-witte vlag?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef jna het volgende:
http://www.bravo.co.uk/factories/
En dan onderaan op Holland klikken
Jorien in actie![]()
Ziet er leuker uit dan die Netwerkreportages in ieder geval.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef BB-boy het volgende:
Indrukwekkend
Die vent probeert er maar iets spannends van te maken![]()
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die mongool voor die groen-witte vlag?![]()
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .
Het is idd de rechter, de heldquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van mijn part staat hij achteraan, het zijn allemaal stumperds![]()
Dit meen je serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.![]()
Hehe lijkt me inderdaad dat het in scene is gezetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
wie niet valt zongen ze toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
Komt omdat Jorien dat niet kan, en de scf doet iets met zijn allen of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef BB-boy het volgende:
Ze zijn nog te lui om te springen.
Maar ik sta(zit om de voorspelbare reacties voor te zijn) dan ook niet met een vlag te gillenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelf kom je ook niet echt hoog maat.
Tsja, waarschijnlijk heeft die kutbrit eerst een uur lang naar een fish&chips tent lopen zoeken voordat ie doorhad dat ie niet in Engeland was. Wiet doet soms rare dingen met mensen.quote:
Ik heb het idee dat die gast ook niet helemaal vies is van andere dingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, waarschijnlijk heeft die kutbrit eerst een uur lang naar een fish&chips tent lopen zoeken voordat ie doorhad dat ie niet in Engeland was. Wiet doet soms rare dingen met mensen.![]()
Wat een geslowchatquote:
Niet echt deze keerquote:
uit het wedstrijdtopic grunn utrechtquote:zaterdag 19 mei 2007
Steward raakt in coma
UTRECHT - De steward die donderdag bij de voetbalwedstrijd tussen FC Utrecht en FC Groningen gewond is geraakt,is donderdag in coma geraakt. Dat heeft een woordvoerder van FC Utrecht gisterenavond bekend gemaakt. De steward leek er met een aantal hechtingen vanaf te komen, maar bleef klagen over pijn in het hoofd. De artsen hadden een bloeding in zijn hoofd vastgesteld. Ze hebben geprobeerd hem te opereren, maar dat bleek niet goed mogelijk.
De steward raakte gewond bij een van de pogingen van de Utrecht fans om het eigen tribunevak te verlaten en op te trekken naar Groningse fans op de hoofdtribune. Stewards werden geschopt en geslagen. Een steward was er zo slecht aan toe dan hij moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Voor FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop kwam dit bericht als een klap in het gezicht. ,, Hoe leggen we dit uit aan de familieleden van de steward.’’
De politie is een groot onderzoek gestart naar de Utrecht aanhangers die de fatale klappen hebben uitgedeeld. In en rond om het stadion hangen 53 cameras. Mogelijk dat die beelden kunnen helpen de relschoppers te traceren. ANP
Sommige stewards zijn anders ook verrekte irritant, en ze willen naar de hoofdtribune toe...Dan weet je als steward als je ze tegen wilt houden dat je klappen kan vangen.quote:
Ze vinden het blijkbaar gezellig in Alkmaar, die worden elke keer op een bezoekje getrakteerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:54 schreef Superheld het volgende:
AZ op de loop voor Ajax in Alkmaar
En dit keer waren ze er ook een keertje, dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Ze vinden het blijkbaar gezellig in Alkmaar, die worden elke keer op een bezoekje getrakteerd.
Dat had ik gelezen. Ik was benieuwd naar de oorzaak van deze bestorming. Ben ik nog nergens tegen gekomen.quote:
Was een zooitje groningen fans tot 2 x toe aan het juichen op de hoofd(?)tribunequote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef EMAR het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen. Ik was benieuwd naar de oorzaak van deze bestorming. Ben ik nog nergens tegen gekomen.
ssssssssssssssstttttttttttttquote:Op zondag 20 mei 2007 14:49 schreef ASroma het volgende:
god o god volgens mij geilen jullie stiekem wel een beetje op die jorien![]()
![]()
![]()
Het zou toch van de zotte zijn als ze niet konden juichen bij voorsprong? Blijft sneu om dan zo tekeer te gaan tegen stewards.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Superheld het volgende:
[..]
Was een zooitje groningen fans tot 2 x toe aan het juichen op de hoofd(?)tribune
Dan ga je lekker in het uitvak zitten. In thuisvak zitten is om klappen vragen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:06 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het zou toch van de zotte zijn als ze niet konden juichen bij voorsprong? Blijft sneu om dan zo tekeer te gaan tegen stewards.
Niet overal hoor, en ja ik weet dat het vragen om klappen kan zijn. Maar dat wil nog niet zeggen dat het normaal is?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Dan ga je lekker in het uitvak zitten. In thuisvak zitten is om klappen vragen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef DarkShine het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=3001638931219972942&hl=nl
Waalwijk de gekste
Lekker is dat, heb je net een nieuwe Stone Island jas gekocht schieten ze er verf opquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Verfkogels tegen relschoppers
De Griekse politie introduceert woensdag rond de finale van de Champions League tussen AC Milan en Liverpool in Athene een nieuw wapen tegen voetbalvandalisme. Relschoppers zullen worden beschoten met verfkogels.
"De kogels zijn niet alleen pijnlijk voor hooligans'', legt een woordvoerder van de Griekse politie uit. "Dankzij de gekleurde kogels kunnen we relschoppers ook beter herkennen.''
De politie van Griekenland verwacht ruim 50.000 Engelse en Italiaanse supporters. Veel fans arriveren zonder kaartje in Athene.
Risico van het vakquote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Lekker is dat, heb je net een nieuwe Stone Island jas gekocht schieten ze er verf op
bron:quote:Groot aantal aanhoudingen na openlijke geweldpleging
Alkmaar, 20-05-2007 • Zaterdagavond zijn in de binnenstad van Alkmaar 29 personen aangehouden. Zij worden er van verdacht zich schuldig te hebben gemaakt aan openlijke geweldpleging. Alle verdachten zijn in de loop van zondag in verzekering gesteld.
Zaterdagavond rond 23.30 uur bevond een groep van ruim dertig personen zich in de binnenstad van Alkmaar. Het zou gaan om een groep voetbalsupporters. Op de Koorstraat werden bij een horecabedrijf verschillende ramen vernield. Een aantal personen uit de groep mishandelden kort daarop op de Langestraat een 35-jarige Alkmaarder. Hij raakte gewond aan zijn hoofd en moest zich laten behandelen in het ziekenhuis. Een groot deel van de groep, 29 personen, konden worden aangehouden op de Helderseweg. De verdachten, variërend in de leeftijd van 16 tot 30 jaar en afkomstig uit heel Nederland, zijn ingesloten en in de loop van zondag in verzekering gesteld
Haha, nu is het alweer laf als je op de hoofdtribune zit..quote:Op zondag 20 mei 2007 21:14 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik vind het jammer dat die groningers zo stoer waren om te juichen, maar te laf om het te doen op de hoofdtribune
Mja, voor zover het klopt. Maar goed, deel is vrijgelaten, aantal mogen blijven. Allemaal sv waarschijnlijk en telefoons ingenomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:56 schreef EMAR het volgende:
[..]
bron:
http://www.politie.nl/noord-holland_noord/
Mooi planquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef PizzaSalami het volgende:
Verfkogels tegen relschoppers
De Griekse politie introduceert woensdag rond de finale van de Champions League tussen AC Milan en Liverpool in Athene een nieuw wapen tegen voetbalvandalisme. Relschoppers zullen worden beschoten met verfkogels.
"De kogels zijn niet alleen pijnlijk voor hooligans'', legt een woordvoerder van de Griekse politie uit. "Dankzij de gekleurde kogels kunnen we relschoppers ook beter herkennen.''
De politie van Griekenland verwacht ruim 50.000 Engelse en Italiaanse supporters. Veel fans arriveren zonder kaartje in Athene.
Kunnen ze ook gelijk de Marokkanen alvast opsluiten. Oh nee wacht het is Cohen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:16 schreef PizzaSalami het volgende:
GL & VVD tegen hooligans-plan Cohen
21-5-2007
GroenLinks en VVD zijn tegen het plan van burgemeester Cohen om voetbalhooligans preventief op te sluiten vóór zij zich misdragen. De PvdA en CDA steunen het voorstel wel.
Cohen deed het voorstel na de huldiging van Ajax twee weken geleden, waarbij rellen ontstonden op het Leidseplein.
Het is verassend dat VVD tegen is, aangezien de partij bij het EK in 2000 nog voor een dergelijk plan was. Volgens Eric van der Burg (VVD) is de oplossing simpel: er moet een goede voetbalwet komen, waarbij hooligans met een stadionverbod zich bij de politie moeten melden als er gespeeld wordt.
Maar ook om loos op de doos mee te gaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo kan je nog wel 15 filmpjes van iedere club plaatsen.
quote:
Turkije is vet, Rijstnatie filmpjes zijn debielquote:Op maandag 21 mei 2007 22:56 schreef MaxPower het volgende:
och ja dat gebeurt natuurlijk wekelijks in de ArenA.
typ je altijd als een kleuter?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Turkije is vet, Rijstnatie filmpjes zijn debiel
De muziek is beterquote:Op maandag 21 mei 2007 22:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Turkije is vet, Rijstnatie filmpjes zijn debiel
Mooi kut voor ze...dadelijk weer een klopjacht op opsporing verzocht op de leidscheplein manier ofzoquote:
jawel, want dan kunnen bekenden hem aangevenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Je hoeft opzich niet die foto's hier ook nog eens te plaatsen hoor.
Dus Nicky Hofs is een latente Utrecht fan, wist wel dat er iets mafs met dat kereltje was...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:53 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig heeft hij zijn capuchon op
Lekker boeiend. Moeten ze maar niet zo laf zijn om mensen in hun rug te trappen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Je hoeft opzich niet die foto's hier ook nog eens te plaatsen hoor.
Wat doe je in dit topic dan. Mensen veroordelen doe je maar ergens anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:58 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Moeten ze maar niet zo laf zijn om mensen in hun rug te trappen.
hij heeft wel gelijk. Hooligans moeten tegen elkaar of de politie vechten en niet laf tegen stewards.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan. Mensen veroordelen doe je maar ergens anders.
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. Hooligans moeten tegen elkaar of de politie vechten en niet laf tegen stewards.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politie![]()
ja en was dat groepje van 20 man op de hoofdtribune gekomen en hadden ze veel gezinnen uit het stadion gejaagd. De politie kwam pas na een minuut ofzo, zonder die stewards was het hek allang open geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politie![]()
ja die supporters zijn kneuzen en denken dat het beveiling is. Die mensen zijn gewoon stewards, maar omdat FC Utrecht niet aan genoeg personeel kan komen huren ze een extern bedrijf in. Een beveilingsbedrijf levert de stewards aan. Hetzelfde is het geval bij Feyenoord, AZ en ADO. Niks beveiliging, die mensen hebben niet meer bevoegdheden en doen precies hetzelfde werk als de stewardsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Superheld het volgende:
Dan moeten die stewards na die 0-1 zorgen dat diegene die juichen van de tribune worden verwijderd, doen ze het niet dan doen die gasten het toch.
Hoor trouwens dat het voornamelijk beveiliging was.
Die gasten zijn wel veel beter opgeleid dan normale stewards, die nog net de mensen naar de juiste stoel kunnen wijzen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Niks beveiliging, die mensen hebben niet meer bevoegdheden en doen precies hetzelfde werk als de stewards
Ja, dacht ik ook, maar op de beelden zie je alleen stewards.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Superheld het volgende:
Hoor trouwens dat het voornamelijk beveiliging was.
Hmm ok, zo leek het niet op de foto'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Utca het volgende:
Stewards en beveiliging hebben tegenwoordig dezelfde jassen aan.
Ok, dat wist ik allemaal niet. Als je naar de foto's kijkt zie je wel dat het geen 'normale' stewards zijn qua postuur inderdaad. Bij Ajax zijn er jarenlang problemen geweest met de beveiliging, die is er toen ook uiteindelijk 'uitgewerkt'. WWS was dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef Utca het volgende:
Beveiligers zijn te herkennen aan kisten, zwarte broek en groen polotje onder jas
Van die TSC lui zijn dat. TSC heeft trouwens de jassen die nu gedragen worden aan FCU geschonken.
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft dat men daarom die jassen geschonken heeft omdat er in het verleden ook wel eens problemen zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik allemaal niet. Als je naar de foto's kijkt zie je wel dat het geen 'normale' stewards zijn qua postuur inderdaad. Bij Ajax zijn er jarenlang problemen geweest met de beveiliging, die is er toen ook uiteindelijk 'uitgewerkt'. WWS was dat.
En die commentator zegt nog:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat zal een overgroot deel ook denken.
Paar noord-afrikaantjes over het veld aan het rennen net bij nl - marokko in Tilburg. Zet de ME maar alvast klaar, pitch invasion en stad slopen.
Dan zijn ze bijna compleetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef Superheld het volgende:
Heb trouwens gehoord dat de kingside aan het verzamelen is, er staan al zo'n 5 man bij het laar om de aanval in te zetten, de 6e en laatste wordt spoedig verwacht.
De vraag is, wie zal wie (halal) slachten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan zijn ze bijna compleet.
Zal een heftige avond worden dit.
Stelletje apenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Sommige behaalde resultaten in het verleden bieden wel garanties.quote:
Zoveel mogelijk tot hij zinkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Komt toch nooit een onderzoek na, deze gasten komen niet op Opsporing Verzocht hoor, maar o wee al wij eens iets flikken bij onze club, dan worden alle registers open getrokken om ons te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Zouden ze nou echt zo dom zijn om dat gewoon allemaal voor de camera's te doen of weten ze gewoon dat er bij hun toch niets achteraf aan gedaan wordt?
Stenigen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef Intermec het volgende:
Goed dat er wel zeker 20 van die apen opgepakt zijn. Nu hopen dat ze publiek opgehangen worden.
Ik heb wel voldoende half om half Nike jackets gespotquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Smeich het volgende:
Ik mis die stomme nektasjes van ze
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
"orange army".
Ik las al wat plannenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzo![]()
Dat was best snel, die 6 weken ofzo. En wat ben je toch een sneaky bastard, hehe...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
EIndelijk weer unbanned, weinig gemist toch?![]()
Het had leuker geweest als ManU ipv Milan de finale had gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hoe is het eigenlijk in Athene nu ? Is de paintball oorlog al begonnen ?
De Italianen hebben hun messen niet door de douane gekregenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Intermec het volgende:
Nog niets aan de hand
LIjkt me een mooie actie...quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzo![]()
Kingsidequote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar was de beruchte kingside eigenlijk?
en dan durven de autoriteiten met een stalen gezicht te beweren dat er geen aanleiding was om extra politie e.d. op te trommelen. Zelfs bij een benefietwedstrijd vorig jaar ging het helemaal mis. Geloof Sparta tegen selectie van marokkaanse spelers ofzoiets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Zijn de Marokaantjes weer bezig geweest?
Kan me nog een slooppartij in het PLS herinneren waarbij ook toevallig voorbij komende auto's gesloopt werden...
Mooi he, zelfs met suikerfeest zetten discotheken en bioscopen extra beveiliging inquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan durven de autoriteiten met een stalen gezicht te beweren dat er geen aanleiding was om extra politie e.d. op te trommelen.
Zal in NL nooit werkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja man zeker wel... hoeveel Islamitische Marokkanen denk je dat hier tussen liepen? Dit zijn gewoon jongeren die zich misdragen zo als ze dat in overal in West Europa doen en ook bij het voetbal.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zo'n hele "oranje-army" is ook helemaal niet nodig tegen die gasten. Denk dat elke club wel genoeg jongens heb.quote:
Hetzelfde gebeurde in Amsterdam, Arnhem, Kerkrade en dan zal ik vast nog wel wat steden vergeten zijn. Het is bij hun wat massaler en het boeit ze toch geen fuck of ze op camera worden vastgelegd in hun overenthousiaste feestvieren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Zo'n hele "oranje-army" is ook helemaal niet nodig tegen die gasten. Denk dat elke club wel genoeg jongens heb.
Behalve willem II dan
Het was op Spangen, weet niet tegen wie ze speelden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:53 schreef zjroentje het volgende:
Ajax vs een Marrokaans all-star team was dat geloof ik.
Het is ook al eens in de Arena gebeurd tegen de Marocprofs.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Het was op Spangen, weet niet tegen wie ze speelden.
quote:Het minpunt van de benefietwedstrijd was het moment dat een aantal Marokkaanse ‘fans’ vlak vóór het eindsignaal het veld bestormden, de organisatie en beveiliging waren kansloos tegen zoveel blijk van uitzinnigheid. Natuurlijk wilden enkelen alleen maar hun vreugde uiten of een shirtje van hun idolen krijgen, maar er waren ook fans bij die vernielingen pleegden aan reclameborden, cornervlaggen en diverse andere attributen. Na ruim een kwartier verlieten de Marokkaanse ‘fans’ het veld en kreeg de sfeervolle avond een nare bijsmaak. Dit uniek evenement had een leuker en gezelliger afloop moeten krijgen maar daar zijn wij helaas niet in geslaagd. De schade die de ‘fans’ hebben aangericht was 5.000 euro. Dit bedrag heeft de stichting Marocprofs aan de ArenA moeten vergoeden. De stichting vindt het jammer dat er onnodig schade is aangericht en dat het bedrag van de schade van de opbrengst voor de slachtoffers moet worden verminderd.
Het boeit ze geen fuck omdat er toch niks mee wordt gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hetzelfde gebeurde in Amsterdam, Arnhem, Kerkrade en dan zal ik vast nog wel wat steden vergeten zijn. Het is bij hun wat massaler en het boeit ze toch geen fuck of ze op camera worden vastgelegd in hun overenthousiaste feestvieren.
Bolle Bassie gaat ff platquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:15 schreef Intermec het volgende:
http://www.marca.com/edic(...)sarrollo/997870.html
En ook al wordt er wat meegedaan, lekker boeiend dat SVquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Het boeit ze geen fuck omdat er toch niks mee wordt gedaan.
Mijn fout, er zijn gewoon 5 parts van de Turkije afleveringquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:42 schreef Superheld het volgende:
Aflevering 2 wordt pas een maandag of dinsdag in UK uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.bravo.co.uk/factories/quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:46 schreef De_Ananas het volgende:
Superheld, heb je nog meer info over de afleveringen? Welke landen zijn het allemaal?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:Ik zou helemaal gek worden als ze dat over mijn vader zouden zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're the boys from Rotterdam
Kheb alleen geluidquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
incl. voorstukjes
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:05 schreef De_Ananas het volgende:Tis raar idd, maar het word zeker kwetsend opgevatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je hier iemand uitscheld voor hoerezoon ofzo, is het grappig, maar daar kan je een paar messteken verwachten![]()
wtf is dat voor een programma?quote:Op maandag 28 mei 2007 09:16 schreef Superheld het volgende:
Paar afleveringen van "de harde kern"
http://www.youtube.com/profile?user=steffan1979
Idd, die gespeelde ladness van die acteur ...quote:
Programma uit 98 waarover kan je zelf wel bedenken?quote:
Die idioot uit Groningen die zijn littekens ging verklaren: 'deze is van de eagles, ...'quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Programma uit 98 waarover kan je zelf wel bedenken?
OMGquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef Superheld het volgende:
Met wie of wat zou je daar willen vechten dan
Godzijdank werkte Ajax daar niet aan meequote:Op maandag 28 mei 2007 12:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die idioot uit Groningen die zijn littekens ging verklaren: 'deze is van de eagles, ...'
Interviewer: 'Aan wie heb je een hekel'
Gronings accent: 'aan Twente, en de joodn'
Bijna 10 jaar geleden, zie het nog zo voor me. Wat een droeftoeters waren dat allemaal zeg.
Samenvatting:quote:De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht. Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.
“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!” Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”
Best hopeloosquote:Ajax heeft ons eigenlijk een beetje gemotiveerd, trainer en spelers deden denigrerend. Henk Kesler moest de schaal alvast maar naar Tilburg brengen, want daar zou Ajax wel even kampioen worden. Dat kwam best denigrerend over. Dat stoorde ons zeer"
"Dat Ajax meer kwaliteit heeft dan wij, dat weten wij ook wel, dat weet iedereen. Maar een stukje respect tonen naar elkaar, dat was er bij Ajax-kant niet bij. En dat heeft ons nog extra op scherp gezet."
"Ik heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers - ik ga geen namen noemen - wedstrijdpremies beloofd. Er werden shirts en geld geboden, zo hoorde ik ook achteraf. Daarmee maak je jezelf wel heel belachelijk", zo vertelt Den Ouden.
Dat is een understatement. Buscombi en lang wachten op het vak, vermoed ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle wedstrijden in Venlo zullen waarschijnlijk wel combi's worden komend seizoen, de voorzieningen daar zijn niet echt denderend....
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokkoquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar was de beruchte kingside eigenlijk?
Iemand enig idee hoe laat dit uitgezonden wordt vanavond?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef jna het volgende:
En dan onderaan op Holland klikken
Jorien in actie![]()
Begint trouwens 21 mei
Hij zal bedoelen dat het in jullie stad en stadion was en dat je dit kon zien aankomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokko... Of gaat de Bosche aanhang ook massaal naar het waterpolo kijken?
Geen idee, maar ze zenden t zeker niet uit op bbc?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe laat dit uitgezonden wordt vanavond?
Nee, volgens mij zenden ze het niet uit op bbc.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zenden t zeker niet uit op bbc?
Bij die aflevering van de harde kern met groningen liep er toch ook een met een Ajax tattoo?![]()
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokko... Of gaat de Bosche aanhang ook massaal naar het waterpolo kijken?
Ja, vertel dat die aap van een Vreeman und der Edo eensquote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hij zal bedoelen dat het in jullie stad en stadion was en dat je dit kon zien aankomen.
Geen pokerquote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.
Meer zal het ook niet wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.
quote:Vader FC-talent kreeg stadionverbod na vechtpartij
Vader Metaj krijgt een trap van een speler van National
GRONINGEN - De vader van FC Groningen-talent Shkodran Metaj heeft maandag een stadionverbod gekregen voor Eurovoetbal. Hij sloeg zondag enkele spelers van National uit Uruguay met een paraplu.
Door beide partijen is bij de politie geen aangifte gedaan. Vader Metaj heeft z'n zoon echter niet in de finale van het toernooi Eurovoetbal zien spelen.
De vader kwam zondagmiddag het veld van de Esserberg oprennen, na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen National. Hij sloeg daar met een grote paraplu op enkele spelers van National in. Hij kreeg vervolgens zelf een paar karatetrappen te verduren van een speler van National.
Het veld stond op dat moment al vol supporters en officials omdat enkele spelers elkaar begonnen te duwen en aan elkaars shirtjes trokken.
bron
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle wedstrijden in Venlo zullen waarschijnlijk wel combi's worden komend seizoen, de voorzieningen daar zijn niet echt denderend....
Heb je veel aan als het een combi is en er nauwelijks kaarten zullen zijn omdat het denk ik zowat helemaal vol zal zitten met seizoenskaarthoudersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Venlo heeft tenminste een treinstation
Clubcard aanvragen van VVV heeft dan ook niet veel zin als ze voor "uitverkocht huis" spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
Heb je veel aan als het een combi is en er nauwelijks kaarten zullen zijn omdat het denk ik zowat helemaal vol zal zitten met seizoenskaarthouders
RKC was voor ons ook niet altijd evv dus waar zit het verschil?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....
Je moet altijd een x aantal vrije verkoop hebben, dus je zult met de kaartverkoop er snel bij moeten zijn dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Clubcard aanvragen van VVV heeft dan ook niet veel zin als ze voor "uitverkocht huis" spelen.
Oh oke, bedankt dat je dat vantevoren effe meld. Dan weet ik dat ik VVV-uit moet mijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
RKC was voor ons ook niet altijd evv dus waar zit het verschil?
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
oei, linke soepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
Komen ze alle 5?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
Waren net wat beelden van op het sportjournaal.quote:
quote:
Dat is incl roda?quote:
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?quote:
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Behalve Willem II, want die hebben hooligans!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....
maar 10 jaar zitten gaat ietsje te ver.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaar![]()
WTFquote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor jou niet, voor veel anders clubs wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je in Kerkrade niet verloren was je kampioen geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?
Jullie hebben toch nooit volk mee naar Limburg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Wij hebben wel EV denk ik. Komend seizoen 17x EV aangezien ADO eruit is![]()
Vind het ook nog niet heel boeiend wat ik er tot nu toe van gezien heb (FCU en Twente)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel grappig die afleveringen, had ze nog op video ergens.
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?
Ja, hij ging vroeger iig wel mee met hun. Heeft nog een keer rake klappen gehad toen hij als eerste door hek brak in de Meer, toen ging het hek opeens dichtquote:
Als mijn tante een lul had gehad was het misschien mijn oom geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je in Kerkrade niet verloren was je kampioen geweest.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, hij ging vroeger iig wel mee met hun. Heeft nog een keer rake klappen gehad toen hij als eerste door hek brak in de Meer, toen ging het hek opeens dicht.
edit: Laat maar, je editte je post hehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Zat een beetje te zoeken op Youtbue.com en kwam deze tegen, had hem nog niet gezien. Wat kansloos zeg!
Al die netwerk / 2 vandaag dingen over voetbalsupporters zijn zo niet-objectief..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Zat een beetje te zoeken op Youtbue.com en kwam deze tegen, had hem nog niet gezien. Wat kansloos zeg!
"Onderzoek toont aan dat de gemiddelde zogeheette hooligan 24,5 jaar is, blank is en een baan heeft"....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Daar schrok ik wel van, ik voldoe namelijk exact aan dat profiel. Hoewel, ben anderhalve maand te oud.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Onderzoek toont aan dat de gemiddelde zogeheette hooligan 24,5 jaar is, blank is en een baan heeft"....
Wilde hem net plaatsen, best lekker inkomen van die Uruguayanen!quote:
Die gast met de plu vraagt er ook echt zelf om. Debiel.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"Een hele aparte manier om de derde plaats te vieren"![]()
Tof... heb ik een aantal jaar geleden gedaan. Stage?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Strooper het volgende:
Leuk dat Eurovoetbal zo ook eens de landelijke media haalt![]()
Ik zat dit jaar in de organisatie![]()
Stage inderdaad. Vanaf begin februari bezig geweest. Liep jij er ook stage of had je een andere functie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tof... heb ik een aantal jaar geleden gedaan. Stage?
quote:Profvoetballer Trenson opgepakt bij rellen bekerfinale
BRUGGE - Eén van de relschoppers die de politie zaterdag oppakte in Brussel naar aanleiding van de bekerfinale tussen Club Brugge en Standard Luik was de 20-jarige profvoetballer Matthias Trenson uit Brugge. Dat is bevestigd door het Brugse parket.
Tegen de voetballer werd na de wedstrijd proces-verbaal opgesteld wegens ordeverstoring en smaad aan de politie. Hij zal vervolgd worden in het kader van de voetbalwet.
Matthias Trenson tekende onlangs een contract bij Sint-Truiden. Eerder was hij tien jaar actief bij Club Brugge. Hij was er een tijdje aanvoerder van de beloftenploeg. De linksachter mocht in 2005 mee met de A-kern op trainingskamp.
Vorig seizoen speelde hij bij tweedeklasser KVSK United, maar hij bleef aangesloten bij blauwzwart.
Bron: KVSK United
Waar heb je het allemaal over manquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
''fok Ajaxieden''
En die film heet geen Hooligans
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Apfel. het volgende:
Hoe is die voetbalwet in belgie?
Die 2 vandaag uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over man![]()
"100 euro? Laat maar dan, neem wel een taxi."quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.
Een reisbureau?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.
Vanuit Belgie naar het reisbureau in Alkmaar voor 100 euro? Geen geldquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Daar kan je de bois van AZ vinden op zaterdagavond.
Is nog super onduidelijk allemaal, was bij afca supportersclub avond, daar hadden ze t over de voetbalwet enzo. Maar echt goed uitgewerkt is t nog allemaal niet. Ze willen je op een andere manier gaan berechten, via een ander systeem. Maar was allemaal super ingewikkeld enzo. Er is geen grens getrokken wanneer je berecht moet worden via de voetbalwet enzo. Dus zal nog wel ffies duren gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Spotgoedkoop, vooral voor groepsreizen.
Hoe zit het met de plannen voor een voetbalwet in NL dan?
Feyenoord en Groningen ook nog zeg ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef Apfel. het volgende:
welke dan, zijn er meer dan nec, twente , utrecht en ado?
Ahja, zie t staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Jep.
Ik kan me de quote "wij waren de eerste met fragmentatiebommen" nog als de dag van gisteren herinneren. Gaat nog regelmatig over de tafel met (oud) huisgenoten. God wat heb ik daarom gelachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef Superheld het volgende:
Die van Den Haag is trouwens gewoon schitterend, die waren me echt een partij dom.
PSV haha die kale dikke..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
PSV idd ook nog, de 8e zou ajax worden maar die zagen er van af.
Kale Fritsquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
PSV haha die kale dikke..
"ik heb meer gaten in hoofd gehad, dan jij bij wijven gevuld!"
Het is dan ook behoorlijk kansloos daar aan mee te werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Superheld het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof dat van Hout het bij NAC ook geprobeerd heeft maar die zagen er niks in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |