De vraag is, wie zal wie (halal) slachten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan zijn ze bijna compleet.
Zal een heftige avond worden dit.
Stelletje apenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Sommige behaalde resultaten in het verleden bieden wel garanties.quote:
Zoveel mogelijk tot hij zinkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Komt toch nooit een onderzoek na, deze gasten komen niet op Opsporing Verzocht hoor, maar o wee al wij eens iets flikken bij onze club, dan worden alle registers open getrokken om ons te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Zouden ze nou echt zo dom zijn om dat gewoon allemaal voor de camera's te doen of weten ze gewoon dat er bij hun toch niets achteraf aan gedaan wordt?
Stenigen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef Intermec het volgende:
Goed dat er wel zeker 20 van die apen opgepakt zijn. Nu hopen dat ze publiek opgehangen worden.
Ik heb wel voldoende half om half Nike jackets gespotquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Smeich het volgende:
Ik mis die stomme nektasjes van ze
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
"orange army".
Ik las al wat plannenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzo![]()
Dat was best snel, die 6 weken ofzo. En wat ben je toch een sneaky bastard, hehe...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
EIndelijk weer unbanned, weinig gemist toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |