edit: Laat maar, je editte je post hehequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Zat een beetje te zoeken op Youtbue.com en kwam deze tegen, had hem nog niet gezien. Wat kansloos zeg!
Al die netwerk / 2 vandaag dingen over voetbalsupporters zijn zo niet-objectief..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Zat een beetje te zoeken op Youtbue.com en kwam deze tegen, had hem nog niet gezien. Wat kansloos zeg!
"Onderzoek toont aan dat de gemiddelde zogeheette hooligan 24,5 jaar is, blank is en een baan heeft"....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
Daar schrok ik wel van, ik voldoe namelijk exact aan dat profiel. Hoewel, ben anderhalve maand te oud.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Apfel. het volgende:
[..]
"Onderzoek toont aan dat de gemiddelde zogeheette hooligan 24,5 jaar is, blank is en een baan heeft"....
Wilde hem net plaatsen, best lekker inkomen van die Uruguayanen!quote:
Die gast met de plu vraagt er ook echt zelf om. Debiel.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
"Een hele aparte manier om de derde plaats te vieren"![]()
Tof... heb ik een aantal jaar geleden gedaan. Stage?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:18 schreef Strooper het volgende:
Leuk dat Eurovoetbal zo ook eens de landelijke media haalt![]()
Ik zat dit jaar in de organisatie![]()
Stage inderdaad. Vanaf begin februari bezig geweest. Liep jij er ook stage of had je een andere functie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Tof... heb ik een aantal jaar geleden gedaan. Stage?
quote:Profvoetballer Trenson opgepakt bij rellen bekerfinale
BRUGGE - Eén van de relschoppers die de politie zaterdag oppakte in Brussel naar aanleiding van de bekerfinale tussen Club Brugge en Standard Luik was de 20-jarige profvoetballer Matthias Trenson uit Brugge. Dat is bevestigd door het Brugse parket.
Tegen de voetballer werd na de wedstrijd proces-verbaal opgesteld wegens ordeverstoring en smaad aan de politie. Hij zal vervolgd worden in het kader van de voetbalwet.
Matthias Trenson tekende onlangs een contract bij Sint-Truiden. Eerder was hij tien jaar actief bij Club Brugge. Hij was er een tijdje aanvoerder van de beloftenploeg. De linksachter mocht in 2005 mee met de A-kern op trainingskamp.
Vorig seizoen speelde hij bij tweedeklasser KVSK United, maar hij bleef aangesloten bij blauwzwart.
Bron: KVSK United
Waar heb je het allemaal over manquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef De_Ananas het volgende:
''fok Ajaxieden''
En die film heet geen Hooligans
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:30 schreef Apfel. het volgende:
Hoe is die voetbalwet in belgie?
Die 2 vandaag uitzendingquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over man![]()
"100 euro? Laat maar dan, neem wel een taxi."quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.
Een reisbureau?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Streng, preventief oppakken en je mag in ieder geval 100 euro lappen voor het vervoer naar het bureau.
Vanuit Belgie naar het reisbureau in Alkmaar voor 100 euro? Geen geldquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Daar kan je de bois van AZ vinden op zaterdagavond.
Is nog super onduidelijk allemaal, was bij afca supportersclub avond, daar hadden ze t over de voetbalwet enzo. Maar echt goed uitgewerkt is t nog allemaal niet. Ze willen je op een andere manier gaan berechten, via een ander systeem. Maar was allemaal super ingewikkeld enzo. Er is geen grens getrokken wanneer je berecht moet worden via de voetbalwet enzo. Dus zal nog wel ffies duren gelukkigquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:04 schreef PizzaSalami het volgende:
Spotgoedkoop, vooral voor groepsreizen.
Hoe zit het met de plannen voor een voetbalwet in NL dan?
Feyenoord en Groningen ook nog zeg ik uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef Apfel. het volgende:
welke dan, zijn er meer dan nec, twente , utrecht en ado?
Ahja, zie t staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:13 schreef PizzaSalami het volgende:
Jep.
Ik kan me de quote "wij waren de eerste met fragmentatiebommen" nog als de dag van gisteren herinneren. Gaat nog regelmatig over de tafel met (oud) huisgenoten. God wat heb ik daarom gelachen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:22 schreef Superheld het volgende:
Die van Den Haag is trouwens gewoon schitterend, die waren me echt een partij dom.
PSV haha die kale dikke..quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:23 schreef DutchGooner het volgende:
PSV idd ook nog, de 8e zou ajax worden maar die zagen er van af.
Kale Fritsquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:48 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
PSV haha die kale dikke..
"ik heb meer gaten in hoofd gehad, dan jij bij wijven gevuld!"
Het is dan ook behoorlijk kansloos daar aan mee te werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:25 schreef Superheld het volgende:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik geloof dat van Hout het bij NAC ook geprobeerd heeft maar die zagen er niks in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |