Godzijdank werkte Ajax daar niet aan meequote:Op maandag 28 mei 2007 12:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die idioot uit Groningen die zijn littekens ging verklaren: 'deze is van de eagles, ...'
Interviewer: 'Aan wie heb je een hekel'
Gronings accent: 'aan Twente, en de joodn'
Bijna 10 jaar geleden, zie het nog zo voor me. Wat een droeftoeters waren dat allemaal zeg.
Samenvatting:quote:De bizarre ontknoping van de eredivisie lijkt nog een staartje te krijgen. Eerst was er al wat heisa rond de vermeende belofte van Ajax-spelers aan Excelsior dat het team een premie zou krijgen als het AZ punten afhandig zou maken. Die affaire ging als een nachtkaars uit. Maar nu blijkt dat de Ajacieden op nog een andere manier met omkoopachtige handelingen in verband worden gebracht. Willem II-routinier Geert den Ouden liet in een opmerkelijk interview met BNR Newsradio doorschemeren dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers in de laatste wedstrijd van het seizoen. Ajax moest in dat duel dringend scoren om toch nog kampioen te worden. De nood was blijkbaar zo hoog dat de Tilburgers wedstrijdpremies kregen aangeboden om het maar wat rustiger aan te doen.
“In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers –ik ga geen namen noemen- wedstrijdpremies beloofd. Er zei zelfs een speler, ‘je mag zelfs mijn shirt hebben’. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk”, aldus Den Ouden, die op het ongeloof van de interviewers reageert met: “De wedstrijdpremies werden echt geboden. Ik maak geen grap!” Den Ouden, die wat lijkt te schrikken van zijn opmerkingen, krabbelt nog wat terug, maar het kwaad is al geschied: Het is niet tegen mij gezegd. Maar, op welke toon het nou is gezegd, Ajax zag dat wij niet wilden verliezen en dat we daar alles aan deden. Op een of andere manier kon Ajax dat niet uitstaan denk ik.”
Best hopeloosquote:Ajax heeft ons eigenlijk een beetje gemotiveerd, trainer en spelers deden denigrerend. Henk Kesler moest de schaal alvast maar naar Tilburg brengen, want daar zou Ajax wel even kampioen worden. Dat kwam best denigrerend over. Dat stoorde ons zeer"
"Dat Ajax meer kwaliteit heeft dan wij, dat weten wij ook wel, dat weet iedereen. Maar een stukje respect tonen naar elkaar, dat was er bij Ajax-kant niet bij. En dat heeft ons nog extra op scherp gezet."
"Ik heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers - ik ga geen namen noemen - wedstrijdpremies beloofd. Er werden shirts en geld geboden, zo hoorde ik ook achteraf. Daarmee maak je jezelf wel heel belachelijk", zo vertelt Den Ouden.
Dat is een understatement. Buscombi en lang wachten op het vak, vermoed ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle wedstrijden in Venlo zullen waarschijnlijk wel combi's worden komend seizoen, de voorzieningen daar zijn niet echt denderend....
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokkoquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar was de beruchte kingside eigenlijk?
Iemand enig idee hoe laat dit uitgezonden wordt vanavond?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef jna het volgende:
http://www.bravo.co.uk/factories/
En dan onderaan op Holland klikken
Jorien in actie![]()
Begint trouwens 21 mei
Hij zal bedoelen dat het in jullie stad en stadion was en dat je dit kon zien aankomen.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokko... Of gaat de Bosche aanhang ook massaal naar het waterpolo kijken?
Geen idee, maar ze zenden t zeker niet uit op bbc?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Iemand enig idee hoe laat dit uitgezonden wordt vanavond?
Nee, volgens mij zenden ze het niet uit op bbc.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:25 schreef Superheld het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zenden t zeker niet uit op bbc?
Bij die aflevering van de harde kern met groningen liep er toch ook een met een Ajax tattoo?![]()
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:09 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat moet de King Side bij een oefenwedstrijd tussen jong nl en marokko... Of gaat de Bosche aanhang ook massaal naar het waterpolo kijken?
Ja, vertel dat die aap van een Vreeman und der Edo eensquote:Op maandag 28 mei 2007 19:11 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Hij zal bedoelen dat het in jullie stad en stadion was en dat je dit kon zien aankomen.
Geen pokerquote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.
Meer zal het ook niet wordenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze uitnodigen voor een potje klaverjas.
quote:Vader FC-talent kreeg stadionverbod na vechtpartij
Vader Metaj krijgt een trap van een speler van National
GRONINGEN - De vader van FC Groningen-talent Shkodran Metaj heeft maandag een stadionverbod gekregen voor Eurovoetbal. Hij sloeg zondag enkele spelers van National uit Uruguay met een paraplu.
Door beide partijen is bij de politie geen aangifte gedaan. Vader Metaj heeft z'n zoon echter niet in de finale van het toernooi Eurovoetbal zien spelen.
De vader kwam zondagmiddag het veld van de Esserberg oprennen, na afloop van de gewonnen wedstrijd tegen National. Hij sloeg daar met een grote paraplu op enkele spelers van National in. Hij kreeg vervolgens zelf een paar karatetrappen te verduren van een speler van National.
Het veld stond op dat moment al vol supporters en officials omdat enkele spelers elkaar begonnen te duwen en aan elkaars shirtjes trokken.
bron
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle wedstrijden in Venlo zullen waarschijnlijk wel combi's worden komend seizoen, de voorzieningen daar zijn niet echt denderend....
Heb je veel aan als het een combi is en er nauwelijks kaarten zullen zijn omdat het denk ik zowat helemaal vol zal zitten met seizoenskaarthoudersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef Erasmusch het volgende:
Venlo heeft tenminste een treinstation
Clubcard aanvragen van VVV heeft dan ook niet veel zin als ze voor "uitverkocht huis" spelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef DutchGooner het volgende:
Heb je veel aan als het een combi is en er nauwelijks kaarten zullen zijn omdat het denk ik zowat helemaal vol zal zitten met seizoenskaarthouders
RKC was voor ons ook niet altijd evv dus waar zit het verschil?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....
Je moet altijd een x aantal vrije verkoop hebben, dus je zult met de kaartverkoop er snel bij moeten zijn dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Clubcard aanvragen van VVV heeft dan ook niet veel zin als ze voor "uitverkocht huis" spelen.
Oh oke, bedankt dat je dat vantevoren effe meld. Dan weet ik dat ik VVV-uit moet mijden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
RKC was voor ons ook niet altijd evv dus waar zit het verschil?
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
oei, linke soepquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel weer een Limburgse derby! Fortuna heeft aangekondigd beide derby's te komen...
Komen ze alle 5?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
Waren net wat beelden van op het sportjournaal.quote:
quote:
Dat is incl roda?quote:
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?quote:
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Behalve Willem II, want die hebben hooligans!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat was iedereen toch blij met VVV ipv RKC...RKC konden de meeste iig nog op EV naar toe....
maar 10 jaar zitten gaat ietsje te ver.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
nr 6 van utrecht..... die indiaan van amsterdam, daar wil ik wel 5 jaar voor zitten, dan ben ik toch gewoon een winnaar![]()
WTFquote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor jou niet, voor veel anders clubs wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Had je in Kerkrade niet verloren was je kampioen geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wanneer voegen ze al die nietszeggende Limburgse clubs nou eens samen?
Jullie hebben toch nooit volk mee naar Limburg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef MaxPower het volgende:
Wij hebben wel EV denk ik. Komend seizoen 17x EV aangezien ADO eruit is![]()
Vind het ook nog niet heel boeiend wat ik er tot nu toe van gezien heb (FCU en Twente)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:41 schreef Apfel. het volgende:
Wat n ontzettend irritante kerel die "de Harde Kern" presenteerd zeg... die aflevering van ado, werden ze wel ff pissed op hem. Verder vind ik er niet veel aan trouwens dat programma
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Wel grappig die afleveringen, had ze nog op video ergens.
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Vond die van utrecht nog de meeste geinige om naar te kijken trouwens. Die van dh, wist niet dat die halve BNer zo'n bekende is van ado.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Kan me die aflevering niet herinneren, maar je zal wel die bolle kale bedoelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |