Weet niet of ie bij jullie is geweest, maar hij is wel bij een klassieker hier in de Kuip geweest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij was bij de laatste Ajax-010 aanwezig dacht ik toen gehoord te hebben.
idd kon de mijne ook al niet meer vindenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Kap eens met een verkapte tvp verwijderen, klote mod.
Die mongool voor die groen-witte vlag?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:46 schreef jna het volgende:
http://www.bravo.co.uk/factories/
En dan onderaan op Holland klikken
Jorien in actie![]()
Ziet er leuker uit dan die Netwerkreportages in ieder geval.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef BB-boy het volgende:
Indrukwekkend
Die vent probeert er maar iets spannends van te maken![]()
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die mongool voor die groen-witte vlag?![]()
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Volgens mij die gast die de vlag vasthoudt links .
Het is idd de rechter, de heldquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is hij die gast die rechts van de vlag staat.
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:10 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van mijn part staat hij achteraan, het zijn allemaal stumperds![]()
Dit meen je serieus?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan rest alleen de vraag waarom jullie er zo vreselijk voor in je broek schijten.![]()
Hehe lijkt me inderdaad dat het in scene is gezetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
wie niet valt zongen ze toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Is dat filmpje in scene gezet ofzo, ziet er zo nep uit.
En wie niet klapt die is een jood![]()
Komt omdat Jorien dat niet kan, en de scf doet iets met zijn allen of gewoon helemaal nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:54 schreef BB-boy het volgende:
Ze zijn nog te lui om te springen.
Maar ik sta(zit om de voorspelbare reacties voor te zijn) dan ook niet met een vlag te gillenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Zelf kom je ook niet echt hoog maat.
Tsja, waarschijnlijk heeft die kutbrit eerst een uur lang naar een fish&chips tent lopen zoeken voordat ie doorhad dat ie niet in Engeland was. Wiet doet soms rare dingen met mensen.quote:
Ik heb het idee dat die gast ook niet helemaal vies is van andere dingenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, waarschijnlijk heeft die kutbrit eerst een uur lang naar een fish&chips tent lopen zoeken voordat ie doorhad dat ie niet in Engeland was. Wiet doet soms rare dingen met mensen.![]()
Wat een geslowchatquote:
Niet echt deze keerquote:
uit het wedstrijdtopic grunn utrechtquote:zaterdag 19 mei 2007
Steward raakt in coma
UTRECHT - De steward die donderdag bij de voetbalwedstrijd tussen FC Utrecht en FC Groningen gewond is geraakt,is donderdag in coma geraakt. Dat heeft een woordvoerder van FC Utrecht gisterenavond bekend gemaakt. De steward leek er met een aantal hechtingen vanaf te komen, maar bleef klagen over pijn in het hoofd. De artsen hadden een bloeding in zijn hoofd vastgesteld. Ze hebben geprobeerd hem te opereren, maar dat bleek niet goed mogelijk.
De steward raakte gewond bij een van de pogingen van de Utrecht fans om het eigen tribunevak te verlaten en op te trekken naar Groningse fans op de hoofdtribune. Stewards werden geschopt en geslagen. Een steward was er zo slecht aan toe dan hij moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Voor FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop kwam dit bericht als een klap in het gezicht. ,, Hoe leggen we dit uit aan de familieleden van de steward.’’
De politie is een groot onderzoek gestart naar de Utrecht aanhangers die de fatale klappen hebben uitgedeeld. In en rond om het stadion hangen 53 cameras. Mogelijk dat die beelden kunnen helpen de relschoppers te traceren. ANP
Sommige stewards zijn anders ook verrekte irritant, en ze willen naar de hoofdtribune toe...Dan weet je als steward als je ze tegen wilt houden dat je klappen kan vangen.quote:
Ze vinden het blijkbaar gezellig in Alkmaar, die worden elke keer op een bezoekje getrakteerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 09:54 schreef Superheld het volgende:
AZ op de loop voor Ajax in Alkmaar
En dit keer waren ze er ook een keertje, dat is dan wel weer leukquote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Ze vinden het blijkbaar gezellig in Alkmaar, die worden elke keer op een bezoekje getrakteerd.
Dat had ik gelezen. Ik was benieuwd naar de oorzaak van deze bestorming. Ben ik nog nergens tegen gekomen.quote:
Was een zooitje groningen fans tot 2 x toe aan het juichen op de hoofd(?)tribunequote:Op zondag 20 mei 2007 13:30 schreef EMAR het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen. Ik was benieuwd naar de oorzaak van deze bestorming. Ben ik nog nergens tegen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |