En precies, kankerdebielenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:55 schreef Superheld het volgende:
Zullen wel weer gewoon wat verveelde kneusjes zijn
SMS betere beelden AAN naar 1234quote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Afgezien van een klein relletje ( als je het zo mocht noemen ) op vak D niet.
Vage beelden daarvan hier te zien ;
http://www.youtube.com/watch?v=42ANnlclb9w&mode=related&search=
Had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting: niet boeiend, wat kansloos gesloop door jeugd.
Tot het jouw auto is, kijken of je dan nog zo reageert.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef PLAE@ het volgende:
samenvatting: niet boeiend, wat kansloos gesloop door jeugd.
dan vind ik t niet kansloos meer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:22 schreef Panick het volgende:
[..]
Tot het jouw auto is, kijken of je dan nog zo reageert.
Joh..quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:36 schreef Superheld het volgende:
Zijn de oudjes zo te zien
quote:**************************************
Stadionverbod voor Haagse hooligans
` ADO Den Haag geeft supporters die op
22 april tijdens de wedstrijd tegen FC
Groningen vuurwerk op het veld gooiden
een stadionverbod.Door het wangedrag
werd het laatste duel van de club in
het Zuiderpark na 49 minuten gestaakt.
Ook op 19 november vorig jaar moest een
wedstrijd van ADO Den Haag om die reden
voortijdig worden stopgezet.De Haagse
club speelde toen tegen Vitesse.
Het bestuur wil het wangedrag van de
onruststokers hard straffen.Naast een
stadionverbod wordt het supporterscafé
tijdens wedstrijden gesloten.Dat zal
twee seizoenen gebeuren.ADO Den Haag is
gedegradeerd naar de eerste divisie.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:09 schreef Bananenman het volgende:
Pythje, waar sta je? Ik herken wat koppies.
Done.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:53 schreef PyTh het volgende:
Edit je post even BS en verwijder die pic aub
LOL, hier staat ie volgens mij niet op, maar mijn collega liet een zelfde foto zien (zal we die met de jonkies zijn, alhoewel hij is 30)...quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef PyTh het volgende:
Zijn inderdaad de oudjes.
Er is toen ook een foto van alleen de jongeren en allemaal samen gemaakt.
quote:
Ik kwam die foto tegen op partyflock forum vanmiddag. En toen op die site beland.Vond het ook vreemd dat ze al gepubliceerd werden. Beetje kinderachtig allemaal daar....nog meer i'net hoolies als op hardcorehooligan. Als je ff op die site kijkt is de foto van de oudjes en de jonkies gepost in dat gasteboek daar, en fotos van ene "pino" die fotos van zichzelf plaatst en ook de groepsfotos plaatste.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef PyTh het volgende:
Mooi dat ie al weer op het net staat zeg pffffffff.
Zijn inderdaad de oudjes.
Er is toen ook een foto van alleen de jongeren en allemaal samen gemaakt.
Maar geloof niet dat het echt de bedoeling was dat ze nu online staan...
onzin, anders krijg je dit soort taferelenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:11 schreef FrankyMcG het volgende:
Ze hadden beter een foto met "balkjes" kunnen publiceren op Inet...
Zwakkelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:51 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die niet aan het poeder zit vandaag, zo lastig was het toch niet?![]()
quote:Oud-Ajax verslaat oud-feyenoord in de ring
Tscheu La Ling heeft zaterdagavond in het programma "Fighting with the stars" oud feyenoorder John de Wolf verslagen in de ring. In de eerste ronde wist La Ling de thaibokswedstrijd te winnen van De Wolf met een technisch K.O..
La Ling gaf De Wolf een rechtse hoek op de zijkant van het hoofd, waardoor hij aan het wankelen kwam. De scheidsrechter vond dat De Wolf dusdanig was aangeslagen, dat hij de wedstrijd beëindigde middels technisch K.O. Zo wist oud-Ajax deze avond oud-feyenoord te verslaan in de ring.
Wat denkie zelf manquote:Op zondag 13 mei 2007 17:33 schreef Superheld het volgende:
Heeft big brother Ruud, paul elstak nog neer geslagen?
Haha. Mooi dit!quote:
kop de cornervlagquote:Op maandag 14 mei 2007 22:53 schreef PizzaSalami het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K_iKvc_Lwrg
Hij was bij de laatste Ajax-010 aanwezig dacht ik toen gehoord te hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:04 schreef Superheld het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4rt6U1MNBSA
21e nieuwe afleveringen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |