hij heeft wel gelijk. Hooligans moeten tegen elkaar of de politie vechten en niet laf tegen stewards.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic dan. Mensen veroordelen doe je maar ergens anders.
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. Hooligans moeten tegen elkaar of de politie vechten en niet laf tegen stewards.
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politie![]()
ja en was dat groepje van 20 man op de hoofdtribune gekomen en hadden ze veel gezinnen uit het stadion gejaagd. De politie kwam pas na een minuut ofzo, zonder die stewards was het hek allang open geweestquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Gaan de stewards opzij komt er vanzelf politie![]()
ja die supporters zijn kneuzen en denken dat het beveiling is. Die mensen zijn gewoon stewards, maar omdat FC Utrecht niet aan genoeg personeel kan komen huren ze een extern bedrijf in. Een beveilingsbedrijf levert de stewards aan. Hetzelfde is het geval bij Feyenoord, AZ en ADO. Niks beveiliging, die mensen hebben niet meer bevoegdheden en doen precies hetzelfde werk als de stewardsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Superheld het volgende:
Dan moeten die stewards na die 0-1 zorgen dat diegene die juichen van de tribune worden verwijderd, doen ze het niet dan doen die gasten het toch.
Hoor trouwens dat het voornamelijk beveiliging was.
Die gasten zijn wel veel beter opgeleid dan normale stewards, die nog net de mensen naar de juiste stoel kunnen wijzen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:52 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Niks beveiliging, die mensen hebben niet meer bevoegdheden en doen precies hetzelfde werk als de stewards
Ja, dacht ik ook, maar op de beelden zie je alleen stewards.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Superheld het volgende:
Hoor trouwens dat het voornamelijk beveiliging was.
Hmm ok, zo leek het niet op de foto'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:50 schreef Utca het volgende:
Stewards en beveiliging hebben tegenwoordig dezelfde jassen aan.
Ok, dat wist ik allemaal niet. Als je naar de foto's kijkt zie je wel dat het geen 'normale' stewards zijn qua postuur inderdaad. Bij Ajax zijn er jarenlang problemen geweest met de beveiliging, die is er toen ook uiteindelijk 'uitgewerkt'. WWS was dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef Utca het volgende:
Beveiligers zijn te herkennen aan kisten, zwarte broek en groen polotje onder jas
Van die TSC lui zijn dat. TSC heeft trouwens de jassen die nu gedragen worden aan FCU geschonken.
Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft dat men daarom die jassen geschonken heeft omdat er in het verleden ook wel eens problemen zijn geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:03 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik allemaal niet. Als je naar de foto's kijkt zie je wel dat het geen 'normale' stewards zijn qua postuur inderdaad. Bij Ajax zijn er jarenlang problemen geweest met de beveiliging, die is er toen ook uiteindelijk 'uitgewerkt'. WWS was dat.
En die commentator zegt nog:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat zal een overgroot deel ook denken.
Paar noord-afrikaantjes over het veld aan het rennen net bij nl - marokko in Tilburg. Zet de ME maar alvast klaar, pitch invasion en stad slopen.
Dan zijn ze bijna compleetquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:31 schreef Superheld het volgende:
Heb trouwens gehoord dat de kingside aan het verzamelen is, er staan al zo'n 5 man bij het laar om de aanval in te zetten, de 6e en laatste wordt spoedig verwacht.
De vraag is, wie zal wie (halal) slachten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:34 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Dan zijn ze bijna compleet.
Zal een heftige avond worden dit.
Stelletje apenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Sommige behaalde resultaten in het verleden bieden wel garanties.quote:
Zoveel mogelijk tot hij zinkt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:58 schreef Sethje het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html
Kutvolk...hoeveel kunnen er op 1 boot?
Komt toch nooit een onderzoek na, deze gasten komen niet op Opsporing Verzocht hoor, maar o wee al wij eens iets flikken bij onze club, dan worden alle registers open getrokken om ons te pakken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:21 schreef Suijk het volgende:
Zouden ze nou echt zo dom zijn om dat gewoon allemaal voor de camera's te doen of weten ze gewoon dat er bij hun toch niets achteraf aan gedaan wordt?
Stenigen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:22 schreef Intermec het volgende:
Goed dat er wel zeker 20 van die apen opgepakt zijn. Nu hopen dat ze publiek opgehangen worden.
Ik heb wel voldoende half om half Nike jackets gespotquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:09 schreef Smeich het volgende:
Ik mis die stomme nektasjes van ze
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef TerroRobbie het volgende:
"orange army".
Ik las al wat plannenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Is dat geen optie voor het volgende oefenduel met de vriendelijke allochtone mede-nederlander. Een keer een punt maken tegen die sukkeltjes. Dit is al de 4e of 5e keer dat ze lijp dat veld ophuppelen toch ? Maarja het zal wel de wil van Allah zijn ofzo![]()
Dat was best snel, die 6 weken ofzo. En wat ben je toch een sneaky bastard, hehe...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
![]()
EIndelijk weer unbanned, weinig gemist toch?![]()
Het had leuker geweest als ManU ipv Milan de finale had gehaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hoe is het eigenlijk in Athene nu ? Is de paintball oorlog al begonnen ?
De Italianen hebben hun messen niet door de douane gekregenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Intermec het volgende:
Nog niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |