quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef webextreme.nl het volgende:
lekker wijf man!!
neeeeeeee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Het verschil tussen die bimbo en Amanda... bimbo ziet er nog redelijk onschuldig en lief uit, Amanda ziet eruit als een vieze ongewassen slet...
Nee Scan, Noorwegen is een provincie van Finland.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt dus uit Zweden en is 25. Dit voor de late inschakelaars.
Niet nodig, ze trekt het verhaal wel naar zich toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kijkt not amused, ze heeft geen ondertiteling
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kwam een paar minuten geleden binnenvallen en dacht wtf is dat???
Zullen we haar inruilen voor Natasia?quote:
ik vraag me bij elke bezoeker af of die op auditie is voor de rol van de negende bewonerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Charmian het volgende:
Gaat ze nou straks ook de jacuzzi in en zo, of was dit het?
Ja zo wel, maar als ze lacht trekt ze een beetje een vies gezicht wat iets minder charmant staat.quote:
Ik zag haar net zitten, had nog geen woord gehoord en dacht dat zij de 9e bewoner wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vraag me bij elke bezoeker af of die op auditie is voor de rol van de negende bewoner
Volgende week zie Natas er ook zo uitquote:
uhuhquote:
Niet echt mijn ding, maar ja, hier kun je niet omheenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankzij de flapjes van Natasia produceren we vandaag toch maar mooi de meest maffe TT's![]()
Het gaat om het innerlijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef r3gi3boy het volgende:
wat een geile slet
dacht het niet, ze vertelde net dat haar liedje zal worden gereleased in meer dan 80 landen, die gaat buiten meer cashen dan in de kooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag haar net zitten, had nog geen woord gehoord en dacht dat zij de 9e bewoner was![]()
Da's oneerlijk, van Amanda WETEN we dat het een ongewassen slet is, van haar NOG nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Het verschil tussen die bimbo en Amanda... bimbo ziet er nog redelijk onschuldig en lief uit, Amanda ziet eruit als een vieze ongewassen slet...
ze zijn alle 2 leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef zaadjuh het volgende:
VIND DR NIKS AAN,VIND AMANDA KNAPPER
Natas idem.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Charmian het volgende:
Amanda heeft nog steeds niet geleerd hoe ze een glas met voetje moet vasthoudenik verbaas me er ieder keer weer over
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9zB7fJb_PPQ
nu even niet, dat moet je hier weer met een korreltje zout nemenquote:
Geeft niet Scan, ik ben ook buitengemeen opgewonden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen toch echt dat ze net zei dat ze uit Zweden komt, maar ik zie overal staan dat Lene Alexandra een Noorse dame is. Dat heb ik het zeker verkeerd verstaan ofzo.
Amanda heeft gewoon een cheapo uitstraling, dat is met geen geld te veranderen, sommige mensen hebben dat gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
quote:
Ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Geeft niet Scan, ik ben ook buitengemeen opgewonden.![]()
De moeder van Aman komt uit Australiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Hersenloze Amanda gooit er toch een redelijk staaltje engels uit.
Ja had niet anders verwacht, heb zelf tijdje in Amsterdam gewerkt en daar is de voortaal bijna Engels. Zelfs bij de Mac spraken ze er geen Nederlandsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: do you have brothers or sisters? mooie vrouw: i've got a broter
Amanda: Do they have big boops?
In het engels klinkt hij even monotoon en slaapverwekkend, en maakt er ook weer ellenlange verhalen van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
brian spreekt het beste engels
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: do you have brothers or sisters? mooie vrouw: i've got a broter
Amanda: Do they have big boops?
Ja de nieuwe maatjes haring laat nog even op zich wachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Moeten ze nu zelfs de C-artiesten uit Noorwegen halen?
Teasertaal is Engels..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja had niet anders verwacht, heb zelf tijdje in Amsterdam gewerkt en daar is de voortaal bijna Engels. Zelfs bij de Mac spraken ze er geen Nederlands![]()
Ja helaas, de Djembe act uit Nambie kon helaas geen doorgang vinden omdat er te weinig streamers betaalden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
A fake fanny?quote:
Zijn ze niet meer VOLwaardig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Komop Nicolaas, scheld dat stel devoluerende weekdieren allemaal flink de huid vol en loop rechtstreeks die villa uit. You know you want to...
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Gewoon stug blijven volhouden, ze is het zelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
En die van Amanda zijn nog steeds echt?
Heeft ook een jaar in Amerika gezeten op een tennisacademiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja helaas, de Djembe act uit Nambie kon helaas geen doorgang vinden omdat er te weinig streamers betaalden.
Huub is er ook 100% van overtuigd. Hij heeft ze ook gevoeld en bekeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.
ik vond hem verbazingwekkend klunzig (dat kleine stukje dat ik gehoord heb over Nena, en dat hij van konten houdt)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
Terug naar de Rimboe nooit gezien? Of heb je zo'n stereotypering in je hoofd van alleen maar mannen achter die trommels?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
We kunnen in ieder geval niet meer klagen over de platheid van DGK.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Maar wel nog even Lieke eruit dan aub
Heb net nog even het filmpje terruggekeken. Lag helemaal in een deuk afgl. zaterdagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
geef mij maar Amanda met haar bier en tieten
als iemand haar nu nog een Schanulleke stuurt, klopt het plaatje helemaal. Nico=Lambik, Brian=Jerommeke of die evil dude (naam kwijt ff) , Nat=Sidoniaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Lieke gaat haar haar weer in de krullers zetten. Heeft ze zo weer een kapsel uit de 50ies.
Het zou met een Australische moeder ook niet best zijn als ze geen Engels sprak... en op basis van dat gegeven is haar Engels nog vrij triest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ze verplicht in een burka rondlopen daar,dat mens ziet er niet uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lieke is puur natuur, en dat moet zo blijven!
ik vind ze wel goed staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Suikeroom het volgende:
Die tieten van Amanda vind ik echt lelijk![]()
Pas op, haar peetvader post hier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef zaadjuh het volgende:
lieke mag dr ook gauw uit wat een trut
ze mag wel haar ogen rechtzettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lieke is puur natuur, en dat moet zo blijven!
Ik ben ook voor de burkaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van mij mag ze verplicht in een burka rondlopen daar,dat mens ziet er niet uit
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
natasia bedoel jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tv uitzendingen meer voor de niet-streamersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef FdW het volgende:
Zakelijk weer slecht gepland en geregisseerd door de Febo ivm de TV.
Nu zijn de streamers nog aan het nasudderen. ( voor zover ze de TV uitzendingen volgen - ik niet )
Maakt niet uit want de stand van haar ogen klopt ook al niet en daar is niets aan te veranderenquote:
De TV-uitzendingen? Dat gaat toch over de bewoners die er een paar dagen eerder aan beginnen om kans te kunnen maken op een ton?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef FdW het volgende:
Zakelijk weer slecht gepland en geregisseerd door de Febo ivm de TV.
Nu zijn de streamers nog aan het nasudderen. ( voor zover ze de TV uitzendingen volgen - ik niet )
Ik wed 300 CP op 1e of 2e, ik denk 2e omdat die Camping nog niet in de uitzending zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat vandaag de poll uitslag komt. Ik ben dead-nieuwsgierig hoe Jaap scoort (al denk ik realistisch zo'n 3%)
Krimson!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef waxmask het volgende:
als iemand haar nu nog een Schanulleke stuurt, klopt het plaatje helemaal. Nico=Lambik, Brian=Jerommeke of die evil dude (naam kwijt ff) , Nat=Sidonia
Nou ze heeft nou niet bepaald ergens vooraan gestaan bij het uitdelen van de leuke bekkies...ze is er bekaaid vanaf gekomenquote:
Jij hebt het begrepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tv uitzendingen meer voor de niet-streamers![]()
Sommieg burka's hebben een gaasje voor de ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ze heeft nou niet bepaald ergens vooraan gestaan bij het uitdelen van de leuke bekkies...ze is er bekaaid vanaf gekomen
Burka heeft bij nader inzien ook geen zin want dan zie je die rare oogjes nog
And ready to be fuc.ked hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt dus uit Zweden en is 25. Dit voor de late inschakelaars.
Doris Day in progress.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Lieke is zelfs met krullers in sexy, mooi en charmant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handel is handel Ruud. Kijkers van zowel de streams als TV is dubbelop...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De TV-uitzendingen? Dat gaat toch over de bewoners die er een paar dagen eerder aan beginnen om kans te kunnen maken op een ton?
Oedipus complexquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me niet helemaal vinden in jouw smaak....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer gatenquote:
Ga jij eens lekker je Tena lady verwisselen.quote:
Je zou het maar in je portomonnee moeten mee dragen en tegen vrienden moeten zeggen dat dat je nieuwe vriendin is....quote:
Als Jaap eerste wordt, dan is dat alleen omdat Huub het de afgelopen week voor zichzelf heeft verknald. Normaal had Jaap Huub nooit kunnen inhalen. Door afgelopen week wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wed 300 CP op 1e of 2e, ik denk 2e omdat die Camping nog niet in de uitzending zat.
Geen problemen mee. Tegenovergestelde zelfs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zou het maar in je portomonnee moeten mee dragen en tegen vrienden moeten zeggen dat dat je nieuwe vriendin is....
Nee ik blijf tegen jou aan zeikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker je Tena lady verwisselen.![]()
Oewiie mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ik blijf tegen jou aan zeiken![]()
ik doelde dus op Liederke he.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
ze heeft geen onaardig gezichtje vind ik maar wel een slechte uitstraling. Of eerlijk gezegd geen uitstraling. Ze heeft dezelfde kilte over zich als Sylvia. Het kan komen door de camera s die hen beletten spontaan te reageren.
Het is tijd dat de Febo Erictie laat gaan............................quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Het word tijd dat Huub Eric laat gaan.
Ben jij professioneel fotograaf Scan?quote:
Is onvoorwaardelijke liefde nu ook al verkeerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Soury het volgende:
Wat zeikt Lieke nou? Gister zei ze nog dat ie 4 dagen geen sex kreeg van haar?
Huub reageerde met de opmerking dat ze hem straft met haar lichaam. En nu over ongesteldheid lopen zeuren
Maw ZEIKWIJF![]()
Voorwaardelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef FdW het volgende:
Is onvoorwaardelijke liefde nu ook al verkeerd![]()
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?quote:
mmm, errug jaloers !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Ik was vandaag in Strand Zuid en ik heb Bart gezien!![]()
Hij is nog steeds slank en érg lekker irl.![]()
Sorry, moest het effe kwijt, carry on!![]()
Geen sex als straf vandaag (en morgen) voor jouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?![]()
![]()
Vallen Libelles alleen maar op simpele jongetjes?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Met of zonder Lesley?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?![]()
![]()
Mitch 2 daggjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef SIRA het volgende:
ik mis Bart wel hoor, tenminste wat leuks ook om naar te kijken
nu zit er toch nix lekkers meer in...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoor.
Zal Huub Lieke vanavond dumpen en zo de weg vrijmaken voor FdW?
Preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef SIRA het volgende:
mitch is op zich wel oké, maar hij moet niet teveel gaan praten
Ik val niet op jonge meiden die qua leeftijd mijn dochter zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoor.
Zal Huub Lieke vanavond dumpen en zo de weg vrijmaken voor FdW?
hij moet gewoon lekker zijn en dienstbaar uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, dat kapsel van lieke
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, dat kapsel van lieke
daar is niet veel voor nodig zelfs ik met mjjn bijna 50 jaar voel mij fris in vergelijking met TAs en delliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik val niet op jonge meiden die qua leeftijd mijn dochter zouden kunnen zijn.
Ze is gewoon een frisse meid tussen die uitgewoonde troela's. Verfrissend.
Je moet hier erg uitkijken met wat je zegt. Zodra je het voor een meisje opneemt ben je volgens sommige fokkers meteen verliefd. Zo werkt dat hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje Amanda-achtig lijkt het wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...
[afbeelding]
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...
[afbeelding]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???
typisch huub, ik,ik, ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik wil Lieke wel maar niet al die voorwaarden.
Aman: Dan moet je dat zeggen, dan is het duidelijk voor haar.
Huub: Ik wil haar wel als vriendin en af en toe sex.
Aman :Ja, maar weet ze dat ook?
Huub: Ik heb het vannacht duidelijk proberen te maken. maar het draaide op sex uit.
Aman: Toch moet je eerlijk zijn. Dat doe je bij mij ook altijd, ik twijfel nooit aan jou oprechtheid.
Huub: Alles goed en wel, ik vind Lieke leuk, maar Lieke is verliefder op mij dan ik op Lieke.
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef FdW het volgende:
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???
Hysterisch en fris is ook een contradictie troelevrouw..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daar is niet veel voor nodig zelfs ik met mjjn bijna 50 jaar voel mij fris in vergelijking met TAs en dellie![]()
Lieke moet van Huub afblijven en DGK verlaten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.
Helemaal geen moeite mee. Zo ongeveer iedere jongen zou zich ook zeer goed kunnen vermaken met een team hockeymeisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...
Ik het zo'n vermoeden dat Lieke op de plaatselijke hockeyclub ook flink is uitgewoond.
Maar bedenk je: het gaat allemal om de spierbeheersing.
denk je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Hysterisch en fris is ook een contradictie troelevrouw..![]()
Huub moet gewoon nodig een keer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke moet van Huub afblijven en DGK verlaten.
Oh, op zeker. Maar fris en onbedorven is dan toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geen moeite mee. Zo ongeveer iedere jongen zou zich ook zeer goed kunnen vermaken met een team hockeymeisjes.
Ehm.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Op het Barbie-feest zat het perfect!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...
Ik het zo'n vermoeden dat Lieke op de plaatselijke hockeyclub ook flink is uitgewoond.
Maar bedenk je: het gaat allemal om de spierbeheersing.
Laat dat maar aan CC over, lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.![]()
Shut Up!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar vind ik dus inderdaad niets mis mee.quote:
En dan naar de kindjes van god kijken?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon nodig een keer naar huis gaan.
Dat is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon nodig een keer naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat maar aan CC Cc over, lijkt mij.![]()
Cc ...quote:
wellicht kan je een seminar in DGK geven en kunnen de onfrisse en frisse dames aldaar wat van jouw wijsheid op de diverse terreinen des levens opdoen. Uiteraard zullen wij allen via de streams meekijken......ohnee ik niet, : ik kijk een dag later wel een filmpje op you tube.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Schat dat meen je toch niet. Dat haar is totaal verkloot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar vind ik dus inderdaad niets mis mee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc ...
En een seminar gaat me een beetje te ver. Een op een daarentegen.
ja idd van brain komt ook helemaal niks uit...................en straks ook niet van natasia..als ze haar boobs heeft laten liften en opvullen.....en dan al helemaal niet te spreken oven nicolaas........dus huub moet lekker blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zonder Huub was het allang ingekakt.
Huub is nu aan het dalen maar hij heeft ons wel veel plezier gebracht.
D' accord, maar we mogen niet egoistisch zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc ...
En een seminar gaat me een beetje te ver. Een op een daarentegen.
ik bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht kan je een seminar in DGK geven en kunnen de onfrisse en frisse dames aldaar wat van jouw wijsheid op de diverse terreinen des levens opdoen. Uiteraard zullen wij allen via de streams meekijken......ohnee ik niet, : ik kijk een dag later wel een filmpje op you tube.![]()
Ja lieverd, dat meen ik wel. Dat grillige is niet verkloot, dat is het kapsel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Schat dat meen je toch niet. Dat haar is totaal verkloot.![]()
Goed voor de afkickverschijnselen Scan.quote:
overlay uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb iets mafs sinds ik een nieuwe pc heb. Alle streams kan ik capturen alleen stream 3 geeft een zwart beeld. Dat is wat mij betreft iets nieuws. Maar goed, ik speur nog wel even door naar de oplossing.
Geen moeite mee hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed voor de afkickverschijnselen Scan.![]()
Goed om de Libelles af te koelen Scan!quote:
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.quote:
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Het ligt echt aan dat vinkje uit bij overlay, in advanced. Werkt bij mij prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Heul nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja lieverd, dat meen ik wel. Dat grillige is niet verkloot, dat is het kapsel.
Dat het niet bij een meisje als Lieke past, dat klopt dan weer wel imo.
Dit heeft toch geen nadelige gevolgen voor onze relatie, hè?
Dat is ook een nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
ach ik lees graag "mijn vriendin" en de party en daar hoor ik gelukkig nooit iets over. Dat is dan net iets minder erg ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Op de leeftijd van 21 jaar zou je andere dingen moeten doen dan DVK streamen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
Bofkont ! ik ben blij dat je het ff kwijt moestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
drivers van..? WMP?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Ik heb het haar laatst ook zien doen samen met Brian. Fries is er nog steeds niet overheen. Hij weigert sindsdien te hinniken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Zelfde nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef elsie het volgende:
[..]
Bofkont ! ik bne blij dat je het ff kwijt moest"horen" we ook nog es wat van Bart
![]()
en heeft ie z'n haar weer superkort of nog net zo als de laatste tijd in DGK ?
Ik denk van je videokaart. WMP 10 móet je hebben, dus die heb je neem ik aan wel.quote:
Mijn videokaartquote:
Ik heb het een paar keer gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over BB Bart had! Maar wat leuk!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
En Bart was gewoon de leukste man in DGK. Wat FdW ook zeg!![]()
Zonde van Lesleyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Het meest echt....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Eric.quote:
Ok, Thanks !quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.
Jij bent toch niet mijn dochter hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?quote:
silk-effect bronzing poeder van Collistarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Eric.
(en zit hij nou onder de pan cake of lijkt daar zo)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?
Ik word flauw van deze streams.
![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
Wat heeft Lieke d'r haren vreselijk gedaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?
Ik word flauw van deze streams.
![]()
Heeft de kapster gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
De kapster heeft het voorwerk gedaan, en Lieke met de krullers de rest...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
leuk om te horen , vond ik hem ook het mooiste staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Je bent toch hopelijk niet op je jongeheer getrapt?quote:
Ik heb geen problemen met het kapsel. Het ziet er alleen wat nep uit, dat wel. Is morgen weer weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent toch hopelijk niet op je jongeheer getrapt?![]()
Dan doet ze het opnieuwquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met het kapsel. Het ziet er alleen wat nep uit, dat wel. Is morgen weer weg.
Coupe Amandaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
Waarom, dat rare haar past prima bij haar rare smoel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.
Zeker waar, hij had alleen een beetje veel stippels in zijn gezichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef elsie het volgende:
[..]
leuk om te horen , vond ik hem ook het mooiste staan.
en je hebt helemaal gelijk : Bart was de leukste en mooiste man in DGK![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Er is wel één leuke brief van een 19-jarige judoka.
Hij kan alleen de cupmaat niet schatten op de foto.
Behalve de divaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
verrek, echt iedereen is in het zwart
Behalve Natasiaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
verrek, echt iedereen is in het zwart
Ook in stemmig zwartquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Bijna vergeten dat zij er ook nog zijn.
[afbeelding]
Dus die is de sjaakquote:
Zijn oude mannetjes die dat steeds schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die dit experiment financieren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn oude mannetjes die dat steeds schrijven![]()
Meestal komt hij op dinsdagavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Kom maar op met de uitslag van de poll.
Waarom betaal IK danquote:
Toepasselijke smiley. Zo ziet ze er idd uit.quote:
Loyaliteit aan het programma bewijzen wordt bijzonder gewaardeerd.quote:
Wordt die vanavond bekent gemaakt???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Kom maar op met de uitslag van de poll.
Huub werd door een man geroepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft m.i. net de leuke brief aan Huub gegeven, maar die is niet meer op de streams.
Was de vorige keer wel op dinsdagavond na de sluiting.quote:
Lijntje coke snuiven, dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd door een man geroepen.
Dus hij zal wel achter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |