quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef webextreme.nl het volgende:
lekker wijf man!!
neeeeeeee!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Het verschil tussen die bimbo en Amanda... bimbo ziet er nog redelijk onschuldig en lief uit, Amanda ziet eruit als een vieze ongewassen slet...
Nee Scan, Noorwegen is een provincie van Finland.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt dus uit Zweden en is 25. Dit voor de late inschakelaars.
Niet nodig, ze trekt het verhaal wel naar zich toequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda kijkt not amused, ze heeft geen ondertiteling
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kwam een paar minuten geleden binnenvallen en dacht wtf is dat???
Zullen we haar inruilen voor Natasia?quote:
ik vraag me bij elke bezoeker af of die op auditie is voor de rol van de negende bewonerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Charmian het volgende:
Gaat ze nou straks ook de jacuzzi in en zo, of was dit het?
Ja zo wel, maar als ze lacht trekt ze een beetje een vies gezicht wat iets minder charmant staat.quote:
Ik zag haar net zitten, had nog geen woord gehoord en dacht dat zij de 9e bewoner wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vraag me bij elke bezoeker af of die op auditie is voor de rol van de negende bewoner
Volgende week zie Natas er ook zo uitquote:
uhuhquote:
Niet echt mijn ding, maar ja, hier kun je niet omheenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankzij de flapjes van Natasia produceren we vandaag toch maar mooi de meest maffe TT's![]()
Het gaat om het innerlijk...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:12 schreef r3gi3boy het volgende:
wat een geile slet
dacht het niet, ze vertelde net dat haar liedje zal worden gereleased in meer dan 80 landen, die gaat buiten meer cashen dan in de kooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag haar net zitten, had nog geen woord gehoord en dacht dat zij de 9e bewoner was![]()
Da's oneerlijk, van Amanda WETEN we dat het een ongewassen slet is, van haar NOG nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Het verschil tussen die bimbo en Amanda... bimbo ziet er nog redelijk onschuldig en lief uit, Amanda ziet eruit als een vieze ongewassen slet...
ze zijn alle 2 leukquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:15 schreef zaadjuh het volgende:
VIND DR NIKS AAN,VIND AMANDA KNAPPER
Natas idem.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Charmian het volgende:
Amanda heeft nog steeds niet geleerd hoe ze een glas met voetje moet vasthoudenik verbaas me er ieder keer weer over
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9zB7fJb_PPQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |