nu even niet, dat moet je hier weer met een korreltje zout nemenquote:
Geeft niet Scan, ik ben ook buitengemeen opgewonden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik meen toch echt dat ze net zei dat ze uit Zweden komt, maar ik zie overal staan dat Lene Alexandra een Noorse dame is. Dat heb ik het zeker verkeerd verstaan ofzo.
Amanda heeft gewoon een cheapo uitstraling, dat is met geen geld te veranderen, sommige mensen hebben dat gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:03 schreef Kinga het volgende:
Het verschil tussen die bimbo en Amanda... bimbo ziet er nog redelijk onschuldig en lief uit, Amanda ziet eruit als een vieze ongewassen slet...
quote:
Ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Geeft niet Scan, ik ben ook buitengemeen opgewonden.![]()
De moeder van Aman komt uit Australiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Hersenloze Amanda gooit er toch een redelijk staaltje engels uit.
Ja had niet anders verwacht, heb zelf tijdje in Amsterdam gewerkt en daar is de voortaal bijna Engels. Zelfs bij de Mac spraken ze er geen Nederlandsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Hersenloze Amanda gooit er toch een redelijk staaltje engels uit.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: do you have brothers or sisters? mooie vrouw: i've got a broter
Amanda: Do they have big boops?
In het engels klinkt hij even monotoon en slaapverwekkend, en maakt er ook weer ellenlange verhalen van.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
brian spreekt het beste engels
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: do you have brothers or sisters? mooie vrouw: i've got a broter
Amanda: Do they have big boops?
Ja de nieuwe maatjes haring laat nog even op zich wachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Moeten ze nu zelfs de C-artiesten uit Noorwegen halen?
Teasertaal is Engels..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja had niet anders verwacht, heb zelf tijdje in Amsterdam gewerkt en daar is de voortaal bijna Engels. Zelfs bij de Mac spraken ze er geen Nederlands![]()
Ja helaas, de Djembe act uit Nambie kon helaas geen doorgang vinden omdat er te weinig streamers betaalden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
A fake fanny?quote:
Zijn ze niet meer VOLwaardig?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:23 schreef FuTilE het volgende:
Komop Nicolaas, scheld dat stel devoluerende weekdieren allemaal flink de huid vol en loop rechtstreeks die villa uit. You know you want to...
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef Copycat het volgende:
Gewoon stug blijven volhouden, ze is het zelf gaan gelovenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
En die van Amanda zijn nog steeds echt?
Heeft ook een jaar in Amerika gezeten op een tennisacademiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja helaas, de Djembe act uit Nambie kon helaas geen doorgang vinden omdat er te weinig streamers betaalden.
Huub is er ook 100% van overtuigd. Hij heeft ze ook gevoeld en bekeken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze was eerst een B-artiest, daarna een C-artiest, en nu is ze een E-artiest.
ik vond hem verbazingwekkend klunzig (dat kleine stukje dat ik gehoord heb over Nena, en dat hij van konten houdt)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
Terug naar de Rimboe nooit gezien? Of heb je zo'n stereotypering in je hoofd van alleen maar mannen achter die trommels?quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
We kunnen in ieder geval niet meer klagen over de platheid van DGK.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |