Dat is ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub moet gewoon nodig een keer naar huis gaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat maar aan CC Cc over, lijkt mij.![]()
Cc ...quote:
wellicht kan je een seminar in DGK geven en kunnen de onfrisse en frisse dames aldaar wat van jouw wijsheid op de diverse terreinen des levens opdoen. Uiteraard zullen wij allen via de streams meekijken......ohnee ik niet, : ik kijk een dag later wel een filmpje op you tube.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.![]()
Schat dat meen je toch niet. Dat haar is totaal verkloot.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar vind ik dus inderdaad niets mis mee.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc ...
En een seminar gaat me een beetje te ver. Een op een daarentegen.
ja idd van brain komt ook helemaal niks uit...................en straks ook niet van natasia..als ze haar boobs heeft laten liften en opvullen.....en dan al helemaal niet te spreken oven nicolaas........dus huub moet lekker blijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zonder Huub was het allang ingekakt.
Huub is nu aan het dalen maar hij heeft ons wel veel plezier gebracht.
D' accord, maar we mogen niet egoistisch zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cc ...
En een seminar gaat me een beetje te ver. Een op een daarentegen.
ik bedanktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wellicht kan je een seminar in DGK geven en kunnen de onfrisse en frisse dames aldaar wat van jouw wijsheid op de diverse terreinen des levens opdoen. Uiteraard zullen wij allen via de streams meekijken......ohnee ik niet, : ik kijk een dag later wel een filmpje op you tube.![]()
Ja lieverd, dat meen ik wel. Dat grillige is niet verkloot, dat is het kapsel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Schat dat meen je toch niet. Dat haar is totaal verkloot.![]()
Goed voor de afkickverschijnselen Scan.quote:
overlay uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb iets mafs sinds ik een nieuwe pc heb. Alle streams kan ik capturen alleen stream 3 geeft een zwart beeld. Dat is wat mij betreft iets nieuws. Maar goed, ik speur nog wel even door naar de oplossing.
Geen moeite mee hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goed voor de afkickverschijnselen Scan.![]()
Goed om de Libelles af te koelen Scan!quote:
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.quote:
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Het ligt echt aan dat vinkje uit bij overlay, in advanced. Werkt bij mij prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Heul nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja lieverd, dat meen ik wel. Dat grillige is niet verkloot, dat is het kapsel.
Dat het niet bij een meisje als Lieke past, dat klopt dan weer wel imo.
Dit heeft toch geen nadelige gevolgen voor onze relatie, hè?
Dat is ook een nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
ach ik lees graag "mijn vriendin" en de party en daar hoor ik gelukkig nooit iets over. Dat is dan net iets minder erg ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Op de leeftijd van 21 jaar zou je andere dingen moeten doen dan DVK streamen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
Bofkont ! ik ben blij dat je het ff kwijt moestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Ik was vandaag in Strand Zuid en ik heb Bart gezien!![]()
Hij is nog steeds slank en érg lekker irl.![]()
Sorry, moest het effe kwijt, carry on!![]()
drivers van..? WMP?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Ik heb het haar laatst ook zien doen samen met Brian. Fries is er nog steeds niet overheen. Hij weigert sindsdien te hinniken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Zelfde nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef elsie het volgende:
[..]
Bofkont ! ik bne blij dat je het ff kwijt moest"horen" we ook nog es wat van Bart
![]()
en heeft ie z'n haar weer superkort of nog net zo als de laatste tijd in DGK ?
Ik denk van je videokaart. WMP 10 móet je hebben, dus die heb je neem ik aan wel.quote:
Mijn videokaartquote:
Ik heb het een paar keer gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over BB Bart had! Maar wat leuk!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
En Bart was gewoon de leukste man in DGK. Wat FdW ook zeg!![]()
Zonde van Lesleyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Het meest echt....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Eric.quote:
Ok, Thanks !quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.
Jij bent toch niet mijn dochter hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?quote:
silk-effect bronzing poeder van Collistarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Eric.
(en zit hij nou onder de pan cake of lijkt daar zo)
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?
Ik word flauw van deze streams.
![]()
Je meent hetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
Wat heeft Lieke d'r haren vreselijk gedaan.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet die ook niet wanneer je irriteren en wanneer je ergeren schrijft?
Ik word flauw van deze streams.
![]()
Heeft de kapster gedaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
De kapster heeft het voorwerk gedaan, en Lieke met de krullers de rest...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
leuk om te horen , vond ik hem ook het mooiste staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Je bent toch hopelijk niet op je jongeheer getrapt?quote:
Ik heb geen problemen met het kapsel. Het ziet er alleen wat nep uit, dat wel. Is morgen weer weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent toch hopelijk niet op je jongeheer getrapt?![]()
Dan doet ze het opnieuwquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met het kapsel. Het ziet er alleen wat nep uit, dat wel. Is morgen weer weg.
Coupe Amandaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef schatje het volgende:
Waarom, dat rare haar past prima bij haar rare smoel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.
Zeker waar, hij had alleen een beetje veel stippels in zijn gezichtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:39 schreef elsie het volgende:
[..]
leuk om te horen , vond ik hem ook het mooiste staan.
en je hebt helemaal gelijk : Bart was de leukste en mooiste man in DGK![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
Er is wel één leuke brief van een 19-jarige judoka.
Hij kan alleen de cupmaat niet schatten op de foto.
Behalve de divaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
verrek, echt iedereen is in het zwart
Behalve Natasiaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
verrek, echt iedereen is in het zwart
Ook in stemmig zwartquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:53 schreef beequeen het volgende:
Bijna vergeten dat zij er ook nog zijn.
[afbeelding]
Dus die is de sjaakquote:
Zijn oude mannetjes die dat steeds schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die dit experiment financieren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn oude mannetjes die dat steeds schrijven![]()
Meestal komt hij op dinsdagavond.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Kom maar op met de uitslag van de poll.
Waarom betaal IK danquote:
Toepasselijke smiley. Zo ziet ze er idd uit.quote:
Loyaliteit aan het programma bewijzen wordt bijzonder gewaardeerd.quote:
Wordt die vanavond bekent gemaakt???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Kom maar op met de uitslag van de poll.
Huub werd door een man geroepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft m.i. net de leuke brief aan Huub gegeven, maar die is niet meer op de streams.
Was de vorige keer wel op dinsdagavond na de sluiting.quote:
Lijntje coke snuiven, dat moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub werd door een man geroepen.
Dus hij zal wel achter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |