ik doelde dus op Liederke he.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef ericahysterica het volgende:
ze heeft geen onaardig gezichtje vind ik maar wel een slechte uitstraling. Of eerlijk gezegd geen uitstraling. Ze heeft dezelfde kilte over zich als Sylvia. Het kan komen door de camera s die hen beletten spontaan te reageren.
Het is tijd dat de Febo Erictie laat gaan............................quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
Het word tijd dat Huub Eric laat gaan.
Ben jij professioneel fotograaf Scan?quote:
Is onvoorwaardelijke liefde nu ook al verkeerdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Soury het volgende:
Wat zeikt Lieke nou? Gister zei ze nog dat ie 4 dagen geen sex kreeg van haar?
Huub reageerde met de opmerking dat ze hem straft met haar lichaam. En nu over ongesteldheid lopen zeuren
Maw ZEIKWIJF![]()
Voorwaardelijk bedoel je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef FdW het volgende:
Is onvoorwaardelijke liefde nu ook al verkeerd![]()
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?quote:
mmm, errug jaloers !!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Ik was vandaag in Strand Zuid en ik heb Bart gezien!![]()
Hij is nog steeds slank en érg lekker irl.![]()
Sorry, moest het effe kwijt, carry on!![]()
Geen sex als straf vandaag (en morgen) voor jouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?![]()
![]()
Vallen Libelles alleen maar op simpele jongetjes?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Met of zonder Lesley?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
Cc, als soul sister/brother moeten we elkaar wel steunen, toch?![]()
![]()
Mitch 2 daggjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef SIRA het volgende:
ik mis Bart wel hoor, tenminste wat leuks ook om naar te kijken
nu zit er toch nix lekkers meer in...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoor.
Zal Huub Lieke vanavond dumpen en zo de weg vrijmaken voor FdW?
Preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef SIRA het volgende:
mitch is op zich wel oké, maar hij moet niet teveel gaan praten
Ik val niet op jonge meiden die qua leeftijd mijn dochter zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Alhoewel een soulbrother erbij nooit mis is, hoor.
Zal Huub Lieke vanavond dumpen en zo de weg vrijmaken voor FdW?
hij moet gewoon lekker zijn en dienstbaar uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, dat kapsel van lieke
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
holy fuck, dat kapsel van lieke
daar is niet veel voor nodig zelfs ik met mjjn bijna 50 jaar voel mij fris in vergelijking met TAs en delliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik val niet op jonge meiden die qua leeftijd mijn dochter zouden kunnen zijn.
Ze is gewoon een frisse meid tussen die uitgewoonde troela's. Verfrissend.
Je moet hier erg uitkijken met wat je zegt. Zodra je het voor een meisje opneemt ben je volgens sommige fokkers meteen verliefd. Zo werkt dat hier.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Beetje Amanda-achtig lijkt het wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...
[afbeelding]
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met je eens, maar nu helaas wel...
[afbeelding]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef FdW het volgende:
[..]
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???
typisch huub, ik,ik, ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ik wil Lieke wel maar niet al die voorwaarden.
Aman: Dan moet je dat zeggen, dan is het duidelijk voor haar.
Huub: Ik wil haar wel als vriendin en af en toe sex.
Aman :Ja, maar weet ze dat ook?
Huub: Ik heb het vannacht duidelijk proberen te maken. maar het draaide op sex uit.
Aman: Toch moet je eerlijk zijn. Dat doe je bij mij ook altijd, ik twijfel nooit aan jou oprechtheid.
Huub: Alles goed en wel, ik vind Lieke leuk, maar Lieke is verliefder op mij dan ik op Lieke.
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef FdW het volgende:
Iedereen was het er over eens dat de kapster een fout had gemaakt, en nu is er met Lieke zelf iets mis???
Hysterisch en fris is ook een contradictie troelevrouw..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
daar is niet veel voor nodig zelfs ik met mjjn bijna 50 jaar voel mij fris in vergelijking met TAs en dellie![]()
Lieke moet van Huub afblijven en DGK verlaten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieke moet van die stompzinnige krullers afblijven.
Helemaal geen moeite mee. Zo ongeveer iedere jongen zou zich ook zeer goed kunnen vermaken met een team hockeymeisjes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...
Ik het zo'n vermoeden dat Lieke op de plaatselijke hockeyclub ook flink is uitgewoond.
Maar bedenk je: het gaat allemal om de spierbeheersing.
denk je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Hysterisch en fris is ook een contradictie troelevrouw..![]()
Huub moet gewoon nodig een keer naar huis gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke moet van Huub afblijven en DGK verlaten.
Oh, op zeker. Maar fris en onbedorven is dan toch een ander verhaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Helemaal geen moeite mee. Zo ongeveer iedere jongen zou zich ook zeer goed kunnen vermaken met een team hockeymeisjes.
Ehm.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies! Op het Barbie-feest zat het perfect!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was het daar niet mee eens hoor. Met het kapsel op zich is imo niets mis, alleen verkloot ze het zelf door het zo tuttig te stylen.
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, but what the heck ...
Ik het zo'n vermoeden dat Lieke op de plaatselijke hockeyclub ook flink is uitgewoond.
Maar bedenk je: het gaat allemal om de spierbeheersing.
Laat dat maar aan CC over, lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Omtrent de door jou bedoelde spierbeheersing en vele andere aspecten van het genottelijke samenzijn wil ik voor de vaste FOK!sters best een seminar geven.![]()
Shut Up!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar vind ik dus inderdaad niets mis mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |