quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Maar wel nog even Lieke eruit dan aub
Heb net nog even het filmpje terruggekeken. Lag helemaal in een deuk afgl. zaterdagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef uniekhoorn het volgende:
geef mij maar Amanda met haar bier en tieten
als iemand haar nu nog een Schanulleke stuurt, klopt het plaatje helemaal. Nico=Lambik, Brian=Jerommeke of die evil dude (naam kwijt ff) , Nat=Sidoniaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:31 schreef Copycat het volgende:
Lieke gaat haar haar weer in de krullers zetten. Heeft ze zo weer een kapsel uit de 50ies.
Het zou met een Australische moeder ook niet best zijn als ze geen Engels sprak... en op basis van dat gegeven is haar Engels nog vrij triest.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Hersenloze Amanda gooit er toch een redelijk staaltje engels uit.
Van mij mag ze verplicht in een burka rondlopen daar,dat mens ziet er niet uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lieke is puur natuur, en dat moet zo blijven!
ik vind ze wel goed staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef Suikeroom het volgende:
Die tieten van Amanda vind ik echt lelijk![]()
Pas op, haar peetvader post hier ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef zaadjuh het volgende:
lieke mag dr ook gauw uit wat een trut
ze mag wel haar ogen rechtzettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lieke is puur natuur, en dat moet zo blijven!
Ik ben ook voor de burkaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Van mij mag ze verplicht in een burka rondlopen daar,dat mens ziet er niet uit
iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
natasia bedoel jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze toch nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tv uitzendingen meer voor de niet-streamersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef FdW het volgende:
Zakelijk weer slecht gepland en geregisseerd door de Febo ivm de TV.
Nu zijn de streamers nog aan het nasudderen. ( voor zover ze de TV uitzendingen volgen - ik niet )
Maakt niet uit want de stand van haar ogen klopt ook al niet en daar is niets aan te veranderenquote:
De TV-uitzendingen? Dat gaat toch over de bewoners die er een paar dagen eerder aan beginnen om kans te kunnen maken op een ton?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef FdW het volgende:
Zakelijk weer slecht gepland en geregisseerd door de Febo ivm de TV.
Nu zijn de streamers nog aan het nasudderen. ( voor zover ze de TV uitzendingen volgen - ik niet )
Ik wed 300 CP op 1e of 2e, ik denk 2e omdat die Camping nog niet in de uitzending zat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef avonne het volgende:
Ik hoop dat vandaag de poll uitslag komt. Ik ben dead-nieuwsgierig hoe Jaap scoort (al denk ik realistisch zo'n 3%)
Krimson!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef waxmask het volgende:
als iemand haar nu nog een Schanulleke stuurt, klopt het plaatje helemaal. Nico=Lambik, Brian=Jerommeke of die evil dude (naam kwijt ff) , Nat=Sidonia
Nou ze heeft nou niet bepaald ergens vooraan gestaan bij het uitdelen van de leuke bekkies...ze is er bekaaid vanaf gekomenquote:
Jij hebt het begrepen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de tv uitzendingen meer voor de niet-streamers![]()
Sommieg burka's hebben een gaasje voor de ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ze heeft nou niet bepaald ergens vooraan gestaan bij het uitdelen van de leuke bekkies...ze is er bekaaid vanaf gekomen
Burka heeft bij nader inzien ook geen zin want dan zie je die rare oogjes nog
And ready to be fuc.ked hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt dus uit Zweden en is 25. Dit voor de late inschakelaars.
Doris Day in progress.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
Lieke is zelfs met krullers in sexy, mooi en charmant.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Handel is handel Ruud. Kijkers van zowel de streams als TV is dubbelop...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De TV-uitzendingen? Dat gaat toch over de bewoners die er een paar dagen eerder aan beginnen om kans te kunnen maken op een ton?
Oedipus complexquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me niet helemaal vinden in jouw smaak....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer gatenquote:
Ga jij eens lekker je Tena lady verwisselen.quote:
Je zou het maar in je portomonnee moeten mee dragen en tegen vrienden moeten zeggen dat dat je nieuwe vriendin is....quote:
Als Jaap eerste wordt, dan is dat alleen omdat Huub het de afgelopen week voor zichzelf heeft verknald. Normaal had Jaap Huub nooit kunnen inhalen. Door afgelopen week wel.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wed 300 CP op 1e of 2e, ik denk 2e omdat die Camping nog niet in de uitzending zat.
Geen problemen mee. Tegenovergestelde zelfs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zou het maar in je portomonnee moeten mee dragen en tegen vrienden moeten zeggen dat dat je nieuwe vriendin is....
Nee ik blijf tegen jou aan zeikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker je Tena lady verwisselen.![]()
Oewiie mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ik blijf tegen jou aan zeiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |