Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Het ligt echt aan dat vinkje uit bij overlay, in advanced. Werkt bij mij prima.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb de hardware acceleratie wat lager gezet en nu pakt ie stream 3 wel. Toch raar dat alleen stream 3 dat probleem had.
Heul nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja lieverd, dat meen ik wel. Dat grillige is niet verkloot, dat is het kapsel.
Dat het niet bij een meisje als Lieke past, dat klopt dan weer wel imo.
Dit heeft toch geen nadelige gevolgen voor onze relatie, hè?
Dat is ook een nieuwequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
ach ik lees graag "mijn vriendin" en de party en daar hoor ik gelukkig nooit iets over. Dat is dan net iets minder erg ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Op de leeftijd van 21 jaar zou je andere dingen moeten doen dan DVK streamen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Flikker eens op met dat Libelle gezeik, als 21-jarige irriteer ik mij er mateloos aan![]()
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik heb nu standaard sinds de betaalde streams dat ik eerst een half uur groene streams heb.
Bofkont ! ik ben blij dat je het ff kwijt moestquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Day het volgende:
Ik was vandaag in Strand Zuid en ik heb Bart gezien!![]()
Hij is nog steeds slank en érg lekker irl.![]()
Sorry, moest het effe kwijt, carry on!![]()
drivers van..? WMP?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Ik heb het haar laatst ook zien doen samen met Brian. Fries is er nog steeds niet overheen. Hij weigert sindsdien te hinniken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad.... Tot ik nieuwe drivers installeerde.....
Natasia vraagt aan Huub of Fries gegeten heeft..... Zou ze het echt willen doen? Het paard eten geven ? Dat heb ik nog nooit gezien......
Zelfde nog.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:30 schreef elsie het volgende:
[..]
Bofkont ! ik bne blij dat je het ff kwijt moest"horen" we ook nog es wat van Bart
![]()
en heeft ie z'n haar weer superkort of nog net zo als de laatste tijd in DGK ?
Ik denk van je videokaart. WMP 10 móet je hebben, dus die heb je neem ik aan wel.quote:
Mijn videokaartquote:
Ik heb het een paar keer gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over BB Bart had! Maar wat leuk!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
En Bart was gewoon de leukste man in DGK. Wat FdW ook zeg!![]()
Zonde van Lesleyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Het meest echt....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde nog.
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Eric.quote:
Ok, Thanks !quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dan is je inktcartridge gewoon nog niet goed opgewarmd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |