Hou je wel de Duitsers mee weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
die begrijpt stiekem ook wel dat je met alleen schieten niks bereikt.
Welke bannerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef Napalm het volgende:
241.6 uur gefokt. Ik zou danny facturerenover je hoeveelheid bannerviews..
Nee hoor, het leger is er om te schieten en niet veel meer. Dat de linkse wereldverbeteraars er iets anders mee willen, is jammer voor ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
PJORourke zit gewoon te trollen: die begrijpt stiekem ook wel dat je met alleen schieten niks bereikt.
Ik zit alleen niet te trollen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Je bevestigt Klopkoeks stelling.
Gaf jij daar niet ergens les, Rock?quote:TBC-besmettingen door brugklasser in Meppel
Uitgegeven: 15 mei 2007 13:13
MEPPEL - Uit onderzoek van de GGD Groningen blijkt dat vijf leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap Dingstede in Meppel besmet zijn met de tuberculosebacterie. Er komt een groot onderzoek onder honderden leerlingen, aldus een woordvoerder van de gezondheidsdienst.
De GGD stelde een onderzoek in nadat vorige week open tuberculose (tbc) werd geconstateerd bij een leerlinge uit de brugklas van de scholengemeenschap. Ook vier mensen in haar omgeving zijn besmet.
"Dat er vijf leerlingen uit de klas van het meisje besmet zijn, is voor ons aanleiding het onderzoek naar de ziekte uit te breiden", vertelt een woordvoerder van de GGD. Alle brug- en tweedeklassers worden volgens hem nu onderzocht. In totaal gaat het om 327 kinderen.
Medicatie
De woordvoerder benadrukt dat de negen personen die besmet zijn met de bacterie, zelf de ziekte niet kunnen overbrengen. "Ze krijgen medicatie om te voorkomen dat de ziekte bij hen uitbreekt."
Met de leerlinge die open tbc heeft, gaat het inmiddels wat beter. Zij mag nog drie weken niet naar school.
(c) ANP
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige weekquote:
O ja, jij komt daar uit de buurt. Ik denk dat er voorlopig geen pol-meet komt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige week. Waarbij er vrijdag examenstunt was dikke kans dat men toen nog wat heeft uitgewisseld
.
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.quote:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.
dat hangt van het verloop van dit verhaal af.quote:
Zwolle?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef du_ke het volgende:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijker![]()
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.quote:
Deventer? Apeldoorn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef du_ke het volgende:
Zuidelijker.
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.![]()
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Nou, om nog een beetje carriere te maken zal hij z'n diploma toch een beetje up moeten sexen, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |