HUMPAA HUMPAAquote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cuckoo het volgende:
Op de FP: Scheids door het lint bij voetbalwedstrijd
Check vooral die foto bij het bericht![]()
![]()
Je had jezelf wel verbeterd, want ik zag fipo staanquote:Op maandag 14 mei 2007 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee
en je hebt eindelijk je LaPo te pakken![]()
Iedereen reageert ook op de foto!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
heb ik ook tijdje gedaan, nu gewoon F5 in SESquote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef DaFan het volgende:
T duurt bij mij echt lang voor ie tussen de topiclijst staat...via Nieuwe topics zie ik m veel sneller
er staat gewoon sepoquote:Op maandag 14 mei 2007 13:33 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Je had jezelf wel verbeterd, want ik zag fipo staan![]()
Mij hou je niet voor de gek
Ja eindelijk LaPo
Zo'n tong heb je idd wel nodig met zo'n grote groepquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:32 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
Wat ga je er ook doen PieterBas?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
nog maar een paar maandjes wachten en ik ga naar dat mooie land toe![]()
onschuldige studentesquote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat ga je er ook doen PieterBas?
Ik ga er een jaar studeren!heerlijk, die dames daar (be)studeren!
![]()
Ik ga er ook studeren.. 5 maanden en dames (be)studerenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat ga je er ook doen PieterBas?
Ik ga er een jaar studeren!heerlijk, die dames daar (be)studeren!
![]()
Gesjelligquote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga er ook studeren.. 5 maanden en dames (be)studeren
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 18
BLUS MEhahha
Ik heb er nu al zin in!quote:
Waar ga je studeren in Zweden? Ik in Borasquote:
Waar?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ga er ook studeren.. 5 maanden en dames (be)studeren
ik schaterde het ff uit van het lachenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
BLUS MEhahha
dikke tietenquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
BLUS MEhahha
idd, dit vind ik ook vieze wijvenquote:
Wat ga je er studeren..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zie net je reply, ik ga in Skövde (be)studeren
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Jouw verhaal over dat touwtje, Boot![]()
nou, ik ben cup E/F inmiddels gewend, maar dit is niet normaal meer. dit is richting DD ofzo :|quote:
Ik ga een jaar Bachelor of Business Administration doen. Voornamelijk bedrijfskunde en economie en zweedse vrouwen als vakken dus!quote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wat ga je er studeren..
Ik ga er sowieso de Zweeds taal leren, Business Design en iets over de gevolgen van de IT op de maatschappij
nog vergeten:quote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nou, ik ben cup E/F inmiddels gewend, maar dit is niet normaal meer. dit is richting DD ofzo :|
hey ik ben niet zo ervaren als jou knul.. iedereen moet er een keer aan geloven.. gelukkig kan ik er woensdag weer uh, zonder touwtje aanschouwen.. ze blijft slapenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Jouw verhaal over dat touwtje, Boot![]()
touwtje-post? my pleasurequote:
Die 2equote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
lekkere post Bootje
(wat Roycoooooo ook al zei)
en wat dachten we van deze:
Dat hoop je dan maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hey ik ben niet zo ervaren als jou knul.. iedereen moet er een keer aan geloven.. gelukkig kan ik er woensdag weer uh, zonder touwtje aanschouwen.. ze blijft slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
hey ik ben niet zo ervaren als jou knul.. iedereen moet er een keer aan geloven.. gelukkig kan ik er woensdag weer uh, zonder touwtje aanschouwen.. ze blijft slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die tweedequote:Op maandag 14 mei 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
lekkere post Bootje
(wat Roycoooooo ook al zei)
en wat dachten we van deze:
quote:Op maandag 14 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit ook nog in de buurt.. ook in de buurt van Goteborgquote:Op maandag 14 mei 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik ga een jaar Bachelor of Business Administration doen. Voornamelijk bedrijfskunde en economie en zweedse vrouwen als vakken dus!![]()
Ook nog in de buurt van wat?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij zit ook nog in de buurt.. ook in de buurt van Goteborg![]()
nee.. ik wéét het.. 1000% zeker. nee, geen foto's/filmpjes.. vind ze niet leuk... heb wel een foto onder het motto van "een handje vol, en iets meer"quote:
dikke boob-achtergrondquote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee.. ik wéét het.. 1000% zeker. nee, geen foto's/filmpjes.. vind ze niet leuk... heb wel een foto onder het motto van "een handje vol, en iets meer"
staat nu op de 8ergrond van mn telefoon.. haar idee![]()
Ik heb familie in Gothenborg wonen.. dus daar ga ik af en toe wel eens langsquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ook nog in de buurt van wat?
Jaa götenborg! daar ga ik ook zeker wel een paar keer heen, al is het alleen om daar te zuipen en vrouwen te bestuderen![]()
Ook geen foto in een discotheek ofzo?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nee.. ik wéét het.. 1000% zeker. nee, geen foto's/filmpjes.. vind ze niet leuk... heb wel een foto onder het motto van "een handje vol, en iets meer"
aaah dus jij spreekt wel zweeds?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb familie in Gothenborg wonen.. dus daar ga ik af en toe wel eens langs
Ik heb geen filmpjes van mijn vriendin, heb wel veel foto's van haar op me telefoon, en om de paar dagen wissel ik die afquote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik heb nog niet zoveel foto's van m'n vriendin, is ze niet echt gek opquote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpjes van mijn vriendin, heb wel veel foto's van haar op me telefoon, en om de paar dagen wissel ik die af
Als het goed is blijf ik komende week bij haar slapen![]()
![]()
nog niet nee..quote:Op maandag 14 mei 2007 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah dus jij spreekt wel zweeds?![]()
DaFan is jaloursquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
Dit weekend al 2x wakker geworden omdat mn huisgenoot die onder mn kamer slaapt lag te batsen
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
Dit weekend al 2x wakker geworden omdat mn huisgenoot die onder mn kamer slaapt lag te batsen
ik maak nooit zoveel lawaai met m'n vriendinquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
dont get mad, get evenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik maak nooit zoveel lawaai met m'n vriendin![]()
en ff nominatie voor de meest geniale smiley --> [afbeelding]
Te vaak de gouden kooi gekeken?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dont get mad, get even
zoek een chick en maak je roomm8 gek
precies, link?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vind ik nog dikker
kan ik ze ergens allemaal bekijken??
Nog geen last van huisgenoten. Gaat waarschijnlijk volgend schooljaar wel veranderenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
quote:
- Of jij bent homoquote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef DaFan het volgende:
Mensen met vriendinnen
Om half 5 's nachts heb je redelijke stampmuziek op 538 dus radio aangeknald op hoog volume. Was toch wakker. Kreeg later nog smsje 'dat ie klaar was en dat de muziek uit kon'.quote:
of deze -->quote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Of jij bent homo
- Of je komt niet aan je trekken
- Of je bent jaloers
- Of je haat het gewoon dat je dankzij je huisgenoot een slechte nacht hebt gehad
Vertel maar welke het is
er zijn er zoveelquote:
combinatie van alle 4 kan ookquote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
- Of jij bent homo
- Of je komt niet aan je trekken
- Of je bent jaloers
- Of je haat het gewoon dat je dankzij je huisgenoot een slechte nacht hebt gehad
Vertel maar welke het is
Dat is gewoon asociaalquote:Op maandag 14 mei 2007 14:09 schreef DaFan het volgende:
[..]
Om half 5 's nachts heb je redelijke stampmuziek op 538 dus radio aangeknald op hoog volume. Was toch wakker.
Lollers, al die smiliesquote:
quote:
Aarshaarkriebelaarquote:Op maandag 14 mei 2007 14:12 schreef Houniet het volgende:
dan moet hij een nicht zoeken en kringspiermusketier worden. rugridder mag ook uiteraard![]()
Dat zeg ik, asociaal...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Er was verder niemand thuis en de buren heb ik schijt aan.
quote:
Hallo Lienelienquote:
hoooooooooooooooooiquote:
Hojquote:
Ach nog 2.5 uur.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb geen zin meer vandaag, maar dat had ik vanochtend al niet. En jullie?
Valt bij mij nog mee. Lekker veel gedaan vandaagquote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Jullie kramen ook allemaal [afbeelding]uit
Ik juist weinig. Ben nu 50 ISO's aant uitpakkenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Valt bij mij nog mee. Lekker veel gedaan vandaag![]()
Nog anderhalf uur!quote:
Net ff alles verwerkt in SPSS, van ong. 50 vragen allemaal frequentietabellen gemaaktquote:Op maandag 14 mei 2007 14:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik juist weinig. Ben nu 50 ISO's aant uitpakken
Sinds mijn wekker ging heb ik al geen zin .. echt een vreselijke dag vandaag!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:22 schreef jslavenburg het volgende:
Ga je nog naar plee-offs?quote:
dat komt omdat het maandag isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Sinds mijn wekker ging heb ik al geen zin .. echt een vreselijke dag vandaag!
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een dag zonder mijn vriendin is een dag niet geleefd![]()
![]()
Duidelijkquote:Op maandag 14 mei 2007 14:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
AFC AJAX Topic #643 : FUCK THE PLAY-OFFS
klik
Hoe ziet je werkplek er daar eigenlijk uit? een pc met voor je een soldeerbout als toetsenbord?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
Arme jullie. Lijkt me niks. Laat mij maar lekker de hele dag wat solderen en prutsen
Ach ja, ieder zn ding toch. Dat van jou lijkt mij weer helemaal niksquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
Arme jullie. Lijkt me niks. Laat mij maar lekker de hele dag wat solderen en prutsen
Een kapotte TV als beeld, een typemachine uit het jaar 0 als toetsenbord, een echte muis als muis, en een oud wijf dat zit te trappen zodat er stroom isquote:Op maandag 14 mei 2007 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoe ziet je werkplek er daar eigenlijk uit? een pc met voor je een soldeerbout als toetsenbord?![]()
Solderen is best leuk hoor.. ik kon er geen reet van.. gezien het aantal IC's ik naar de klote heb geholpenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:31 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Een kapotte TV als beeld, een typemachine uit het jaar 0 als toetsenbord, een echte muis als muis, en een oud wijf dat zit te trappen zodat er stroom is
muahahahquote:
Waar hebben jullie het in godsnaam overquote:Op maandag 14 mei 2007 14:38 schreef Houniet het volgende:
The Fray Remixed by Roycoooooo
http://www.diamonddogsbar.se/quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef ETA het volgende:
voor de lui die richting goteborg gaan, probeer eens Diamond Dogs, 3 halen 1 betalen tijdens happy hourDe meest kansloze lui allemaal op 1 hoop
Ohja, veel plezier op de blackjack tafels daar, in elke bar staat er wel 1....
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
Net even foto gemaakt, load hem straks thuis wel even up
Het nummer How to save a life van The Frayquote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het in godsnaam over![]()
quote:
Van zijn werkplek gok ik?quote:
Mijn werkplæk, werd net naar gevraagd toch?quote:
ohquote:
ja klopt helemaal!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn werkplæk, werd net naar gevraagd toch?
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mijn werkplæk, werd net naar gevraagd toch?
is je stagebegeleidster noemenswaardig mooi?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef jslavenburg het volgende:
Nou ik heb al een foto van mijn stagebegeleidster gemaakt, en een foto van mijn werkplek...ik heb niet echt een vaste werkplek dus
Ja man, Deens keyboard. Klank is hetzelfde hoorquote:
Ooh jij was er zeker niet bij ongeveer 11 topics terug? Staat een foto van haar. Wie kan haar even omschrijven voor mij, voor diegene die de foto heeft gezien?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is je stagebegeleidster noemenswaardig mooi?![]()
Was gelijk mijn reactie anders laat maar zittenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is je stagebegeleidster noemenswaardig mooi?![]()
Te gek man, jeweetsquote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja man, Deens keyboard. Klank is hetzelfde hoor
je weet toch, vitamine c tochquote:
11 topics terug...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh jij was er zeker niet bij ongeveer 11 topics terug? Staat een foto van haar. Wie kan haar even omschrijven voor mij, voor diegene die de foto heeft gezien?![]()
ja manquote:Op maandag 14 mei 2007 14:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
je weet toch, vitamine c toch [afbeelding]
ik kan anders die foto ook niet herinnerenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ooh jij was er zeker niet bij ongeveer 11 topics terug? Staat een foto van haar. Wie kan haar even omschrijven voor mij, voor diegene die de foto heeft gezien?![]()
Zeker, kijk maar, standaard keys voor mij: Æ æ Å å Ø ø. Schitterend!quote:
hebben wij weinig aan he. Zitten helaas niet in Danskquote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeker, kijk maar, standaard keys voor mij: Æ æ Å å Ø ø. Schitterend!![]()
Tofquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef jslavenburg het volgende:
Stond in SC #135;
hier is ie nogmaals:
http://img242.imageshack.(...)s2006boomgaarmn2.jpg
Heerlijk he, die overbodige toetsen! ö ä ü ßquote:Op maandag 14 mei 2007 14:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zeker, kijk maar, standaard keys voor mij: Æ æ Å å Ø ø. Schitterend!![]()
Nee inderdaad, net gezien, niet echt noemenswaardig...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef DaFan het volgende:
Ik kan wel herinneren maar het was niet veel soeps.
Maar dit is makkelijker. Ook geinig om je vrienden mee te fuckenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef jslavenburg het volgende:
ctrl + alt + l = ø
ctrl + alt + shift+ l = Ø
ctrl + alt + z = æ
ctrl + alt + shift + z = Æ
we komen er wel
te laatquote:Op maandag 14 mei 2007 14:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee inderdaad, net gezien, niet echt noemenswaardig...
Loopt hier vandaag een nieuw popje rond.. jammer genoeg moet ze zo weg en kan ik geen foto's meer maken...
Euh...ik heb een standaard qwerty toetsenbord met de standaard Nederlandse keyboard methode van HP...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dit is makkelijker. Ook geinig om je vrienden mee te fucken
Maar voor Deense mailtjes is het dan wel weer makkelijk.
En ja, die Duitse zijn ook wel cool. Vast ook je hele keyboard layout anders dan een normale?
Jammer genoeg wel! Maar gelukkig werkt ze voor de horeca department en kom ik haar vast wel eens tegen op 1 van de feestjes die gesponsort word door mn bedrijf. Morgenavond weer 1quote:
Zou je wel willen inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
hebben wij weinig aan he. Zitten helaas niet in Dansk![]()
we wachten afquote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel! Maar gelukkig werkt ze voor de horeca department en kom ik haar vast wel eens tegen op 1 van de feestjes die gesponsort word door mn bedrijf. Morgenavond weer 1![]()
Heey, daar issie weerquote:Op maandag 14 mei 2007 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben er weer. Nadat ik vanaf een uur of half 12 geen internet hier meer had, maar gelukkig nu weer wel
Ja ik heb neen qwertz toetsenbord, en dat is me toch kut! helemaal als je lekker blind zit te typen en dan iedere keer toch weer moet gaan zoeken waar die z en y zijn...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dit is makkelijker. Ook geinig om je vrienden mee te fucken
Maar voor Deense mailtjes is het dan wel weer makkelijk.
En ja, die Duitse zijn ook wel cool. Vast ook je hele keyboard layout anders dan een normale?
ja, ik had het gezienquote:Op maandag 14 mei 2007 15:01 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Heey, daar issie weer
Het begon al saai te wordenEey ik had Lapo zoals je ziet XD
Post er vanavond even een foto van dan!?!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef jslavenburg het volgende:
*MILFalert!*
zo een 2,5 meter naast mij
Dat is inderdaad mooi ruk. Ik heb dan gelukkig wel een qwerty, maar alle tekens en haakjes en alles zit wel compleet anders. Maar ben je dan ook wel weer snel aan gewend. Kom je thuis, ram je op je laptop alles weer misquote:Op maandag 14 mei 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja ik heb neen qwertz toetsenbord, en dat is me toch kut! helemaal als je lekker blind zit te typen en dan iedere keer toch weer moet gaan zoeken waar die z en y zijn...
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:04 schreef jslavenburg het volgende:
*MILFalert!*
zo een 2,5 meter naast mij
Dang!!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Post er vanavond even een foto van dan!?!
doe wat !quote:Op maandag 14 mei 2007 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dang!!
*2nd MILF alert!*
Staan er nu 2 hiero, en heb niets om foto te maken
Vraag gewoon of ze een foto naar je willen mailen. Kan je die hier weer plaatsen!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dang!!
*2nd MILF alert!*
Staan er nu 2 hiero, en heb niets om foto te maken
Je moet toch wat posten he?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:07 schreef Houniet het volgende:
you left me hours in the rain
quote:
mooi liedjequote:
omg, ik ken ze nog geeneens xDquote:Op maandag 14 mei 2007 15:08 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Vraag gewoon of ze een foto naar je willen mailen. Kan je die hier weer plaatsen!![]()
Ik denk dat ik binnenkort ook ga vragen of ik niet gewoon een US toetsenbord kan krijgen... ipv zo'n k*t toetsenbordquote:Op maandag 14 mei 2007 15:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mooi ruk. Ik heb dan gelukkig wel een qwerty, maar alle tekens en haakjes en alles zit wel compleet anders. Maar ben je dan ook wel weer snel aan gewend. Kom je thuis, ram je op je laptop alles weer mis [afbeelding]
wat opsturen?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
* Goover betrapte zichzelf er op dat hij bijna in slaap viel
damnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Je Duitse keyboardquote:
zo'n leuke stage?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:12 schreef Goover het volgende:
* Goover betrapte zichzelf er op dat hij bijna in slaap viel
wat ga je er mee doen dan? ver"solderen"?quote:
wat ben je zatquote:
ik was het zat toen ik niet op internet konquote:
Hier te zitten en te ''werken''..quote:
en dan blijft men zeggen dat sporten gezond isquote:Op maandag 14 mei 2007 15:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, zaterdag voetbaltoernooi gehad en sinds een half jaar weer beetje lafjes zitten voetballen (heb ontsteking in de knie, gaat niet echt van harte)! Maar goed, zin om te ballen jeweets![]()
En k heb mie spierpijn, goeiedag! Was ik nog een wedstrijd keeper, zere schouder omdat ik heb gedoken
![]()
Daarom ook werken tussen aanhalingstekensquote:
fap fap fap.. de tering.. "strange vehicles.com".. wtf? ik wil er iig wel op rijdenquote:
Is het ookquote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan blijft men zeggen dat sporten gezond is
Diana Woei?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Houniet het volgende:
woeit het ook zo hard bij jullie ?
Klopt.. als mensen niet zouden sporten zou de premie voor je ziektekostenverzekering velen malen hoger liggen.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan blijft men zeggen dat sporten gezond is
Minders, ga je vrijdag of zaterdag! K train toch altijd op maandag,woensdag en zaterdag voor mij maakt t niks uitquote:Op maandag 14 mei 2007 15:21 schreef Houniet het volgende:
sjiet !donderdag hemelvaart, word geen zwemmen voor mij
kan alleen morgen maar dan moet ik ook werken tot 2130
![]()
![]()
Zaalvoetballen, wel zwaar maar mooi werkquote:Op maandag 14 mei 2007 15:22 schreef Houniet het volgende:
vrijdag avond werken en zaterdag de gehele dag werken
gelukkig ga ik na de zomer weer zaalvoetballenhehe toevallig bij dezelfde club als waar KJH gevoetbald heeft
![]()
ik sport (ook) twee keer in de week, ieder woensdag en donderdag. Aleen deze week wordt het dus maar één keerquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is het ook! Wordt er een stuk fitter van om achter een bal aan te hossen
!
Jij sport dus niet?
Time flies when you are doing nothingquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
Vorige keer moest ik achter de hond aan omdat ik m los had gemaakt en ie achter een kat aanging. 100 meter volle sprint, kheb een uur liggen nahijgen en heb een volle dag spierpijn gehad.
Vorige keer moest ik achter de hond aan omdat ik m los had gemaakt en ie achter een kat aanging. 100 meter volle sprint, kheb een uur liggen nahijgen en heb een volle dag spierpijn gehad.
ik voetbal veel op de PC, omdat ik het in het echt niet kan. Maar ik heb weer andere kwaliteiten, alleen ik moet ze nog ontdekkenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Neuh vind ik ook niet veel aan
Wel veel Tiger Woods PGA Tour 2007 gespeeld vorig jaar
Maar ik had laatst ook op internet gelezen dat hoe meer je sport hoe meer CO2 je uit stoot... En CO2 is helemaal niet goed voor de wereld, dus hoe meer je sport hoe groter het gat in de ozonlaag wordquote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
tot 2130quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik had laatst ook op internet gelezen dat hoe meer je sport hoe meer CO2 je uit stoot... En CO2 is helemaal niet goed voor de wereld, dus hoe meer je sport hoe groter het gat in de ozonlaag word![]()
Kut ik ben een hippie.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik had laatst ook op internet gelezen dat hoe meer je sport hoe meer CO2 je uit stoot... En CO2 is helemaal niet goed voor de wereld, dus hoe meer je sport hoe groter het gat in de ozonlaag word![]()
dat meen jequote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die heb ik ook op mijn pc geinstalleerd staan nu, maar ik golf liever in het echt in de buitenluchtquote:Op maandag 14 mei 2007 15:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Neuh vind ik ook niet veel aan
Wel veel Tiger Woods PGA Tour 2007 gespeeld vorig jaar
Oh? De EUR heeft een sportcentrum hoor..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Volgend jaar zal t wel iets lastiger worden als ik in Rotterdam zit![]()
dood gaan we toch welquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ben ik de enige die per ongeluk CoD2 las, of niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Meh geen tijd voor. En met tijd, bedoel ik zin.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het echt tijd dat je je aan gaat melden bij een sport-/fitnessclub!![]()
Ja of je hond gaat opvoeden..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het echt tijd dat je je aan gaat melden bij een sport-/fitnessclub!![]()
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ik de enigste die per ongeluk CoD2 las, of niet?
Ja, denk van wel.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ik de enigste enige die per ongeluk CoD2 las, of niet?
Ik heb die van mij nu al 2x gepost, een 3e keer zou het Fok! forum kunnen laten crashenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
volgende topic titel maar: nu MET foto's van stagebegeidsters?
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ben ik de enigste enige die per ongeluk CoD2 las, of niet?
maar als mensen lichter worden, hoeven vliegtuigen straks minder kerosine mee te nemen.. en dat is ook weer beter voor het milieuquote:Op maandag 14 mei 2007 15:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Call of Duty 2quote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
ik denk het wel, ik weet eigenlijk niet eens waar CoD2 voor staat, zal wel een spel zijn, maar kan ff niet bedenken welke
Ja ghehequote:
ja, maar aan opheffen van elkaar CO2 doe ik niet ,sporten is gewoon niet goed voor de ozonlaagquote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar als mensen lichter worden, hoeven vliegtuigen straks minder kerosine mee te nemen.. en dat is ook weer beter voor het milieu![]()
ik geloof dat dat niet zoveel uitmaaktquote:Op maandag 14 mei 2007 15:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar als mensen lichter worden, hoeven vliegtuigen straks minder kerosine mee te nemen.. en dat is ook weer beter voor het milieu![]()
oh ja, ken dat spel alleen van naam.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ken dat spel alleen van naam.
Ik ken het door middel van meer dan 1500 uur spelen (call of duty 1, UO en 2 dan)quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja, ken dat spel alleen van naam.
een vriend van mij doet duurzame scheikunde.. of iets in die trant.. die zal het wel weten..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat dat niet zoveel uitmaakt
je kan ook gewoon allemaal met de (roei)bootNog beter voor het milieu
wat ernstigquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik ken het door middel van meer dan 1500 uur spelen
roeien is CO2 vriendelijker dan met een vliegtuig gaanquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een vriend van mij doet duurzame scheikunde.. of iets in die trant.. die zal het wel weten..![]()
Weet ik, heb hier een abbo. voor Healthcity, ff zoeken waar dat kreng in de buurt van Rotterdam zitquote:Op maandag 14 mei 2007 15:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Oh? De EUR heeft een sportcentrum hoor..![]()
![]()
Ja, en ik meende dat ik geen leven hadquote:
Het is en blijft een traditiequote:Op maandag 14 mei 2007 15:40 schreef Houniet het volgende:
krijgen we dat weer
Je moederquote:Op maandag 14 mei 2007 15:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moest toch wat he?
By the way, wie gaat voor de LaPo?
Wel vrij irritant op zijn eindquote:
duurzame scheikunde? natuurkunde denk ikquote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een vriend van mij doet duurzame scheikunde.. of iets in die trant.. die zal het wel weten..![]()
dat moet je nu niet meer postenquote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef DaFan het volgende:
Ik wil m niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |