quote:Op maandag 14 mei 2007 10:59 schreef crossover het volgende:
Huh? Hoe weten jullie dat de FA's gek worden van die klonen en dreigen met verwijdering?
Huh? Hoe weten jullie dat de FA's gek worden van die klonen en dreigen met verwijdering?
quote:
quote:
quote:
Ik voel me nu zwaar gepasseerd en genegeerdquote:
Ja, ik wil dat allebij niet...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Je zult een keuze moeten maken...![]()
Of Bierik laten verstoffen en doorgaan met eer-ik
OF
Eer-ik een trap geven en verder gaan met je "nieuwe" identiteit...
Je staat er al bij hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik voel me nu zwaar gepasseerd en genegeerd![]()
![]()
![]()
![]()
En hoi fritsquote:
Gaat niet lukkenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef OA het volgende:
Ik hoop idd dat we vanaf dit topic geen klonen meer tegenkomen!![]()
Nee, dat begrijp ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef Bierik het volgende:
Cross, wij weten alles
[..]
Ja, ik wil dat allebij niet...
Ga er maar niet vanuit...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaat niet lukken
tenzij eer-ik kiest voor bierik
ik dacht, ik kom nu pas weer kijken, zit je vast al over de 10.000quote:
Idd...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit...![]()
Hoewel eer-ik de enige kloon is, die door iedereen wordt omarmd hier!
En ik denk dat hij wel een recordje te pakken heeft als kloon die het langst onopgemerkt is gebleven...![]()
Tot nu toe wel...quote:
iedereen?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:07 schreef OA het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit...![]()
Hoewel eer-ik de enige kloon is, die door iedereen wordt omarmd hier!
En ik denk dat hij wel een recordje te pakken heeft als kloon die het langst onopgemerkt is gebleven...![]()
Dat is idd wel weer vaag.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Bierik het volgende:
[..]
Idd...
Maar dat eer-ik wel gewaardeerd wordt komt denk ik ook alleen maar doordat ik eerst niet eens meer wist dat dit account bestond... en al die tijd onder eer-ik heb gepost.
Maar ik vind het wel apart dat er een dicht moet, want een FA heeft zelf geregeld dat dit account weer werkt
Bijna iedereen!quote:
waar vraag ik om...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht, ik kom nu pas weer kijken, zit je vast al over de 10.000
maar nee hoor...
je vraagt er nu om
Ik ben daar alquote:
Doei Fritsquote:
Dat zeg ik uit veiligheidsoverwegingen (nog) even niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is idd wel weer vaag.![]()
Gewoon een account heropenen, terwijl er wordt gesproken over het verwijderen van kloons...![]()
Welke FA was dat eigenlijk?![]()
en daarom bestaat er zoiets als een SENSEO....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Gisteren heb ik trouwens weer eens gewone koffie gezet met een gewoon koffiezetapparaat dus...![]()
Eerst ff dat ding vrijgemaakt van luchtjes en schimmel....ik had koffie in de kan laten zitten...
![]()
Daarna een filter gevuld met koffie. Vervolgens water in het reservoir gedaan.
(ter info: de stekker was toen nog uit het stopcontact en dat is essentiële info...)
Op het moment dat het water op de bodem van het reservoir kwam, ontplofte het filter bijna...Er kwam op een of andere wijze heel veel druk op te staan, zodat de koffie door de hele keuken lag...
![]()
![]()
Jij bezit dus over contacten hoog in de organisatie!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef Bierik het volgende:
[..]
Dat zeg ik uit veiligheidsoverwegingen (nog) even niet.
Misschien valt er nog wat te regelen namelijk
Gewone koffie is veel lekkerderquote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom bestaat er zoiets als een SENSEO....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:19 schreef OA het volgende:
Gisteren heb ik trouwens weer eens gewone koffie gezet met een gewoon koffiezetapparaat dus...![]()
Eerst ff dat ding vrijgemaakt van luchtjes en schimmel....ik had koffie in de kan laten zitten...
![]()
Daarna een filter gevuld met koffie. Vervolgens water in het reservoir gedaan.
(ter info: de stekker was toen nog uit het stopcontact en dat is essentiële info...)
Op het moment dat het water op de bodem van het reservoir kwam, ontplofte het filter bijna...Er kwam op een of andere wijze heel veel druk op te staan, zodat de koffie door de hele keuken lag...
![]()
![]()
en dat vind ik dus niet....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Gewone koffie is veel lekkerder
En bovendien is het veel leuker om de koffie zelf te maken.
quote:
Ik vind er geen ruk aan hoor, koffie makenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, lach maar....quote:Op maandag 14 mei 2007 11:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom bestaat er zoiets als een SENSEO....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou het gaat juist om het resultaat, het idee achter de koffie, dat je'm zelf hebt gemaakt en daar een klein beetje trots op kan zijnquote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Bierik het volgende:
[..]
Ik vind er geen ruk aan hoor, koffie maken
Maar ik ben het wel met je eens dat 'normale' koffie lekkerder is dan een senseotje, maar senseo is zo gemakkelijk
Dat wel!quote:
Zet een kan en drink 'm leegquote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Trigalti het volgende:
Maar.. Maar... Maar... ik lust geen koffie... Leer het me!
Er is ook wel een biertopic hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef Trigalti het volgende:
Maar.. Maar... Maar... ik lust geen koffie... Leer het me!
Met suiker en melk om te beginnen.quote:
Zelfgezette koffie ftw!!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou het gaat juist om het resultaat, het idee achter de koffie, dat je'm zelf hebt gemaakt en daar een klein beetje trots op kan zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:22 schreef Bierik het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Ik heb al een tijdje niet meer het gewone apparaat gebruikt...
binnenkort ook maar weer eens doen
Zeker wel... Heeft schoonoa geen koffie voor jou gezet?quote:
Ik heb vanochtend zelf koffie gezet!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel... Heeft schoonoa geen koffie voor jou gezet?
Hoe is het trouwens met schoonoa ?
Ik heb 100 posts op één pagina, dus bij mij duurt het nog even!quote:
Haha... jarig en moederdag.. ze zalt zich vereerd gevoeld hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:35 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend zelf koffie gezet!![]()
Alles prima met schoonoa!![]()
Andere schoon(m)oa was gisteren jarig!![]()
Zij wel...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha... jarig en moederdag.. ze zalt zich vereerd gevoeld hebben
Heb jij nou OOK al een kloon?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zal ik mijn kloon maar eens erbij halen dan?![]()
Als je eerst vertelt naar welke naam hij/zij luistert...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zal ik mijn kloon maar eens erbij halen dan?![]()
Foeiquote:Op maandag 14 mei 2007 11:41 schreef OA het volgende:
[..]
Zij wel...
Mijn moeder daarentegen...![]()
Die heb ik niet gezien...
Mijn kloon was er eerder dan dit accountquote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb jij nou OOK al een kloon?
Ongelofeloos.... bijna alle koffiërs moeten een kloon hebben
Niet eens... ze is de hele week op de camping....quote:
Ik denk dat zijn kloon cross isquote:Op maandag 14 mei 2007 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Als je eerst vertelt naar welke naam hij/zij luistert...
Dan kan het in overweging worden genomen!![]()
Dan is L_L zelf een kloon, net als eer-ik...quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn kloon was er eerder dan dit account![]()
gebruik hem verder nooit ofzo
soort eer-ik bierik verhaal dusquote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn kloon was er eerder dan dit account![]()
gebruik hem verder nooit ofzo
Goed bezig 14quote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Niet eens... ze is de hele week op de camping....![]()
Ik zorg wel dat er een bloemetje staat als ze thuiskomt!![]()
Dan zitten alle koffietopics vol met clowntjesquote:Op maandag 14 mei 2007 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dan is L_L zelf een kloon, net als eer-ik...![]()
correct, maar de laatste week loopt het serieus de spuigaten uitquote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan zitten alle koffietopics vol met clowntjes![]()
![]()
wil je me weghebben?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:46 schreef MPG het volgende:
[..]
correct, maar de laatste week loopt het serieus de spuigaten uit
allemaal zelf gepost?quote:Op maandag 14 mei 2007 11:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 100 posts op één pagina, dus bij mij duurt het nog even!![]()
quote:Het is een man, van Chinese afkomst, getuige zijn gelige huidskleur.![]()
Verder draagt hij een ooglapje en drinkt veel koffie dan wel bier!
Jazeker, inclusief foto's, msn adres en posthistory.quote:
Dat lukt maar niet, als jullie er telkens doorheen posten...quote:
Nee, vooral die klonen die in hun UN te koop lopen met hun financiële situatie zijn irriquote:
Aaaah maar goed dat ik niet voldoe aan de kenmerken. Lenny is geboren in Laos.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef OA het volgende:
Er is een kloon gesignaleerd, hij voldoet aan de volgende kenmerken:
[..]
Ik ben onschuldig!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Dat lukt maar niet, als jullie er telkens doorheen posten...![]()
Daarbij zijn er dan weer modjes, die zonodig "corrigerend" moeten optreden...![]()
Van wie ben jij een kloonquote:
Ik weet hetquote:
Dan is het Lennyquote:
Dat zei ik nietquote:
Ik kan ook een proviel lezenquote:
Zie je nou, ik wist hetquote:Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Jazeker, inclusief foto's, msn adres en posthistory.
(dit is een ebay account, gewoon gekocht)
Hoe raad je dat zo?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef MPG het volgende:
PS, Lenny, knekwurst en CO, komen jullie uit aarle-rixtel?
Neen, ik moet eerst schijfkastruimte vrijmakenquote:
Jij moet nog 110 posts, en dan zou ik er mee stoppenquote:Op maandag 14 mei 2007 11:58 schreef Knekwurst het volgende:
oeh oeh profiel upgedeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |