Neuh m'n hoogleraar milieukunde. Maar goed die zal er in jouw ogen totaal geen verstand van hebbenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heeft de langharige docent met de 2CV op het HBO weer bij jou z'n mening ingefluisterd?
[..]
Jammer dat je alles zo makkelijk wegwuift. Hoewel niet erg bijzonder in jouw geval buiten je straatje is het eng en gevaarlijk en dat ontwijk je. Hoe heerlijk doorzichtigquote:Ik weet niet wat de aanleiding is voor die scheldpartij. Ik heb op dat deel met die vulkanen na, nog geen enkele serieus te nemen kritiek gezien. Dat de broeikasindustrie niet blij zou zijn, dat was wel te verwachten.
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Want?
Ik vind dit een te eenvoudige manier van aandachttrekken. Vertel dan ook, als je toch inzage in je privéleven wenst te geven, wat die oom deed, hou oud die werd, of die dronk en of die veel geneukt heeft.
Het is weer die tijd van de maand. Waar is je toezichthouder?quote:
Zeg aapje, niet met volle mond praten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[..]
Het is weer die tijd van de maand. Waar is je toezichthouder?
Dat staat ook niet zo in het stuk dat ik aanhaalde. Daarin stellen ze dat de mens verantwoordelijk is voor de stijging van het CO2 gehalte.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, ik heb alleen nogal moeite met de veronderstelling dat de mens verantwoordelijk is voor klimaatsverandering. Ik denk dat daar wat meer voor nodig is.
Ik denk dat er inderdaad wat gedaan moet worden aan grote verstoringen aan ons klimaat. Ik ben van mening dat we de wereld in bruikleen hebben van ons nageslacht en het dus niet de bedoeling is dat we haar en haar klimaat naar de kloten helpen.quote:Jij gaat me toch hopelijk niet vertellen dat er een eind gemaakt kan (en moet) worden aan klimaatsverandering? Jij gaat me toch hopelijk ook niet vertellen dat jij iemand (gore) gelooft die beweert dat dit wenselijk is?
Fmmfmpmpppffmpf.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg aapje, niet met volle mond praten.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg aapje, niet met volle mond praten.
Zo.quote:
Blijft een schandknaap per slot van rekening.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 @ 20:08 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Terecht, opzouten met die mafketels!!
Ja, en nou slikken hoeaaah.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Sidekick het volgende:
Mmmpmfpmfmppmppppp mppmppppp mmpppffmmppmppfpppmfmppfppfpmf fmmpppmmmpfmfmp mpmmfffmp pppmffmppfmp.
Pmmmpp mmpmpppppfmp fpppfffmm fmpmpp mpmppfppm ppfppm fmpmpp pfmppfmpppfmmppppp.quote:
Slikkuh verdommuh, je bent toch niet een maagd?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pmmmpp mmpmpppppfmp fpppfffmm fmpmpp mpmppfppm ppfppm fmpmpp pfmppfmpppfmmppppp.
"The heavy metal fans in the study had lower self-esteem and more difficulties in family relationships and friendships."quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Sidekick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5JO4fLJwXXU
Kickie-girl, das niks voor jou.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:49 schreef Sidekick het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5JO4fLJwXXU
Ben je nu je eigen glazen aan het ingooien?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
"The heavy metal fans in the study had lower self-esteem and more difficulties in family relationships and friendships."
Verzekeringsfraude. Ssst.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ben je nu je eigen glazen aan het ingooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |